Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2461 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

rene skrev: Kan godt se os sælge khedira, men ikke til psg da jeg tror at han gerne vil spille under mourinho igen i chelsea, hvad angår özil og di maría er det da ikke helt utænkeligt at man kunne sælge én af dem, da de jo gerne vil spille fast + så venter et vm til næste sommer, men tror kun at et salg af én af di maria eller özil kan komme på tale, hvis vi får bale, da jeg bare har rigtig svært ved at se hvor de to skal kunne spille henne, da bale, ronaldo og isco mere eller mindre er faste startere.

Siden hvornår, er Real Madrid blevet en sælgende klub? Du får klubben til at lyde som en Superliga-klub, der er tvunget til at sælge ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2462 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII

rene skrev: Kan godt se os sælge khedira, men ikke til psg da jeg tror at han gerne vil spille under mourinho igen i chelsea, hvad angår özil og di maría er det da ikke helt utænkeligt at man kunne sælge én af dem, da de jo gerne vil spille fast + så venter et vm til næste sommer, men tror kun at et salg af én af di maria eller özil kan komme på tale, hvis vi får bale, da jeg bare har rigtig svært ved at se hvor de to skal kunne spille henne, da bale, ronaldo og isco mere eller mindre er faste startere.

Har du været på druk eller fængsel de sidste 2-3 år?

Ôzil er fast man i Real angrebet og jeg vil vove og påstår at ikke engang Bale kan holde ham på bænken, leave alone Isco

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2463 af rene
Besvaret af rene på emne Rygtebørsen XVIII

madrid2000 skrev:

Har du været på druk eller fængsel de sidste 2-3 år?

Ôzil er fast man i Real angrebet og jeg vil vove og påstår at ikke engang Bale kan holde ham på bænken, leave alone Isco

Er godt klar over at özil har været vores bedste spiller sammen med ronaldo de sidste 3 sæsoner, men frygter bare at bale kommer til at spille på özils højre kant, det kan også være at jeg tager fejl, men hvor skal bale så spille hvis han kommer til?

• elgurdo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2464 af elgurdo
Besvaret af elgurdo på emne Rygtebørsen XVIII
Vi er nu i gang med den 3. uge med Bale rygterne, og jeg mindes ikke at have set så meget forsidestof med Bale, som AS og MARCA har trykt siden madrids interesse i CR7 dengang - kæmpe farce.

Jeg tror dog selv at Bale gerne vil til Madrid, ellers burde han have kommet med en officel udmeldning, i de snart 3 uger historierne er kørt, om at han bliver, når rygterne har været så massive
eller er det en forkert antagelseat bygge den påstand på ?

Lidt sjovt at se synsvinklen fra spurs fans og se hvad de mener er hoved og r** i denne sag ;)

www.tottenhamhotspurs.tv/transfer-news/3...ews-part-2-a-89.html
spurs.dk/shoutbox

12 år 11 måneder siden #2465 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Er godt klar over at özil har været vores bedste spiller sammen med ronaldo de sidste 3 sæsoner, men frygter bare at bale kommer til at spille på özils højre kant, det kan også være at jeg tager fejl, men hvor skal bale så spille hvis han kommer til?

Ronaldo > Bale > Özil > Isco

Købspris + betydning. Det kan godt være at Isco er et kæmpe talent, men når Özil har stået for flere assists end Xavi og Iniesta til sammen, så ryger han ikke ud. Købsprisen alene betyder dog at Bale får lov at starte inde - efter at være blevet vant til alt det nye.

Hvis det vitterligt passer hvad Mou og hans stab kom frem til med Özil og Benzema, så virker det dog naturligt at Bale enten ikke kommer, Özil bliver solgt eller Özil på anden måde bliver bekræftet i at han er sikkert førstevalg. Modsat Benzema har Özil vist det niveau, som kræves i RM.

Indtil Bale er afklaret, så har Carlo heldigvis noget tid til at få styr på resten af organisationen. Det er trods alt lettere at integrere én person fremfor 5 på samme tid.

12 år 11 måneder siden #2466 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg havde glemt at Adan ikke var blevet solgt. Men det er helt sikkert at han bliver solgt på et tidspunkt. Og det er lidt mærkeligt at han ikke har kunnet finde en klub, når han har fået frit lejde.
Coentrao må også godt sælges, da vi har Denis, der kan tage over. - så er der 24 spillere i truppen hvilket er et fint antal.
Khedira, Özil, Modric eller Pepe må ikke sælges. Og hvorfor så det?
Özil og Isco skal danne makkerpar i mange år frem, og sammen kan de føre os til mange trofæer. Og dermed skal vi ikke købe Bale!!. Modric er også blevet en del af holdet, så derfor skal vi ikke sælge ham til Man Utd.
Khedira skal for det meste ikke starte, men han vil dog være vigtig for holdet og for sæsonen. (Ser nemlig gerne en midtbane der hedder: Alonso/Illarra-Modric eller Alonso-Illarra)
Pepe ser jeg i princippet gerne solgt, men kun hvis vi kan få Iñigo Martínez inden vi sælger Pepe. Det er dog et generelt et dårligt tidspunkt er lave for store ændringer i truppen, da de ikke har tid til at spille sig ind på holdet.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #2467 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

elgurdo skrev: Lidt sjovt at se synsvinklen fra spurs fans og se hvad de mener er hoved og r** i denne sag ;)

www.tottenhamhotspurs.tv/transfer-news/3...ews-part-2-a-89.html
spurs.dk/shoutbox

Hold nu fast der er nogle langt ude indlæg, fx denne fyr, som argumenterer for at han skulle blive:

Why not? Our squad has really improved this transfer window. If we get Eriksen and Lamela/Willian, I'd rate our squad (even without Bale) as competitive with Madrid (also without Bale). We'd have lots of quality through the whole squad, meaning we can really start to compete for domestic and european titles.

Let's say they both got injured - I'd say that Spurs team would be stronger without Bale than Madrid without Ronaldo.

So then we add Bale to that incredibly strong team, and everybody's happy - Bale gets to escalate his game, the club win trophies and Mama Bale in Wales gets to keep the family close by.

12 år 11 måneder siden #2468 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Er rygterne om Kaka til Brasilien døde? Det ærgerligt både for klubben og ham selv at han sidder på bænken.
Adam hæver en kæmpe sum hver måned, er det den eneste grund til at vi ikke ser ham solgt eller har det noget at gøre med Lopez/Casillas duellen? Jeg forventer IKKE en af disse to er tilfredse med bænken. Kan huske noget med Milan ville have Lopez? Ved man noget om Alonso, hvor lang tid er han "her" endnu?
Rygter mht. Coentrao? Stakkels mand, jeg ved ikke engang hvorfor jeg ikke kan lide ham, kunne ikke engang lide ham da han blev købt.
Offensiven, der er en som nævner di Maria til PSG, men ellers? Vi har overflod af offensive spillere men kun 1-2 angribere ud af 26 spillere(!), er dette et problem eller skal benzema have den tillid som mou mener han skal? Det længe siden jeg har kunnet se så stærkt et Real Madrid hold. Dette hold skal mindst dominere 5 år frem i Europa og Spanien. Glæder mig! :)

12 år 11 måneder siden #2469 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Rygtebørsen XVIII
Ser gerne både Khedira og Di maria ryge til PSG eller Chelsea. Khedira er simpelthen for klodset i førsteberøring og i pasningerne.
Di maria har sine gode kampe. Men han kan være heeelt væk. Hvor alle afleveringer skal være afgørende bolde i dybden, eller hvor han dribler til han mister den.
Khedira og Di Maria ud. Evt. Coentrao.
Bale ind. Evt. en ung venstreback hvis Coentrao ryger.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved IL Capitano.

12 år 11 måneder siden #2470 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Rygtebørsen XVIII
Mere til Bale-rygterne:-)

Marca skriver at Real er klar til at give 100£ for Bale

www.marca.com/2013/08/15/en/football/rea...drid/1376562834.html

HALA MADRID Y NADA MAS

• CC
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2471 af CC
Besvaret af CC på emne Rygtebørsen XVIII
Lad nu Florentino læse flg. artikel, for derefter at indse, at Bale er en dårlig handel set ud fra et sportsligt perspektiv.

Jeg har hørt at rygterne bl.a. gik på, at Florentino ønskede at lave et 'større' indkøb end Barcelona, hvorfor Bale som udgangspunkt var i kikkerten. Min pointe er derfor, at hvis han nu indser, at Isco i virkeligheden også er større end Neymar... Well, no need to sign Bale, I guess!

www.marca.com/2013/08/15/en/football/rea...drid/1376594899.html
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved CC.

12 år 11 måneder siden #2472 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

CC skrev: Lad nu Florentino læse flg. artikel, for derefter at indse, at Bale er en dårlig handel set ud fra et sportsligt perspektiv.

Jeg har hørt at rygterne bl.a. gik på, at Florentino ønskede at lave et 'større' indkøb end Barcelona, hvorfor Bale som udgangspunkt var i kikkerten. Min pointe er derfor, at hvis han nu indser, at Isco i virkeligheden også er større end Neymar... Well, no need to sign Bale, I guess!

www.marca.com/2013/08/15/en/football/rea...drid/1376594899.html

Ka virkelig ik se hva i alverden den artikel har med Bale at gøre. Så vidt jeg husker har Bale længe været på radaren hos Florentino - oz før Neymar røg til Barca. Havde Barca ik gjort et stort indkøb er jeg overbevist om at Florentino stadig ville være efter Bale - desuden er det ik seriøst at sku bruge en rundspørge i Marca som pejlepind for om man ska bruge EUR 100 mio på en spiller eller ej. Prøv at spørge SPORTs løsere hvem de mener det største indkøb i ligaen i år er ;-)

Leveret af Kunena Forum