Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2761 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Deres ejere har vist nok tilført 50 mil pund til transfers, så helt skidt er det ikke for dem.

Fin information, som var gået min ellers store næse forbi ;)

Det giver selv sagt lidt økonomisk frihed, men Bale-handelen skal vel i hus for Tottenham før alle sommerens respektive handler kan forsvares i et økonomisk henseende?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2762 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
Det er vel ikke svært at gå blot ét år tilbage og finde præcis samme scenarie med Modric.

Man kan håbe at Real Madrid i aften trækker sit nuværende bud og lancerer et €75 mio. take it or leave it-tilbud til Tottenham. Det ville i sandhed ligge presset tilbage på Levy. Perez skal dog nok smide de €101 mio.

12 år 11 måneder siden #2763 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

raul7=kongen skrev: Det er vel ikke svært at gå blot ét år tilbage og finde præcis samme scenarie med Modric.

Man kan håbe at Real Madrid i aften trækker sit nuværende bud og lancerer et €75 mio. take it or leave it-tilbud til Tottenham. Det ville i sandhed ligge presset tilbage på Levy. Perez skal dog nok smide de €101 mio.

Real Madrid skal træde varsomt, for man kan også risikere at efterlade Bale i en delikat situation, så jeg er modstander af pistol-politikken.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 11 måneder siden #2764 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev:

raul7=kongen skrev: Det er vel ikke svært at gå blot ét år tilbage og finde præcis samme scenarie med Modric.

Real Madrid skal træde varsomt, for man kan også risikere at efterlade Bale i en delikat situation, så jeg er modstander af pistol-politikken.

Betyder det man skal føje sig for Levy og Tottenham, og bare efterkomme deres sindssyge krav hele tiden? Nu er vi blevet gjort til grin af Tottenham og Psg, og de har leget rundt med os. Nu er det snart på tide vi får noget autoritet og viser hvem der bestemmer!

Ikke at det på nogen måde kan lade sig gøre denne sommer alligevel.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realmadrid94

12 år 11 måneder siden #2765 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

Siempre Madrid skrev:

Betyder det man skal føje sig for Levy og Tottenham, og bare efterkomme deres sindssyge krav hele tiden? Nu er vi blevet gjort til grin af Tottenham og Psg, og de har leget rundt med os. Nu er det snart på tide vi får noget autoritet og viser hvem der bestemmer!

Ikke at det på nogen måde kan lade sig gøre denne sommer alligevel.

Nej, det betyder at man skal bevare overblikket og vide at Levy også er interesseret i en handel

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 11 måneder siden #2766 af raul7=kongen

Siempre Madrid skrev: Nej, det betyder at man skal bevare overblikket og vide at Levy også er interesseret i en handel

Selvfølgelig skal man træde varsomt, men har Tottenham gjort det? De har kørt Perez og co. rundt i manegen to somre i træk. De har endda brugt pengene for en spiller vi betaler gedigen overpris for, inden de får dem - på trods af spillere strejker og er udeladt af truppen.

Jeg er normalt heller ikke tilhænger af drastiske beslutninger, men Tottenham har holdt på spillere meget længere end det var nødvendigt. Hvilket vil ødelægge dele af vores sæson(bare se hvor længe Modric har været om at falde til, fordi han var i dårlig form og skulle spilles ind), selvom man længe har vidst at waliseren ville forlade London.

Jeg er bare totalt uforstående over, hvordan man i fodboldverdenen kan blive genkendt som en af de dygtigste præsidenter og forhandlere, når sandheden er, at man to år i træk har betalt overpris for sine vigtigste handler. Inden det overbetalte for Kaká, aldrig har taget hensyn til det sportslige og konstant formår at trække de vigtigste handler i langdrag, selvom man betaler overpris og historien viser, at store spillerhandler i sidste øjeblik kommer til at koste points i den efterfølgende sæson.

Det er mig en gåde, at Perez ikke møder mere kritik på disse punkter.

Ligeså fremragende man agerede først på sommeren med Isco-, Carvajal-, Callejon- og Albiol-handlerne, ligeså kluntet har man ageret lige siden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, mortenj

12 år 11 måneder siden #2767 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

raul7=kongen skrev:

Siempre Madrid skrev: Nej, det betyder at man skal bevare overblikket og vide at Levy også er interesseret i en handel

Selvfølgelig skal man træde varsomt, men har Tottenham gjort det? De har kørt Perez og co. rundt i manegen to somre i træk. De har endda brugt pengene for en spiller vi betaler gedigen overpris for, inden de får dem - på trods af spillere strejker og er udeladt af truppen.

Jeg er normalt heller ikke tilhænger af drastiske beslutninger, men Tottenham har holdt på spillere meget længere end det var nødvendigt. Hvilket vil ødelægge dele af vores sæson(bare se hvor længe Modric har været om at falde til, fordi han var i dårlig form og skulle spilles ind), selvom man længe har vidst at waliseren ville forlade London.

Jeg er bare totalt uforstående over, hvordan man i fodboldverdenen kan blive genkendt som en af de dygtigste præsidenter og forhandlere, når sandheden er, at man to år i træk har betalt overpris for sine vigtigste handler. Inden det overbetalte for Kaká, aldrig har taget hensyn til det sportslige og konstant formår at trække de vigtigste handler i langdrag, selvom man betaler overpris og historien viser, at store spillerhandler i sidste øjeblik kommer til at koste points i den efterfølgende sæson.

Ligeså fremragende man agerede først på sommeren med Isco-, Carvajal-, Callejon- og Albiol-handlerne, ligeså kluntet har man ageret lige siden.

Er enig i rigtig mange af dine synspunkter. Men går Real ud og leger "dumt svin" på transfermarkedet nu, vil det sætte os i dårligt lys og give os et endnu dårligere ry, end vi allerede har. Og hvis der er noget Real har brug for, så er det at ikke-Real fans begynder at tænke godt om dem eller om ikke andet neutralt. Det synes jeg hvertfald er vigtigt - er træt af, at alle tænker dårligt om en så fantastisk klub. Jeg siger ikke at denne transfer ændrer på noget på dette faktum, men går man bevidst ud og underbyden nu, hvor Tottenham tilsyneladende har brugt transferpengene på Eriksen og Co., så giver det nok genklang rundt omkring i de andre klubber.

Derudover har man et vist forhold til Tottenham, som man ikke ønsker ødelagt (selv om Levy virkelig forsøger!) og sidst men ikke mindst Bale, som der bør tages hensyn til.

Med alt dette in mente, er det dog stadig et virkelig fristende tiltag, og noget, der virkelig vil gøre Levy i dårligt humør! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 11 måneder siden #2768 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg sidder lige og ser 3+, der stod at Kaka rygtes til United på skærmen...

Er der nogen der ved noget om det? Steen du plejer at være god for lidt rygter.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Vildfaren.

12 år 11 måneder siden #2769 af raul7=kongen

Pelle skrev:

raul7=kongen skrev:

Er enig i rigtig mange af dine synspunkter. Men går Real ud og leger "dumt svin" på transfermarkedet nu, vil det sætte os i dårligt lys og give os et endnu dårligere ry, end vi allerede har. Og hvis der er noget Real har brug for, så er det at ikke-Real fans begynder at tænke godt om dem eller om ikke andet neutralt. Det synes jeg hvertfald er vigtigt - er træt af, at alle tænker dårligt om en så fantastisk klub. Jeg siger ikke at denne transfer ændrer på noget på dette faktum, men går man bevidst ud og underbyden nu, hvor Tottenham tilsyneladende har brugt transferpengene på Eriksen og Co., så giver det nok genklang rundt omkring i de andre klubber.

Derudover har man et vist forhold til Tottenham, som man ikke ønsker ødelagt (selv om Levy virkelig forsøger!) og sidst men ikke mindst Bale, som der bør tages hensyn til.

Med alt dette in mente, er det dog stadig et virkelig fristende tiltag, og noget, der virkelig vil gøre Levy i dårligt humør! :-)

Hvorfor er man et dumt svin, fordi man byder markedsværdien for en spiller og ikke står ved sit tilbud om overpris, fordi modparten i forhandlingerne har trukket det ud så længe, at spilleren ikke længere har samme værdi? Sandheden er jo, at Bale næppe vil være fuldt ud effektiv for Madrid før 2014. Den slags skal vel også tages med i prisvurderingen?

Vi bliver kørt rundt i manegen og Real Madrid har i øvrigt ikke et dårligt ry, snarere tværtimod. Bare fordi et par blårøde tosse-præsidenter og Wenger lever i en virkelighedsfjern verden skader det ikke Madrids omdømme på transfermarkedet, snarere tværtimod.

12 år 11 måneder siden #2770 af Pelle

Vildfaren skrev: Jeg sidder lige og ser 3+, der stod at Kaka rygtes til United på skærmen...

Det kunne være fint for Man U. De mangler i den grad en offensiv midtbanespiller med Kakás kvaliteter. Samtidig gør det også dette transfervindue - set med Real briller - bliver det bedste i mange år!

12 år 11 måneder siden #2771 af Pelle

raul7=kongen skrev:

Pelle skrev:

raul7=kongen skrev:

Hvorfor er man et dumt svin, fordi man byder markedsværdien for en spiller og ikke står ved sit tilbud om overpris, fordi modparten i forhandlingerne har trukket det ud så længe, at spilleren ikke længere har samme værdi? Sandheden er jo, at Bale næppe vil være fuldt ud effektiv for Madrid før 2014. Den slags skal vel også tages med i prisvurderingen?

Vi bliver kørt rundt i manegen og Real Madrid har i øvrigt ikke et dårligt ry, snarere tværtimod. Bare fordi et par blårøde tosse-præsidenter og Wenger lever i en virkelighedsfjern verden skader det ikke Madrids omdømme på transfermarkedet, snarere tværtimod.

Så du mener i al seriøsitet, at fordi man ikke hentede Bale for en måned siden, har han pludselig mistet 20 mio. Euro i markedsværdi?
Og hvad bygger du dit udsagn på, at han først vil være fuldt effektiv for os i 2014??

Når jeg snakker om dårligt omdømme, snakker jeg ikke om en ligegyldig Wenger. Jeg snakker om den almene fodboldfan i hele verden, men nok måske mest i Europa. Som jeg ser det har Madrid desværre og uberettiget et negativt indtryk hos den almene fodboldfan. Ved godt man skal passe på med at generalisere det.

12 år 11 måneder siden #2772 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Vildfaren skrev: Jeg sidder lige og ser 3+, der stod at Kaka rygtes til United på skærmen...

Ingen særlig troværdige medier har skrevet noget om Kaka til United. Jeg kan heller ikke se hvad de skulle bruge ham til. Men til gengæld så ligner det at han skal til Milan!
Allegri har lige udtalt dette på pressemødet:

"The arrival of Kakà would make Milan stronger. He's a player with great qualities.We need a player like Kakà. Unfortunately he hasn't been playing much in the past two years.The arrival of Kakà would increase the self-confidence within the team as well as the fans' enthusiasm. Kakà's ideal position at the moment would be as a trequartista or as one of the two players that hover around the main striker.
I'm optimistic with regard to the end of this transfer window. Berlusconi and Galliani want to keep Milan at the highest level.

Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Leveret af Kunena Forum