Rygtebørsen XVIII
- Wiese
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: Sandheden er jo, at Bale næppe vil være fuldt ud effektiv for Madrid før 2014. Den slags skal vel også tages med i prisvurderingen?
Jeg er nu tæt på hundrede procent sikker på at Bale er så professionel og seriøs en fodboldspiller, at han ikke har ladet sig komme i alt for dårlig form - og selvom aviserne måske mener anderledes. Jeg er derfor ret sikker på at vi ser en Bale i topniveau og blandt startopstillingen inden november.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Wiese skrev:
raul7=kongen skrev: Sandheden er jo, at Bale næppe vil være fuldt ud effektiv for Madrid før 2014. Den slags skal vel også tages med i prisvurderingen?
Jeg er nu tæt på hundrede procent sikker på at Bale er så professionel og seriøs en fodboldspiller, at han ikke har ladet sig komme i alt for dårlig form - og selvom aviserne måske mener anderledes. Jeg er derfor ret sikker på at vi ser en Bale i topniveau og blandt startopstillingen inden november.
Det er da også rigeligt at september og oktober skal gå med at få Bale kørt ind. Vi har ved Gud andre problemer spillemæssigt allerede, uden at skulle køre ham ind.
- Wiese
- Gæst
-
'Raúl 7 skrev:
Wiese skrev:
Det er da også rigeligt at september og oktober skal gå med at få Bale kørt ind. Vi har ved Gud andre problemer spillemæssigt allerede, uden at skulle køre ham ind.
Helt enig, men nu skrev jeg også "inden november". Forhåbentligt er det ikke andet end et spørgsmål om et par uger før Bale er på topniveau igen. :)
I følge rygter fra Andalucien lejer Sevilla Denis for næste sæson uden mulig for at købe ham.
Galliani will travel to Madrid in about half an hour. Bronzetti is already there. The owner of Doyen Sports, Nelio Lucas, is also expected to travel with Galliani to Madrid.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Please!!!
Steen skrev: Både Sky Sports og BBC skriver at Bale til Madrid bliver officielt senere i dag.
Galliani will travel to Madrid in about half an hour. Bronzetti is already there. The owner of Doyen Sports, Nelio Lucas, is also expected to travel with Galliani to Madrid.
Det var da også på tide. Jeg mener at have læst, at Tottenham ville vente med at offentliggøre skiftet til efter Arsenal-kampen i dag, så det er vel efterhånden oppe over med den officielle meddelelse,....
-Real Madrid skrev: www.fodbold-transfers.dk/medie-ancelotti...i-maria-og-coentrao/
Please nej...
Hahahaha, så fordi at ingen klubber ville købe Coentrao, så skulle vi lige pludselig tilbyde ham en kontrakt forlængelse? Duncan Castle ved intet. Begge bliver nok, men Coentrao får ikke en ny kontrakt.
Steen skrev:
-Real Madrid skrev: www.fodbold-transfers.dk/medie-ancelotti...i-maria-og-coentrao/
Please nej...
Hahahaha, så fordi at ingen klubber ville købe Coentrao, så skulle vi lige pludselig tilbyde ham en kontrakt forlængelse? Duncan Castle ved intet. Begge bliver nok, men Coentrao får ikke en ny kontrakt.
Hvor læser du noget om forlængelse?
Det fede ved artiklen er at di María åbenbart skulle overbevises om at han skal blive. Det er ikke ligefrem de historier, der har været ude i de lidt mere seriøse medier.
BBB skrev:
Steen skrev:
Please nej...
Hvor læser du noget om forlængelse?
Det fede ved artiklen er at di María åbenbart skulle overbevises om at han skal blive. Det er ikke ligefrem de historier, der har været ude i de lidt mere seriøse medier.
sulia.com/channel/soccer/f/57a3f4c2-dc0b...e=twitter&repost=540
Ancelotti har lige bekræftet at Coentrao bliver.
Steen skrev: sulia.com/channel/soccer/f/57a3f4c2-dc0b...e=twitter&repost=540
Ancelotti har lige bekræftet at Coentrao bliver.
Tak! Det er en lidt kedelig nyhed. Manden må skam gerne være back-up, men som vi så i den første sæson, så skal han spille meget for at holde et højt niveau. Det kommer han ikke til.
... og han fortjener da ikke en forbedret kontrakt blot fordi han har sagt at han vil væk...