Rygtebørsen XVIII
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Storken skrev:
Casper HN skrev: Alt det om Bale-transferen er dyrere end Ronaldo-transferen baserer sig kun på løbende priser, hvilket i sagens natur er tosset. Bale-transferen skal i nominel værdi være et godt stykke over prisen for Ronaldo, før han rent faktisk har været dyrere. Og så er den punkteret.
I faste priser er Zidanes skifte til Real Madrid verdens dyreste handel. Real Madrid betalte cirka €75 mio for den dengang 29-årige franskmand. Det er en helt vanvittig sum, når man tænker på hans alder.
Ja, han kunne ligeså godt have fejlet, som man så med Kaka'. Men ellers synes jeg, han var alle pengene værd!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid skrev:
Storken skrev:
Casper HN skrev: Alt det om Bale-transferen er dyrere end Ronaldo-transferen baserer sig kun på løbende priser, hvilket i sagens natur er tosset. Bale-transferen skal i nominel værdi være et godt stykke over prisen for Ronaldo, før han rent faktisk har været dyrere. Og så er den punkteret.
I faste priser er Zidanes skifte til Real Madrid verdens dyreste handel. Real Madrid betalte cirka €75 mio for den dengang 29-årige franskmand. Det er en helt vanvittig sum, når man tænker på hans alder.
Ja, han kunne ligeså godt have fejlet, som man så med Kaka'. Men ellers synes jeg, han var alle pengene værd!
Tjah, han var da okay...;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
El_Juan skrev: Der er i øvrigt nok ikke nogen som helst tvivl om, at Levy og Villas-Boas gerne vil lægge lidt pres på Pérez. De ved ligeledes, hvor meget det betyder for Real Madrid når det kommer til Cristiano. Det forklarer også AVBs udtalelse (taget fra AS og MARCA):
"Bale será el fichaje más caro de la historia" (Bale bliver den dyreste spiller i historien)
Jeg ved ikke hvor passende jeg synes den udtalelse er. Det gavner nok ikke Real Madrid. I det hele taget synes jeg, at AVBs ageren i dag har været en anelse uværdigt. Men omvendt, så er det vel blot svar på tiltale til Real Madrid, i forhold til Real Madrid-lejrens ageren i den seneste tid.
Real Madrid vil formentlig stadig, uanset hvad, få det til at forlyde, at Cristiano er verdens dyreste.
Den klarer man nemt ved at lade Coentrao indgå i handlen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Den klarer man nemt ved at lade Coentrao indgå i handlen.
Det har vel netop vist sig, at være nemmere sagt end gjort :-)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Siempre Madrid skrev: Men mon ikke at det ender sådan?
Forhåbentlig! Lad os nu se. Det ser ud til, at der endelig kommer skred i tingene nu!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kaka til Sao Paulo
Adan til La Liga klub
Coentrao til Tottenham
Di Maria til Arsenal
Kaka har ikke fået spilletid i sæsonens to første kampe, forhåbentlig skifter han mening omkring et skifte i sidste øjeblik. Kan kun se Di Maria blive i klubben, hvis man sælger Benzema, og satser på at bruge Bale på toppen. Bale, Özil og Di Maria skal - forhåbentlig - ikke kæmpe om en og samme plads!!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Ifølge BBC så dukkede Bale igen ikke op til træningen i dag.
Ifølge Marca så er Siqueira helt klar, og det vil blive officielt hvis/når Coentrao bliver solgt.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Steen skrev: Ifølge Sky Italia så har Kondogbia, der lige er skiftet til Monaco, en frikøbsklausul som kun gælder for Real Madrid. 30 millioner euro.
Ifølge Marca så er Siqueira helt klar, og det vil blive officielt hvis/når Coentrao bliver solgt.
Og det samme skal Radamel Falcao angiveligt have. Jeg ved ikke om jeg tror på, at Monaco er så venlig en klub......
Siempre Madrid skrev:
Steen skrev: Ifølge Sky Italia så har Kondogbia, der lige er skiftet til Monaco, en frikøbsklausul som kun gælder for Real Madrid. 30 millioner euro.
Og det samme skal Radamel Falcao angiveligt have. Jeg ved ikke om jeg tror på, at Monaco er så venlig en klub......
Haha, jeg tvivler skam også. Men så alligevel ikke helt. Når Jorge Mendes er indblandet, så kan alt ske.
Hvad angår Kondogbia, så har det længe været rygter om at vi skulle have en forhåndsaftale med ham. Derfor ville det heller ikke overraske mig hvis det faktisk skulle være sandt. Det kan selvfølgelig også være at Sky Italia bare prøver at redde deres egen røv, da de var blandt dem der insisterede på, at han før eller siden skulle til Madrid.
Jeg er bare glad for at han ikke blev købt i år. Hvis han om et par år når op på Yaya Toure niveau, så skal han til gengæld være velkommen!
YEEEEES !!! Find så en ny klub min dreng!
Har valgt at takke af på forum!