Rygtebørsen XVIII
Villas-Boas on Bale move to Madrid: "It could happen very, very soon"
Trist at Bale skulle tage den så langt.
Villas-Boas said: "He is involved in a big transfer move to Real Madrid and in the end if it happens, we wish him all the best, but the fact that he hasn't turned up for training is not the correct behaviour...
"That is the position they chose to take and it's up to the club to decide if it's a fineable offence."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Bekræftet; Bale er vores om lidt.
Kilde?
Real Madrid 7 skrev:
Kilde?
Andre Villas-Boas har lige sagt det på pressemødet..
Dios skrev: Er det bare mig, eller er det ikke set for mange gange efterhånden? Jeg husker ihvertfald vi så det med Fabregas og Cristiano.
Samt Thiago Silva, der sågar også forlængede sin Milan-kontrakt ugen inden han blev solgt. Zlatan har vel også 4-5 gange meldt op at han var tilfreds og ville blive, for så at skifte i samme sæson...
Steen skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Kilde?
Andre Villas-Boas har lige sagt det på pressemødet..
www.mirror.co.uk/sport/football/news/tot...live-updates-2232881
Trist at Bale skulle tage den så langt.Villas-Boas said: "He is involved in a big transfer move to Real Madrid and in the end if it happens, we wish him all the best, but the fact that he hasn't turned up for training is not the correct behaviour...
"That is the position they chose to take and it's up to the club to decide if it's a fineable offence."
Lad os lige sætte et par ting på plads.
1) "It could happen very, very soon", har vi efterhånden hørt i lang tid. Men med blot fire dage tilbage, inden transfervinduet lukker, så er det ret oplagt. Sagen er den, at Tottenham har trukket det ud, men logisk nok kommer der en afklaring inden vinduet lukker...
2) Du siger det er trist, at Bale har taget den så langt, ved ikke at dukke op til træning. Lad os nu være helt fair i stedet.
- Bale har opført sig eksemplarisk frem til nu. Indtil nu, har han faktisk ikke på noget tidspunkt gået imod Tottenham. Heller ikke selv om den spanske presse til tider, har forsøgt at få det til at lyde sådan. Bales agereren kan faktisk meget vel være 15-25 mio. € værd for Tottenham. Havde han sat foden i døren med det samme, så havde sagen været en anden.
- Jeg ved ikke hvor sympatisk jeg synes AVBs udtalelse er. Det virker som et billig forsøg på, at stille Bale i et dårligt lys. Sagen er den, at da handlen så ud til at være en realitet, trak Levy i håndbremsen. På et tidspunkt, hvor Bales navn pludselig figurerede på Real Madrids hjemmeside, Bale var i Marbella på samme tid som Pérez og Real Madrid var i gang med at bygge en stor scene på stadion til hans præsentation. Alt det fik Spurs til at trække i håndbremsen. Mens Bale selv har stået i vente position. Og nu kan egentlig godt forstå, hvis Bale selv gerne vil have det afklaret.
Det er ét lille minus i alt dette. Bale har stort set ikke trænet i løbet af sommeren. Det betyder, at han formentlig ikke vil være helt oppe og ringe før om et par måneder.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Det er en sejr i sig selv, hvis Bale bliver købt for under købsprisen på Ronaldo. Bale har ikke "fortjent" at være verdens dyreste spiller, det har Ronaldo.
Og det er helt essentielt for at please Cristiano. Handlen må ikke overgå de 96 mio. €, som man betalte for ham.
Jeg tror ikke der er nogen tvivl om, at Cristiano-lejren afventer Bale-sagaen i forhold til den mulige kontraktforlængelse. Cristiano Ronaldo vil have sikring om, at han fortsat er nummer et. Det er egentlig blot et spørgsmål om status.
Det er lidt af en opgave Pérez har sat sig selv på. På den ene side, skal han håndtere Cristiano Ronaldo, samtidig med, at han skal håndtere Levy og Tottenham. Det er ligeledes derfor, at alle de priser har været nævnt. 100 mio. € over seks betalinger. Eller 90 mio. € over en betaling. Pérez og Real Madrid vil fastholde, at det er under de 96 mio. €, som man betalte for Ronaldo.
- Casper HN
- Gæst
-
"Bale será el fichaje más caro de la historia" (Bale bliver den dyreste spiller i historien)
Jeg ved ikke hvor passende jeg synes den udtalelse er. Det gavner nok ikke Real Madrid. I det hele taget synes jeg, at AVBs ageren i dag har været en anelse uværdigt. Men omvendt, så er det vel blot svar på tiltale til Real Madrid, i forhold til Real Madrid-lejrens ageren i den seneste tid.
Real Madrid vil formentlig stadig, uanset hvad, få det til at forlyde, at Cristiano er verdens dyreste.
- Storken
- Gæst
-
Casper HN skrev: Alt det om Bale-transferen er dyrere end Ronaldo-transferen baserer sig kun på løbende priser, hvilket i sagens natur er tosset. Bale-transferen skal i nominel værdi være et godt stykke over prisen for Ronaldo, før han rent faktisk har været dyrere. Og så er den punkteret.
I faste priser er Zidanes skifte til Real Madrid verdens dyreste handel. Real Madrid betalte cirka €75 mio for den dengang 29-årige franskmand. Det er en helt vanvittig sum, når man tænker på hans alder.
- Mou94
- Gæst
-
Nu må Bale (desværre) være 100% sikker på at havne i Madrid.
Det står på bold.dk. Beklager at jeg ikke kan sende et link over telefonen :)