Rygtebørsen XVIII
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: AS: A package from the Adidas factory in Germany arrived for Gareth Bale at Real Madrid's training complex this morning. His new boots...
Bekræftet. www.dhl.com/content/g0/en/express/tracki...AWB=8148677773%0D%0A
Real Madrid har forhørt sig om Pogba. www.goal.com/en/news/723/serie-a/2013/08...t&utm_medium=twitter
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Raúl Madrid skrev: Lur mig om ikke Gareth Bale-handlen bliver offentliggjort imorgen, nu når Eriksen er officielt.
Det må det meget gerne, endnu en dag uden der sker noget ! **** Tottenham !!!
- Champen
- Gæst
-
Champen skrev: Lukker transfervinduet 2. september? Jeg er kommet meget i tvivl, TV3 SPORT 2 viser tansfer-deadline fra kl.21.00 den 2. september. Jeg har læst et eller andet med, at man har rykket lukningen til den 2. fordi det er en mandag. Men er der nogen, som er stensikker på hvornår vinduet lukker?
Den lukker tirsdag klokken 00:00.
Kaka nærmer sig Milan, ifølge italienske medier så er klubben villige til at slippe ham gratis. Kaka's agent har snakket med Galliani, og de er nået langt i forhandlingerne. Kontrakt til 2015. Eneste problem er hans løn.. Milan vil højst give ham 3 millioner euro, mens Kaka vil have 7.5 millioner euro.
Nu ved jeg hvorfor at Kaka har været i Madrid i så lang tid. Jeg troede ikke på at han ville blive bare pga. pengene, men jeg tog fejl. Jeg bliver godt nok sur, hvis han ikke er væk inden transfervinduet lukker.
Engelske medier mener at Arsenal også vil have ham.
- Cap1
- Gæst
-
Champen skrev: Lukker transfervinduet 2. september? Jeg er kommet meget i tvivl, TV3 SPORT 2 viser tansfer-deadline fra kl.21.00 den 2. september. Jeg har læst et eller andet med, at man har rykket lukningen til den 2. fordi det er en mandag. Men er der nogen, som er stensikker på hvornår vinduet lukker?
Det lukker mandag. Normalt lukker det den 31. august, men hvis denne dato falder i en weekend lukker det den første efterfølgende arbejdsdag.
Har valgt at takke af på forum!
Steen skrev:
Raúl Madrid skrev: Lur mig om ikke Gareth Bale-handlen bliver offentliggjort imorgen, nu når Eriksen er officielt.
Det må det meget gerne, endnu en dag uden der sker noget ! **** Tottenham !!!
Det er faktisk begyndt at blive en smule grinagtigt efterhånden; Levy har givet AVB sit hold til den kommende sæson, hvorfor jeg ikke forstår, at det hele bliver ved med at trække i langdrag(?).
Offentligheden ved, at Bale bliver ny Real Madrid-spiller inden transfervinduet lukker, men det fandeme frustrerende, at den her handel ikke er blevet lukket noget før - sikke en sommerfarce!
Edit: Scenarie: Tottenham har spenderet i omegnen af 100 millioner euro indeværende transfervindue. Bale handelen glipper. Hvordan i alverden har englænderne tænkt sig at finansiere alle disse handler eller har de bare en bedre økonomi end jeg lige anede?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...