Rygtebørsen XVIII

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2965 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII

Champen skrev:

pm skrev: Så brug lidt af pengene af kakas løn til at give özil lidt flere basseøre, og behold ham :)

Hellere brug pengene på Ronaldos nye kontrakt

Han får sgu penge nok ;)

Manden er snart 29 og har ikke spillet på sit vanlige niveau på det sidste. Jeg mener man kan være uheldig at ende med en endnu værre situation end Kakas hvis man forlænger og giver ham en vanvidsløn. Hvis Perez absolut vil smide endnu flere penge efter ham så synes jeg lige han skal bevise noget først (og med det mener jeg bevise noget som berettiger mere end €10m netto), såvel på banen som personligt. Kys logoet, søg en holdkammerat ud i fugleflugtslinje og tak ham ham for en assist (f.eks. Özil? Får lange løg af at han altid tager de gyldne bolde for givet).. gør noget der viser du ikke er den egoist der kun har øje på bolden, målet og dine lår. Har ikke haft samme respekt for ham siden han gik og surmulede sidste år, og så har jeg fået nok af at se ham spankulere rundt med de der improviserede hotpants til træning. Fokuser på fodbolden og holdet!

Gå til 10:35

Gider ikke se på det der! Alle har prøvet at træne med den type. Det er simpelthen så irriterende, især når det er så meningsløse "driblinger". Ja, det var så dagens opkast. Ved godt mine holdninger ikke er populære hos madridistaer men jeg har sgu mindre og mindre tilovers for Ronaldo.

Og til slut i videoen laver Ramos meningsløse tricks.. Hold da kæft jeg hader den type!!! ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2966 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Interesting side note to Bale: thousands of fans are packed into the stadium to see the Welshman's unveiling, yet more than a few are beginning to chant "Don't sell Ozil!" in the direction of the club's president.

12 år 11 måneder siden #2967 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Og med det samme tænker jeg, at Ozil måske er mere "svag" rent mentalt, end jeg tidligere har troet...(?)

Hvorfor gå fra at være en stjerne i Real Madrid, til at spille i Arsenal?

1. Selvfølgelig bliver han holdets største stjerne...

2. Men også!: Han skifter til en klub hvor presset er LANGT mindre (og dermed også presset på ham selv), og hvor målet blot er en top 4.

Forfærdeligt ærgerligt, at Ozil ikke har haaft lyst og tro på, at han kunne spille en stor rolle for Real Madrid - Men han må have sine grunde til, at gøre som han gør. Held og lykke til ham - Jeg er stadig Ozil-fan!;)

Og nå ja.... Så kan jeg da glæde mig over, at salget rent faktisk befrier os fra et for stort luksusproblem. Men hvor havde jeg dog håbet, at det var di Maria som var blevet solgt.

Jeg tror faktisk at dette er første gang, at jeg - som Real Madrid-fan - har oplevet en afgang af en spiller, som jeg virkelig gerne ville have beholdt!:(

12 år 11 måneder siden #2968 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Der kommer til at ødelægge alt glæde og optimisme jeg fik fra Isco, Carvajal, Illarra og sæsonerne fremover. Giv nu bare Özil han ønsker og lad Ronaldo spille på toppen - Özil er en af de bedste i verden på den position og kunne ødelægge et hvert forsvar med Isco. Transfervinduet kan kun slutte for langsomt! :-(

* M_linding: for mig, så glemmer du Raul, Robben og Sneijder

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved baggins.

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2969 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Rygtebørsen XVIII
Kæmpe idioti af Real Madrid at sælge Ozil.....

Skal vi lægge al pres på Isco?
Kaka er allerede ud, så hvorfor skulle Real sælge Ozil? Ozil og Isco kunne supplere hinanden..

Er pissetræt af Florentino Perez - det her minder om Sneijder, Robben mfl.
Han burde bruge tid på at sælge Coentrao eller en helt anden spiller.

Ozil er en af de bedste spiller med de fleste assists på holdet og så sælger Perez ham. Klogt.

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2970 af Cristiano
Jeg kan ikke glæde mig over Bale idag når Ozil er tæt på at blive solgt. Det er ret trist.

Kan ikke forstå hvorfor Real Madrid sælger Ozil...efter alle de assists...

Suk......

12 år 11 måneder siden #2971 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Cristiano skrev: Jeg kan ikke glæde mig over Bale idag når Ozil er tæt på at blive solgt. Det er ret trist.

Kan ikke forstå hvorfor Real Madrid sælger Ozil...efter alle de assists...

Suk......

Du skal nok regne med, at det er Ozil som vil væk!

Lidt ligesom Bale i Tottenham...

12 år 11 måneder siden #2972 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

Cristiano skrev: Kæmpe idioti af Real Madrid at sælge Ozil.....

Skal vi lægge al pres på Isco?
Kaka er allerede ud, så hvorfor skulle Real sælge Ozil? Ozil og Isco kunne supplere hinanden..

Er pissetræt af Florentino Perez - det her minder om Sneijder, Robben mfl.
Han burde bruge tid på at sælge Coentrao eller en helt anden spiller.

Ozil er en af de bedste spiller med de fleste assists på holdet og så sælger Perez ham. Klogt.

Rolig rolig rolig. Ingen ved hvad Özil selv har at sige i denne sag - måske han har bedt om at blive solgt fordi han godt kunne fornemme hvor det bar hen ad med Isco. Og så er han måske bare ikke ligeså stort et konkurrence-menneske, som vi går og tror? Man kan måske gå så langt og sige, at han har givet op? Vi ved det ikke. Men ryger han, er det dog forbandet ærgerligt!

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2973 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Rygtebørsen XVIII
Sådan kan det gå hurtigt i fodbold. Det er en skam at Özil vil væk og en skam at klubben ikke har gjort mere for at holde på ham. Byttet Bale for Özil er et dyrt ligeværdigt bytte og giver dermed ikke så meget mening. Når det er sagt, så har Özil heller ikke ligefrem imponeret det sidste halve år, men jeg synes stadig han var den mest elegante spiller i Madrid, en spiller som jeg virkelig kommer til at savne.

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2974 af Cristiano
Sandt nok.

Men Real Madrid kunne også ha nægtet at sælge ham?
De har pt. alt for mange wings = Ronaldo, Bale, Di Maria, Jese. Og så kun 1 playmaker i Isco.

12 år 11 måneder siden #2975 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII

Cristiano skrev: Sandt nok.

De har pt. alt for mange wings = Ronaldo, Bale, Di Maria, Jese. Og så kun 1 playmaker i Isco.

Og Modric.

12 år 11 måneder siden #2976 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

Cristiano skrev: Sandt nok.

Hvor meget får du ud af en utilfreds spiller? Husk nu det er mennesker og ikke robotter vi har med at gøre. Der er andre ting, end bare løn og klub, der skal være styr på for hver enkelt spiller. Mange ting der gør, om de er glade eller kede af deres situation.

Hvis Özil selv har sagt, at han vil videre, så skal man ikke holde på ham.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Henrik--

Leveret af Kunena Forum