Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2929 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII
En anden rygte siger, at Arsenal også er ude efter Di Maria.

Angiveligt vil Wenger betale 80 mio euro for dem begge.
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams...-Abel-Hernandez.html
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2930 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

Cadena Ser: Madrid and Arsenal have reached a deal for Ozil, 45+5m euros pending agreement with the player who is desperate to leave

Jeg forstår ikke Ozil... Og jeg kan heller ikke se ham i PL(?)

Jeg er ikke glad for tingenes udvikling... Men det giver sgu mening.

Når nu Bale er kommet til, så er Bale, di Maria og Ozil (+Jesé) en stjerne for meget.

• Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2931 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XVIII

Wiese skrev: Desuden; er der slet intet nyt omkring Adan? Det kan da næsten ikke passe, at der ikke er klubber interesserede i ham?

Han har da aldrig bevist noget specielt. Da han ikke får spilletid tror jeg ikke han er på radaren hos nogen større klub. Han kan vel højst skifte til en Liga Adelante-klub hvis man udbyder ham aggressivt og han samtidig er med til at gå ned i prestige og sandsynligvis også løn.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved AvatarEyes. Begrundelse: typo

12 år 11 måneder siden #2932 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

JesperA skrev:

Real Madrid skrev: Ved godt det er tidligt at snakke om, men kan man forestille sig, at nogle (fx Modric og Isco) overtager nummer 8 og 10?
Eller tænker man på fansene, der måske lige har købt den nye trøje med overnævntes navne på?

Personligt ville jeg elske at se Modric og Isco med nummer 8 og 10, hvis det skulle blive en realitet, at Özil skifter.

Det er set før, Di Maria, Alonso, Ronaldo, Benzema, Khedira, Coentrao, Arbeloa, Özil m.fl. spiller alle i andre trøjenumre, end det de oprindeligt fik tildelt. Så det er bestemt ikke umuligt. Modric spillede dog før i tiden oftest i nr. 14, og det er jo også et nr. der betyder noget i Real Madrid, så jeg tror han venter til det bliver ledigt.

Mener da ikke at Di Maria havde ;)

Men alle havde det tilfælles, at de gjorde det inden sæsonen startede.

Det er min, han overtog Alonsos 22, det er rigtigt ;)

12 år 11 måneder siden #2933 af JesperA

madrid2000 skrev: En anden rygte siger, at Arsenal også er ude efter Di Maria.

Angiveligt vil Wenger betale 80 mio euro for dem begge.
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams...-Abel-Hernandez.html

80 mio. € for alle tre som jeg lige læser det, den tredje spiller skulle være Abel Hernandez fra Palermo.

12 år 11 måneder siden #2934 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Det stikker helt af. For det første, så er det ærgerligt, at man - efter alt at dømme - ikke kommer af med Coentrão. For det andet, så har jeg svært ved at forstå et eventuelt salg af Özil. Og tror jeg blot det er et spørgsmål om tid, inden han skifter væk. Formentlig til Arsenal.

Özil er en af verdens absolut bedste offensive midtbanespillere. Vel nok den bedste i verden i området mellem modstanderens forsvar og midtbane. Få læser spillet og evner at finde hullerne og den afgørende pasning i det område som ham. I øvrigt den spiller med flest assists siden han kom til. Jeg forstår det ikke rigtig. Det må jeg ærligt erkende. Så skal det være fordi, at han vitterligt har bedt om at blive solgt.

Det eneste jeg kan glæde mig over er at Kaká endelig er på vej væk. Men hvad med Adán, Jesús Fernández og Denis? Og vil der komme et sent bud på Luis Suárez? Det vil faktisk ikke overraske mig, hvis Real Madrid byder på ham i morgen, i så fald at både Özil og Kaká begge ryger. Om end jeg ikke håber det.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Jaken, MMM

12 år 11 måneder siden #2935 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Det stikker helt af. For det første, så er det ærgerligt, at man - efter alt at dømme - ikke kommer af med Coentrão. For det andet, så har jeg svært ved at forstå et eventuelt salg af Özil. Og tror jeg blot det er et spørgsmål om tid, inden han skifter væk. Formentlig til Arsenal.

Özil er en af verdens absolut bedste offensive midtbanespillere. Vel nok den bedste i verden i området mellem modstanderens forsvar og midtbane. Få læser spillet og evner at finde hullerne og den afgørende pasning i det område som ham. I øvrigt den spiller med flest assists siden han kom til. Jeg forstår det ikke rigtig. Det må jeg ærligt erkende. Så skal det være fordi, at han vitterligt har bedt om at blive solgt.

Det eneste jeg kan glæde mig over er at Kaká endelig er på vej væk. Men hvad med Adán, Jesús Fernández og Denis? Og vil der komme et sent bud på Luis Suárez? Det vil faktisk ikke overraske mig, hvis Real Madrid byder på ham i morgen, i så fald at både Özil og Kaká begge ryger. Om end jeg ikke håber det.

Men hvor skal Özil spille???

Hverken Bale eller Ronaldo er optimal på toppen, og begge vil med garanti få startplads.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #2936 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Men hvor skal Özil spille???

Hverken Bale eller Ronaldo er optimal på toppen, og begge vil med garanti få startplads.

Det er fuldstændig ligegyldigt. Der kan altid findes plads til spillere som disse. Vi snakker om nogle af verdens absolut bedste spillere. Jeg ørler over det hver gang den sætning kommer. Hvor hvem skal spille. Eller om den ene eller anden er optimal på den eller den position. Det rager mig en høstblomst. Jeg vil se de bedste spillere på det bedste hold i verden. Jeg vil se dem spille sprudlende og spektakulært fodbold. Jeg vil se dem fighte og give alt for trøjen. Jeg vil se dem vinde kampe og titler. Og jeg støtter dem der spiller, uanset hvad. Så er jeg tilhænger af en stærk og bred trup med dobbeltdækning alle position. Det skal en klub som Real Madrid have. Er der nogle spillere, der ikke kan affinde sig med det, så må de ud af vagten og finde sig en anden arbejdsgiver. Lidt konkurrence har aldrig skadet. Tværtimod. (Hvis du vitterligt vil gå ind i hvem der skal spille hvor, så læs artiklen: "Hvad et Bale-skifte kan betyde").

Jeg kan godt mærke, at jeg lige skal vende mig til tanken om et Real Madrid uden Özil. Jeg synes han er klasse. Men kan han omvendt ikke klare lidt konkurrence, som han ellers har udtrykt at han godt kunne, så mister jeg samtidig lidt for ham. Hans evner på en bane kan man dog ikke tage fra ham.

Bale og Isco kan få forhåbentlig få tilhængerne til at glemme alt om Özil. Og det er i øvrigt på tide, at Di María betaler tilbage, efter han krævede lønforhøjelse!

Så har jeg glemt én ting: Velkommen til Real Madrid, Gareth Bale! Det er muligt, han kommer som Premier Leagues bedste spiller. Men nu skal han tage skridtet videre. Helt op blandt de allerstørste! Der er pludselig langt fra det idylliske familieliv i Wales til det der venter i Madrid.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.

12 år 11 måneder siden #2937 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Tja El_Juan, for nogle år siden havde jeg givet dig ret i, at konkurrence kun er godt. Med tiden indser man at det er en stærk liberalistisk holdning. Ikke alle mennesker er ens. Jeg er ret sikker på, at mange spillere lider af en eller anden form for angst om at ''blive glemt'' blandt de mange stjerner. Øzil kan helt sikkert ikke tåle konkurrence, bare se hans reaktion hvis han bliver udskiftet. Øzil er på sine bedste dage helt oppe blandt de allerbedste nogensinde. Han spiller dog sjældent deroppe, men man husker nogle vilde ting fra ham. Jeg gad godt se nogle tal mht. afleverings%, jeg ser ham lidt som Guti, udover jeg elskede Gutis fandenivoldskhed, hvorimod Øzil til tider er halvdoven.
Det skal siges jeg er en KÆMPE Øzil fan, jeg ved bare ikke om han udvikler sig mere, det virker som om han er gået lidt i stå. Han er ustabil, som spiller.

12 år 11 måneder siden #2938 af JesperA
Sådan er vilkårene i en topklub, og sådan er det også i Arsenal. Cazorla er 10'eren, og hvis han spiller som i den seneste tid, er det ikke givet at han kan slå ham af. Så må han - ligesom i Real - affinde sig med en anden position, eller i værste fald bænken. Konkurrencen på det tyske landshold er vel også større end nogensinde, og der er mange i spil til 10'eren for Die Nationalmannschaft, han er ikke selvskrevet til en startplads ved VM fordi han spiller i Real Madrid eller for den sags skyld Arsenal.

Jeg tror ikke helt på den der om at han er så skrøbelig og bange for lidt konkurrence, for så var han aldrig nået helt til tops i international fodbold, og han kendte nok også vilkårene da han skiftede til Real. Isco er bare bedre for tiden, men det er lidt kujonagtigt at flygte på markedets sidste dag, især 3 dage efter han har udtalt at han har tænkt sig at tage kampen op...

12 år 11 måneder siden #2939 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/werder...tridt-schalke-talent

Fandt lige en gammel artikel, fra dengang han skiftede fra Schalke til Werder Bremen.

Kommentar:

"Özil var ikke problembarn i Schalke. Han forlangte utroligt meget i løn, taget hans alder i betragtning.

Han var et stort talent, men langt fra som ombejlet som Eriksen er nu. Det var meget svært at forudsige, at han ville udvikle sig så positivt som han nu har gjort. Men meget kan vel tilskrives den gode trænerstab i Bremen, vil jeg mene.

Schalke ville i sin tid ikke betale det Özil forlangte i løn, og derfor skiftede han til Bremen. Mere var det sådan set ikke i det.

Jeg ville aldrig kalde ham for et "problembarn", da han jo aldrig brokkede sig over manglende spilletid eller andre ting hos Schalke. Ham og klubben stod bare rigtig langt fra hinanden, da kontrakten skulle forlænges.

Og i sidste ende gjorde Özil vel alt det rigtige for at komme videre i hans karriere? Bremen, med sine rolige omgivelser, var en langt bedre klub for hans udvikling end Schalke, hvor der har hersket kaos de sidste 8 år."

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #2940 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Özil for fem dage siden:

- Jeg har kontrakt til 2016 og jeg føler mig godt tilpas her og har et godt forhold til mine holdkammerater. For mig er det en ære at spille på dette hold. Jeg ønsker at triumfere her. Der er skrevet meget i medierne og der har været snakket om nogle interessante muligheder, men jeg har kontrakt og fortsætter i Real Madrid. Jeg har det rigtig godt og har trænerens tillid. Der er en række mål, som vi gerne vil opnå og hver enkelt har en rolle at spille og det er et af motiverne for at jeg ønsker at fortsætte.

Så lad os nu se.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum