Rygtebørsen XVIII
Storken skrev:
Dios skrev: Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?
Jeg har på fornemmelsen, at jeg har hørt den før..... hmnnn ;-)
Med al respekt, så er Özil sgu ikke nogen motor. Han er luddoven, og hjælper ikke rigtig til defensivt, så det er måske ikke helt passende at sammenligne tabet af ham, med tabet af Makelele. Hans overblik og intelligens er dog unikt, og hans offensive kvaliteter er ikke til diskussion. Der er dog en kæmpe verden til forskel - Makelele blev erstattet med Beckham, og Özil bliver i givet fald erstattet af Isco. Den eneste grund til at man åbenbart påtænker at sælge ham, er vel egentlig at han er blevet decideret slået af holdet, henover de seneste par måneder.
Selvom Özil har kysset logoet og vundet de fleste fans over, så ændrer det jo ikke på at han inden sit skifte fortalte at han var Barcelona-fan, og drømte om at spille der.
Men som jeg også tidligere har givet udtryk for, så ser jeg det alligevel som et kæmpe tab på det sportslige plan. At han er en grådig Barca-fan gør det lidt lettere at acceptere - med tiden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Guillem Balague: Cadena Ser: Madrid and Arsenal have reached a deal for Ozil, 45+5m euros pending agreement with the player who is desperate to leave
Jeg er her stadig XOXO
Edit: Det samme siger José Ramón de la Morena.
Me gusta !
Galliani: "If I'm excited about Kakà's return? I will be excited when he signs the contract." Galliani: "If Kakà doesn't agree to join Milan tonight, then the deal won't happen at all."
- Storken
- Gæst
-
Det undrer mig dog, at United ser fuldstændig passivt til.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Der var 3 i startopstillingen der spillede i adidas i dag. Og resten i Nike. Så tror ikke man skal ligge så meget i detmadrid2000 skrev:
Raúl 7 skrev:
madrid2000 skrev: Arsenal har Nike mærke. Özil har lige skiftet fra Nike til Adidas.
Og? Ronaldo spiller i Nike her i Madrid selvom klubben er sponsoreret af Adidas. Er der noget jeg ikke fanger?
Özil er først lige skiftet til Adidas. Han har for 2 dage siden lagt en video på facebook, hvor de har lavet en welkomst video til ham. Iøvrigt var det vist ikke den bedste afsked med Nike. Så det vil være lidt mærkeligt, hvis han 2 dage senere skifter til et hold med Nike trøjer. Mon ikke Adidas har givet ham lidt ekstra for at spille for Adidas hold?
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Steen skrev: Godt nyt omkring Suarez; Liverpool haven't had any contact from Real Madrid for Suarez & at this stage they aren't expecting any (and wouldn't welcome any) either. Tony Barret, fra The Times.
Edit: Det samme siger José Ramón de la Morena.
Me gusta !
Morena har også lige sagt i El Larguero at aftalen om Özil til Arsenal er lukket. Min chef kommer virkelig til at værdsætte min koncentrationsevne i morgen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Eller tænker man på fansene, der måske lige har købt den nye trøje med overnævntes navne på?
Personligt ville jeg elske at se Modric og Isco med nummer 8 og 10, hvis det skulle blive en realitet, at Özil skifter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Ved godt det er tidligt at snakke om, men kan man forestille sig, at nogle (fx Modric og Isco) overtager nummer 8 og 10?
Eller tænker man på fansene, der måske lige har købt den nye trøje med overnævntes navne på?
Personligt ville jeg elske at se Modric og Isco med nummer 8 og 10, hvis det skulle blive en realitet, at Özil skifter.
Det er set før, Di Maria, Alonso, Ronaldo, Benzema, Khedira, Coentrao, Arbeloa, Özil m.fl. spiller alle i andre trøjenumre, end det de oprindeligt fik tildelt. Så det er bestemt ikke umuligt. Modric spillede dog før i tiden oftest i nr. 14, og det er jo også et nr. der betyder noget i Real Madrid, så jeg tror han venter til det bliver ledigt.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg vil ikke gå amok før det bliver officielt.