Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2905 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Storken skrev:

Dios skrev: Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?

Jeg har på fornemmelsen, at jeg har hørt den før..... hmnnn ;-)

Med al respekt, så er Özil sgu ikke nogen motor. Han er luddoven, og hjælper ikke rigtig til defensivt, så det er måske ikke helt passende at sammenligne tabet af ham, med tabet af Makelele. Hans overblik og intelligens er dog unikt, og hans offensive kvaliteter er ikke til diskussion. Der er dog en kæmpe verden til forskel - Makelele blev erstattet med Beckham, og Özil bliver i givet fald erstattet af Isco. Den eneste grund til at man åbenbart påtænker at sælge ham, er vel egentlig at han er blevet decideret slået af holdet, henover de seneste par måneder.

Selvom Özil har kysset logoet og vundet de fleste fans over, så ændrer det jo ikke på at han inden sit skifte fortalte at han var Barcelona-fan, og drømte om at spille der.

Men som jeg også tidligere har givet udtryk for, så ser jeg det alligevel som et kæmpe tab på det sportslige plan. At han er en grådig Barca-fan gør det lidt lettere at acceptere - med tiden.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2906 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

Guillem Balague: Cadena Ser: Madrid and Arsenal have reached a deal for Ozil, 45+5m euros pending agreement with the player who is desperate to leave

Jeg er her stadig XOXO

12 år 11 måneder siden #2907 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Godt nyt omkring Suarez; Liverpool haven't had any contact from Real Madrid for Suarez & at this stage they aren't expecting any (and wouldn't welcome any) either. Tony Barret, fra The Times.

Edit: Det samme siger José Ramón de la Morena.

Me gusta !

Galliani: "If I'm excited about Kakà's return? I will be excited when he signs the contract." Galliani: "If Kakà doesn't agree to join Milan tonight, then the deal won't happen at all."
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2908 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XVIII
Når det nu skulle være, så er €45 mio faktisk en god pris for Özil. Det er ikke helt dårligt handlet af Perez.

Det undrer mig dog, at United ser fuldstændig passivt til.

12 år 11 måneder siden #2909 af JesperA
Jeg regner med at United lancerer et stort sidste bud på Baines og Fellaini. At de ikke går efter Özil er nok en naturlig konsekvens af at man ser ud til at beholde Rooney, Young og Nani. Med RvP, Hernandez og Welbeck helt fremme, Rooney, Giggs og Kagawa (Zaha) til 10'eren, samt Nani, Young, Valencia, og Zaha (Giggs) til kanterne, er man vel nogenlunde dækket ind offensivt. Det er mere til Scholes-positionen man mangler en, og her er Fellaini vel udset til at være manden.

12 år 11 måneder siden #2910 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Rygtebørsen XVIII

madrid2000 skrev:

Raúl 7 skrev:

madrid2000 skrev: Arsenal har Nike mærke. Özil har lige skiftet fra Nike til Adidas.

Og? Ronaldo spiller i Nike her i Madrid selvom klubben er sponsoreret af Adidas. Er der noget jeg ikke fanger?

Özil er først lige skiftet til Adidas. Han har for 2 dage siden lagt en video på facebook, hvor de har lavet en welkomst video til ham. Iøvrigt var det vist ikke den bedste afsked med Nike. Så det vil være lidt mærkeligt, hvis han 2 dage senere skifter til et hold med Nike trøjer. Mon ikke Adidas har givet ham lidt ekstra for at spille for Adidas hold?

Der var 3 i startopstillingen der spillede i adidas i dag. Og resten i Nike. Så tror ikke man skal ligge så meget i det

12 år 11 måneder siden #2911 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Når Bale koster 90, så er 45 alt for lidt. Han har lavet flere assist end Xavi og iniesta i flere sæsoner. Özil er en af de mest undervurderede offensivespillere i verden og især i Madrid.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #2912 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Godt nyt omkring Suarez; Liverpool haven't had any contact from Real Madrid for Suarez & at this stage they aren't expecting any (and wouldn't welcome any) either. Tony Barret, fra The Times.

Edit: Det samme siger José Ramón de la Morena.

Me gusta !

Morena har også lige sagt i El Larguero at aftalen om Özil til Arsenal er lukket. Min chef kommer virkelig til at værdsætte min koncentrationsevne i morgen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #2913 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Ved godt det er tidligt at snakke om, men kan man forestille sig, at nogle (fx Modric og Isco) overtager nummer 8 og 10?
Eller tænker man på fansene, der måske lige har købt den nye trøje med overnævntes navne på?

Personligt ville jeg elske at se Modric og Isco med nummer 8 og 10, hvis det skulle blive en realitet, at Özil skifter.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #2914 af JesperA

Real Madrid skrev: Ved godt det er tidligt at snakke om, men kan man forestille sig, at nogle (fx Modric og Isco) overtager nummer 8 og 10?
Eller tænker man på fansene, der måske lige har købt den nye trøje med overnævntes navne på?

Personligt ville jeg elske at se Modric og Isco med nummer 8 og 10, hvis det skulle blive en realitet, at Özil skifter.

Det er set før, Di Maria, Alonso, Ronaldo, Benzema, Khedira, Coentrao, Arbeloa, Özil m.fl. spiller alle i andre trøjenumre, end det de oprindeligt fik tildelt. Så det er bestemt ikke umuligt. Modric spillede dog før i tiden oftest i nr. 14, og det er jo også et nr. der betyder noget i Real Madrid, så jeg tror han venter til det bliver ledigt.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JesperA.

12 år 11 måneder siden #2915 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII
Fuck nu alt det her.. Özil ryger - so be it. Men hvad med CR7?? Hvorfor forlænger han ikke?? :-(

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 11 måneder siden #2916 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
José Luis Sánchez: Kaka skiftet kan kollapse, da han ikke vil opgive sin store løn.

Jeg vil ikke gå amok før det bliver officielt.

Leveret af Kunena Forum