Rygtebørsen XVIII
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Marcelohoppen12 skrev: Özil sagde jo dette til Adidas: www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...successful_here_.htm
www1.skysports.com/football/news/11675/8...bale-is-not-for-sale
- Storken
- Gæst
-
Marcelohoppen12 skrev: Özil sagde jo dette til Adidas: www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...successful_here_.htm
www.bold.dk/nyt/Ulrik-Laursen-langer-ud-efter-Celtic
www.bold.dk/nyt/Loenstrid-bag-Laursens-skifte-til-FCK
- Ramses
- Gæst
-
Hvis han alligevel vælger at forlade os pga a pengene eller manglende tro på sin egen evner så han er ikke madrid værdi. Ganske enkelt
P.S. Jeg er kæmpe fan af Øzil men må mande sig op! Sådan er livet i Madrid. Hvis han er ikke klar til at kæmpe for sin Plads, så må han gå.
Jeg er sikker på at Carlo og Zidane (og Perez) vil beholde ham for at dele pladsen med Isco . 2 spiller for 1 position.
Storken skrev:
Jaken skrev:
Storken skrev:
Dios skrev: Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?
Jeg har på fornemmelsen, at jeg har hørt den før..... hmnnn ;-)
Nu var det jo også Zidane der udtalte det oprindeligt, ikke dig :)
Det er et rent tilfælde for det vidste jeg ikke. Vi må have tænkt den samme tanke mig og Zidane. Great minds think alike som de siger ;-)
Det var da en lidt små-mopset kommentar. Jeg tolkede bare mere dit første indlæg, som en hentydning til dit eget indlæg for en uges tid siden, og at du derfor, af en eller anden årsag, følte et behov for anerkendelse.
Storken skrev: Jeg holder dog fast i, at Perez lige lavede endnu en Makelele. Han lærer det simpelthen aldrig den mand.
Ja, der er vi meget enige. Hvis det er på opfordring af Ancelotti kan jeg dog godt (nogenlunde) leve med det, men hvis det bare endnu en gang er Florentino, der føler et behov for at styre alt omkring holdet, så er jeg for alvor bekymret!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Storken skrev: www.bold.dk/nyt/Ulrik-Laursen-langer-ud-efter-Celtic
www.bold.dk/nyt/Loenstrid-bag-Laursens-skifte-til-FCK
Åh nej, ikke mind mig om det... Det gør helt ondt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
JesperA skrev:
Real Madrid skrev: Ved godt det er tidligt at snakke om, men kan man forestille sig, at nogle (fx Modric og Isco) overtager nummer 8 og 10?
Eller tænker man på fansene, der måske lige har købt den nye trøje med overnævntes navne på?
Personligt ville jeg elske at se Modric og Isco med nummer 8 og 10, hvis det skulle blive en realitet, at Özil skifter.
Det er set før, Di Maria, Alonso, Ronaldo, Benzema, Khedira, Coentrao, Arbeloa, Özil m.fl. spiller alle i andre trøjenumre, end det de oprindeligt fik tildelt. Så det er bestemt ikke umuligt. Modric spillede dog før i tiden oftest i nr. 14, og det er jo også et nr. der betyder noget i Real Madrid, så jeg tror han venter til det bliver ledigt.
Mener da ikke at Di Maria havde ;)
Men alle havde det tilfælles, at de gjorde det inden sæsonen startede.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Wiese
- Gæst
-
Men nu håber jeg bare, at Kaka accepterer en lønnedgang og siger pænt ja tak til Milan - det vil sgu være det bedste for alle parter.
Desuden; er der slet intet nyt omkring Adan? Det kan da næsten ikke passe, at der ikke er klubber interesserede i ham?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Mourinho er kongen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Hvis Perez havde hørt efter Mourinho og Købt Bale sidste sæson, så havde vi muligvis sparet mellem 30-50 mio Euro. Og man ved jo aldrig, hvordan det havde endt i forhold til titler.
Mourinho er kongen.
Så fandt jeg endelig ud af, hvad der er galt med dig ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Cadena Ser: Madrid and Arsenal have reached a deal for Ozil, 45+5m euros pending agreement with the player who is desperate to leave