Rygtebørsen XVIII
Champen skrev: Det har ikke det store med tråden at gøre, men jeg må simpelthen rose dit profilbillede Steen, hold kæft hvor er det dog flot!
Enig, det er altid dejligt at se spillere kysse logoet! Levy blev også hyldet nok, nu er det Bale's tur!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
Champen skrev: Det har ikke det store med tråden at gøre, men jeg må simpelthen rose dit profilbillede Steen, hold kæft hvor er det dog flot!
Enig, det er altid dejlig at se spillere kysse logoet! Levy blev også hyldet nok, nu er det Bale's tur!
Linkede det også i anden tråd, men nogle gange kan det også virke lidt falsk, når en ny spiller kysser logoet, men i dette tilfælde blir det ikke mere ægte!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Marcelohoppen12 skrev: Transfer vinduet har været så perfekt. Lige indtil at man give 750 millioner euro ! For Bale, misforstå mig ikke, jeg er stor fan af Bale, men ikke når han kommer for mere end Ronaldo !? Og nu også Özil ? Jeg ved ikke om jeg skal være glad for Isco, Carvajal, Illara. Eller om jeg skal være ked af det med Bale og Özil
Hvis Bale nu ender med at blive verdens bedste???? er de så ikke godt givet ud.. eftersom verdens bedste koster langt over 1 mia..... her tænkes desværre ikke på cr7 der IMO er verdens bedste..
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Real Madrid skrev:
Steen skrev:
Enig, det er altid dejlig at se spillere kysse logoet! Levy blev også hyldet nok, nu er det Bale's tur!
Linkede det også i anden tråd, men nogle gange kan det også virke lidt falsk, når en ny spiller kysser logoet, men i dette tilfælde blir det ikke mere ægte!
Det rart med en madridista fra wales!!!! :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Hvis han tager afsted, så ser jeg det ikke som en ulempe for Madrid. Tror ikke på han tvinges væk.
I skal også huske på ozil blev købt for 10 mil euro og sælges for 50 mil euro. Det er satme godt indkøb/salg i min bog. Især hvis han selv vil væk.
Bare underligt han så melder ud som han gør i medierne i sidste uge.
Synes også han har virket opgivende og irriteret tit på banen, det sidste 1½ år. Kan sku ikke være pengene som gør forskellen, hvis det er det, så passer det mig fint han smutter til Arsenal. De bliver ikke en trussel for os.
Bismo skrev: Gad vide hvad det kommer til at betyde for Khedira, at Özil er væk. Om vi kan lide det eller ej, så kan man ikke komme udenom, at Madrid truppen er ret fragmenteret, og at alle holder sig til deres egen nationalitet. Jeg håber selvfølgeligt ikke, at det kommer til at påvirke hans humør. Hvis han er for isoleret, kan det tænkes, at han vil søge væk snarest muligt.
Også Ramos, Benzema og Ronaldo, som han havde et godt forhold til.. Vi må se hvordan truppen reagere, jeg håber ikke at det kommer til at gå ud over Bale...
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
r-mb-q skrev:
Marcelohoppen12 skrev: Transfer vinduet har været så perfekt. Lige indtil at man give 750 millioner euro ! For Bale, misforstå mig ikke, jeg er stor fan af Bale, men ikke når han kommer for mere end Ronaldo !? Og nu også Özil ? Jeg ved ikke om jeg skal være glad for Isco, Carvajal, Illara. Eller om jeg skal være ked af det med Bale og Özil
Hvis Bale nu ender med at blive verdens bedste???? er de så ikke godt givet ud.. eftersom verdens bedste koster langt over 1 mia..... her tænkes desværre ikke på cr7 der IMO er verdens bedste..
Det må vi jo se til den tid. ;)