Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #3013 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Champen skrev: Det har ikke det store med tråden at gøre, men jeg må simpelthen rose dit profilbillede Steen, hold kæft hvor er det dog flot!

Enig, det er altid dejligt at se spillere kysse logoet! Levy blev også hyldet nok, nu er det Bale's tur!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #3014 af Steen
Hvis Özil sælges, så tror jeg, at det er fordi at han selv vil væk. Hvis det er tilfældet, så er jeg ret ligeglad. De spillere der ikke vil være her, må gerne forsvinde. Hans fodboldmæssige kvaliteter vil blive savnet, og jeg ville langt hellere have at det var Di Maria der blev solgt, men sådan skulle det ikke gå..
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #3015 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev:

Champen skrev: Det har ikke det store med tråden at gøre, men jeg må simpelthen rose dit profilbillede Steen, hold kæft hvor er det dog flot!

Enig, det er altid dejlig at se spillere kysse logoet! Levy blev også hyldet nok, nu er det Bale's tur!

Linkede det også i anden tråd, men nogle gange kan det også virke lidt falsk, når en ny spiller kysser logoet, men i dette tilfælde blir det ikke mere ægte!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 11 måneder siden #3016 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII

Marcelohoppen12 skrev: Transfer vinduet har været så perfekt. Lige indtil at man give 750 millioner euro ! For Bale, misforstå mig ikke, jeg er stor fan af Bale, men ikke når han kommer for mere end Ronaldo !? Og nu også Özil ? Jeg ved ikke om jeg skal være glad for Isco, Carvajal, Illara. Eller om jeg skal være ked af det med Bale og Özil

Hvis Bale nu ender med at blive verdens bedste???? er de så ikke godt givet ud.. eftersom verdens bedste koster langt over 1 mia..... her tænkes desværre ikke på cr7 der IMO er verdens bedste..

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 11 måneder siden #3017 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

Steen skrev:

Enig, det er altid dejlig at se spillere kysse logoet! Levy blev også hyldet nok, nu er det Bale's tur!

Linkede det også i anden tråd, men nogle gange kan det også virke lidt falsk, når en ny spiller kysser logoet, men i dette tilfælde blir det ikke mere ægte!

Det rart med en madridista fra wales!!!! :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 11 måneder siden #3018 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XVIII
Gad vide hvad det kommer til at betyde for Khedira, at Özil er væk. Om vi kan lide det eller ej, så kan man ikke komme udenom, at Madrid truppen er ret fragmenteret, og at alle holder sig til deres egen nationalitet. Jeg håber selvfølgeligt ikke, at det kommer til at påvirke hans humør. Hvis han er for isoleret, kan det tænkes, at han vil søge væk snarest muligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

12 år 11 måneder siden #3019 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg må indrømme isco har samme niveau som ozil + han arbejder mere defensivt.

Hvis han tager afsted, så ser jeg det ikke som en ulempe for Madrid. Tror ikke på han tvinges væk.
I skal også huske på ozil blev købt for 10 mil euro og sælges for 50 mil euro. Det er satme godt indkøb/salg i min bog. Især hvis han selv vil væk.

Bare underligt han så melder ud som han gør i medierne i sidste uge.

Synes også han har virket opgivende og irriteret tit på banen, det sidste 1½ år. Kan sku ikke være pengene som gør forskellen, hvis det er det, så passer det mig fint han smutter til Arsenal. De bliver ikke en trussel for os.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved asp3200.

12 år 11 måneder siden #3020 af Steen

Bismo skrev: Gad vide hvad det kommer til at betyde for Khedira, at Özil er væk. Om vi kan lide det eller ej, så kan man ikke komme udenom, at Madrid truppen er ret fragmenteret, og at alle holder sig til deres egen nationalitet. Jeg håber selvfølgeligt ikke, at det kommer til at påvirke hans humør. Hvis han er for isoleret, kan det tænkes, at han vil søge væk snarest muligt.

Også Ramos, Benzema og Ronaldo, som han havde et godt forhold til.. Vi må se hvordan truppen reagere, jeg håber ikke at det kommer til at gå ud over Bale...

12 år 11 måneder siden #3021 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII
er der nogle som vil fortæller hvor meget bale kostede?

12 år 11 måneder siden #3022 af pm
Besvaret af pm på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis Özil er blevet tvunget til at forlade klubben så kan vi vel forvente Mustafa Ozil kommer med en udmelding omkring dette og giver en bredside til Perez.

12 år 11 måneder siden #3023 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Så vi mister både Higuain og Özil i dette transfervindue...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Vildfaren, rezamadridista

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3024 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Rygtebørsen XVIII

r-mb-q skrev:

Marcelohoppen12 skrev: Transfer vinduet har været så perfekt. Lige indtil at man give 750 millioner euro ! For Bale, misforstå mig ikke, jeg er stor fan af Bale, men ikke når han kommer for mere end Ronaldo !? Og nu også Özil ? Jeg ved ikke om jeg skal være glad for Isco, Carvajal, Illara. Eller om jeg skal være ked af det med Bale og Özil

Hvis Bale nu ender med at blive verdens bedste???? er de så ikke godt givet ud.. eftersom verdens bedste koster langt over 1 mia..... her tænkes desværre ikke på cr7 der IMO er verdens bedste..

Det må vi jo se til den tid. ;)

Leveret af Kunena Forum