Rygtebørsen XVIII
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 100cardel
- Gæst
-
- HallaHalla
- Gæst
-
Özil havde potentialet til at blive verdens bedste playmaker, hvis ikke han allerede er det.
Sæsonen er lige startet og folk har allerede glemt hvordan han fodrede Cr7 de forhenværende sæsoner.
Jeg er virkelig skuffet over real madrids ledelse. Nu er der lagt op til at der bliver skabt splid og drama igen som de sidste par sæsoner.
Hurra for at vi fik verdens dyreste og måske mest "unødvendige" spiller når man kigger på et real hold med en offensiv-midt der kunne knække ethvert forsvar, selv på en dårlig dag.
Bernabeu kommer ikke til at glemme dette stunt Florentino, især hvis Bale ikke skinner som forventet.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
At Savio har vundet flere titler end Özil gør ham jo ikke til en bedre spiller og det ved du udmærket godt.
Jeg forstår din sympati for Savio og jeg forstår din uvilje mod Özil, men lad være med at gøre det til et ufravigeligt faktum, at brasilianeren er bedre, for det er der kun subjektivt belæg for at mene.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hala
Hala
Dios skrev: MMM skrev:
Dios liste passer ikke med hvad der generelt bliver rapporteret i både spanske, tyske og engelske medier. Jeg tror heller ikke at Bale får 3 mio pund mere end Ronaldo om året.
Jeg var også skeptisk over det indtil jeg tænkte, at det kun er indtil Ronaldo får sin kontraktforlængelse. Derfor ser det fornuftigt ud IMO.
Jeg kan godt se din pointe, men med mindre jeg har kløjs i omregningerne (kan bestem ikke udelukkes!), så svarer Bales 256k pund om ugen til €15,7 mio om året. Det er €5 mio højere end selv de højeste rapporterede tal og hvis det er sandt så står vi over for en kæmpe løninflation - en ting er Ronaldo, men jeg tror ikke Ramos vil acceptere, at Bale får det dobbelte af ham.
edit. Da Di Maria fik sin kontrakt forberedet blev det af en nogenlunde enig spansk presse rapporteret til at være til €3 mio om året, hvilket er to mio mindre end hvad listen sætter ham til. Gad vide om den blander rundt i brutto og netto lønninger?
(Og en tangent, men hvis listen passer, så er det ikke Özil der skal være rasende, det er da Marcelo - mindre end Arbeloa?!)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hugol skrev:
raul7=kongen skrev:
Hugol skrev: Özils sæson sidste år var vel næppe større end Savios tilbage i 2000. Selvf kan han undværes, ja vel han har haft nogle gode kampe men han falder stort set altid ud af kampene og kan ikke spille 90 minutter.
Savio spillede i den sæson 25 kampe og startede ude i Champions League-finalen.
Du skal ikke bilde mig ind, at Özil nogensinde var startet ude, hvis vi havde slået Dortmund sidste sæson.
Vi har fattet at du ikke er Özils største fan, men derfor behøver du jo ikke udstille dig selv med håbløse argumenter.
Savio bragte os i CHL semifinalen med sine assist og lavede også en assist i samme CHL finale.. Endvidere lavede han også til Rauls SHHHHH.. Savio har givet Real MAdrid langt mere end Ozil.
Troll hedder det vist. Den type menneske, der kun er sat i verden for at irritere andre.
Madridista.dk bliver et igen smukt sted at være, når du finder på noget bedre at tage dig til.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Gæst
-
MMM skrev:
Dios liste passer ikke med hvad der generelt bliver rapporteret i både spanske, tyske og engelske medier. Jeg tror heller ikke at Bale får 3 mio pund mere end Ronaldo om året.
Jeg var også skeptisk over det indtil jeg tænkte, at det kun er indtil Ronaldo får sin kontraktforlængelse. Derfor ser det fornuftigt ud IMO.
Jeg kan godt se din pointe, men med mindre jeg har kløjs i omregningerne (kan bestem ikke udelukkes!), så svarer Bales 256k pund om ugen til €15,7 mio om året. Det er €5 mio højere end selv de højeste rapporterede tal og hvis det er sandt så står vi over for en kæmpe løninflation - en ting er Ronaldo, men jeg tror ikke Ramos vil acceptere, at Bale får det dobbelte af ham.
edit. Da Di Maria fik sin kontrakt forberedet blev det af en nogenlunde enig spansk presse rapporteret til at være til €3 mio om året, hvilket er to mio mindre end hvad listen sætter ham til. Gad vide om den blander rundt i brutto og netto lønninger?
(Og en tangent, men hvis listen passer, så er det ikke Özil der skal være rasende, det er da Marcelo - mindre end Arbeloa?!)
Ved ikke hvor du har tallene fra men mon ikke det er før skat? Ronaldo får 10m netto
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
MMM skrev:
Hvordan får du Bale's årsløn til 15,7 mil. pund? Jeg hørte tidligere i p3 nyhederne, at Bale tjener 300 kr. i minuttet døgnet rundt. Magter ikke lige udregningerne, men du er lidt af en tal nørd :P Det er sikkert heller ikke helt præcist regnet ud, men det giver en god indikation på det.
Kunne det ikke ligne Perez meget godt? En af de bedst betalte i klubben er Ramos, men en forsvarspiller i Perez øjne er jo ikke ligeså vigtig som en offensiv spiller, så den tror jeg er god nok :)
Haha, men nu virker Marcelo heller ikke som om penge betyder alverdens for ham. Jeg tror bare han er glad for og spille fodbold :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.