Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #3061 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Der er i hvert INTET tegn på at Real Madrid er på vej i mod en ny kurs, som folk ellers mente med indkøbene af Isco, Carvajal, Illarra + Jese og Morata i førsteholdstruppen. Det var fine indkøb og det kunne have været en ny kurs for klubben hvis man stoppede dengang, mens legen var god. Men man valgte ikke at stoppe på daværende tidspunkt, og det er jo bare den samme gamle sang omkring Real Madrid med den indkøbspolitk der bliver ført - det hænger bare ikke rigtig sammen.

Igen i år oplever vi et transfervindue der udvikler sig til en farce.

Siden Bale-rygterne startede for lang tid siden, har jeg været i mod et køb af waliseren men nu hvor han er her, så støtter jeg ham og står bag ham. Transfervinduet ville have været godkendt i mine øjne hvis vi beholdt Özil, som så mange af jer andre har nævnt.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #3062 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev: Kan det tænkes, at Mesut Özil har krævet en meget høj lønforhøjelse? Arsenal tilbyder angiveligt 7 millioner €, hvilket er næsten en fordobling af hans nuværende løn i Real Madrid.

Jeg tror også han har været for tidligt ude med det krav. Sanchez har aldrig været glad for at begynde forhandlinger, når der stadig er tre år tilbage af en kontrakt og jeg tror ikke Di Maria historien har overbevist ham at han har taget fejl på den konto. Hvis han havde ventet til næste år, så tror jeg det havde set anderledes ud.

Jeg ved heller ikke helt hvor den idé om at han skulle være den dårligst betalte i offensiven kommer fra. De eneste offensive spillere der får mere end ham er Ronaldo og nu Bale. Den løn han bad om, er det samme som Cadena SER og andre påstår er hvad Bale står til at få. Det var aldrig et realistisk krav.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3063 af rene
Besvaret af rene på emne Rygtebørsen XVIII
Kan ikke fatte at perez vælger at sælge Özil, som de seneste sæsoner har været vores nok bedste spiller sammen med Cristiano, men kan på en måde godt forstå özil, for han bliver sku ikke værdsat nok af klubben, hvilket blot blev bevist i søndags hvor han sad på bænken under hele kampen, manden er ren verdensklasse og med en alder på blot 24 år, er han fremtidens mand på vores hold, håber for alt i verden at perez ombestemmer sig og ikke sælger özil til arsenal.

12 år 11 måneder siden #3064 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev: Calma, calma.

For to dage siden så det hele rigtig godt ud. Truppen er vel ikke blevet smadret af Bale ind, Özil ud!?

Jeg tror, at du undervurderer den betydning disse to handler kan have for resten af truppen. Hvis man er villig til at smide Özil på porten efter hans store indsats i de sidste tre år, så kan ingen vide sig sikre.

Perez har aldrig været kendt for at behandle sine spillere ordentligt, så man burde nok ikke blive overrasket over det her. Vi husker jo allesammen Raul, Hierro osv..
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

12 år 11 måneder siden #3065 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Bismo skrev:

Siempre Madrid skrev: Calma, calma.

For to dage siden så det hele rigtig godt ud. Truppen er vel ikke blevet smadret af Bale ind, Özil ud!?

Jeg tror, at du undervurderer den betydning disse to handler kan have for resten af truppen. Hvis man er villig til at smide Özil på porten efter hans store indsats i de sidste tre år, så kan ingen vide sig sikre.

Perez har aldrig været kendt for at behandle sine spillere ordentligt, så man burde nok ikke blive overrasket over det her. Vi husker jo allesammen Raul, Hierro osv..

Özils sæson sidste år var vel næppe større end Savios tilbage i 2000. Selvf kan han undværes, ja vel han har haft nogle gode kampe men han falder stort set altid ud af kampene og kan ikke spille 90 minutter.

Har valgt at takke af på forum!

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3066 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Rygtebørsen XVIII
Elsker Real Madrid, men jeg er fandme træt af vores transferstrategi.

Vi har i øvrigt et rigtigt dårligt rygte i verden nu om, at vi bare køber for at købe, og vi er ligeglade med hvor meget en spiller koster (Bale, som max er 500 mio kr værd).

Nu mister vi vores 2. bedste spiller, til fordel for en overvurderet Waliser. Plus at der nu muligvis bliver skabt splid i truppen.

Lorte transfervindue!!!!!

Sorry for dette indlæg, men jeg er helt oppe i det røde felt!

12 år 11 måneder siden #3067 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev:

Siempre Madrid skrev: Kan det tænkes, at Mesut Özil har krævet en meget høj lønforhøjelse? Arsenal tilbyder angiveligt 7 millioner €, hvilket er næsten en fordobling af hans nuværende løn i Real Madrid.

Jeg tror også han har været for tidligt ude med det krav. Sanchez har aldrig været glad for at begynde forhandlinger, når der stadig er tre år tilbage af en kontrakt og jeg tror ikke Di Maria historien har overbevist ham at han har taget fejl på den konto. Hvis han havde ventet til næste år, så tror jeg det havde set anderledes ud.

Jeg ved heller ikke helt hvor den idé om at han skulle være den dårligst betalte i offensiven kommer fra. De eneste offensive spillere der får mere end ham er Ronaldo og nu Bale. Den løn han bad om, er det samme som Cadena SER og andre påstår er hvad Bale står til at få. Det var aldrig et realistisk krav.

www.tsmplug.com/football/real-madrid-players-salaries-2014/

Alle de steder jeg har søgt, så har Özil stået som den dårligst betalende, men har ikke kunne finde en officiel liste, men denne ligner meget godt. Ihvertfald af hvad jeg er informeret om :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 11 måneder siden #3068 af MMM

Rogoshin skrev:

MMM skrev:

Hvad løn var det han bad om?

€7 mio netto om året. Pt. er han på 5 mio.

(eta. kilde www.elconfidencial.com/deportes/futbol/l...ones-de-euros_23736/ blandt rigtig, rigtig mange andre.)
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.

12 år 11 måneder siden #3069 af MMM

Rogoshin skrev:

MMM skrev:

Rogoshin skrev:

MMM skrev:

Hvad løn var det han bad om?

€7 mio netto om året. Pt. er han på 5 mio.

Jeg har set 130.000 pund om året. Det skulle være 7 bedst i Real Madrid, som jeg skrev tidligere.

If. både Cadena SER, Cope og El Confidencial ville det gøre ham til den 5. bedst betalte efter Ronaldo, Bale, Iker og Ramos.

• CC
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3070 af CC
Besvaret af CC på emne Rygtebørsen XVIII
Hugol: "Özils sæson sidste år var vel næppe større end Savios tilbage i 2000. Selvf kan han undværes, ja vel han har haft nogle gode kampe men han falder stort set altid ud af kampene og kan ikke spille 90 minutter."

Det dummeste jeg nogensinde har hørt.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved CC.

12 år 11 måneder siden #3071 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII

Mou94 skrev: Elsker Real Madrid, men jeg er fandme træt af vores transferstrategi.

Vi har i øvrigt et rigtigt dårligt rygte i verden nu om, at vi bare køber for at købe, og vi er ligeglade med hvor meget en spiller koster (Bale, som max er 500 mio kr værd).

Nu mister vi vores 2. bedste spiller, til fordel for en overvurderet Waliser. Plus at der nu muligvis bliver skabt splid i truppen.

Lorte transfervindue!!!!!

Sorry for dette indlæg, men jeg er helt oppe i det røde felt!

Splid? Hvordan ved vi noget om splid? Er det ikke værre for harmonien i truppen, hvis man har en utilfreds Özil?

Og ry? Come on! Alle klubber ved, at Real Madrid betaler til tiden. Det er det eneste som er relevant i denne sammenhæng og dét er lige netop et godt ry. Alt andet er noget fløjtende ligegyldigt pladder. Skal man tale om klubber med dårligt ry, så spørg hvad man i England mener om Uniteds latterliggørelse af Everton med deres bud på Fellaini og Baines.

Man kan kritisere mange ting, men det du griber fat i er helt skævt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, MMM

12 år 11 måneder siden #3072 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

CC skrev: Hugol: "Özils sæson sidste år var vel næppe større end Savios tilbage i 2000. Selvf kan han undværes, ja vel han har haft nogle gode kampe men han falder stort set altid ud af kampene og kan ikke spille 90 minutter."

Det dummeste jeg nogensinde har hørt.

Tillykke med det.

www.as.com/futbol/video/aficion-grita-oz...0902dasdasftb_31/Ves

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Hugol.

Leveret af Kunena Forum