Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #3037 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen XVIII
Özil bliver solgt....!? Det virker så surrealistisk. Havde aldrig troet at bestyrelsen i Real ville være så hjernedøde at man vælger at sælge Özil allerede nu (han er KUN 24 år!!!!)

Sørgeligt......
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista, Henrik--, NDR

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #3038 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Perez beder fansene om at tie stille, når de råber at Özil ikke skal sælges. www.as.com/futbol/video/aficion-grita-oz...0902dasdasftb_31/Ves

raphael honigstein ‏@honigstein 52s
Özil's wage demands the main reason why other clubs didn't bite, I believe. Will be close to 200k once add-ons etc are factored in

Han skal sparkes ud!

Edit: Jeg snakker selvfølgelig om Perez
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista, Henrik--, pm, NDR

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3039 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis vi dog bare havde en præsident, der fokuserede 100% på der sportslige, havde vi skam allerede haft La Decima nu.

Vi skulle kun have haft Isco, Carvajal og Casemiro, samt solgt Kaká, Adan, Denis, og Callejon.

Hvis jeg dog bare var præsident.... ;)

• L.Ahrendsen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3040 af L.Ahrendsen
Besvaret af L.Ahrendsen på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg nægter at tro på Özil skifter før jeg ser at det er OFFICIELT. Kan simpelthen ikke forstå det. Det her transfervindue er bare blevet værre og værre med tiden.

12 år 11 måneder siden #3041 af NDR
Besvaret af NDR på emne Rygtebørsen XVIII
Det er forfærdeligt med Øzil. Jeg er helt med på at hvis vi ikke havde Ronaldo og Bale, så skulle vi købe en af dem, da vi ville mangle en af verdens bedste, men vi HAR jo Ronaldo, så hvorfor så gå ud og købe en mere når vi har så mange gode spillere i forvejen?? Hvad forgår der, nu vil Perez sælge Øzil, og Di Maria står også for skud, og derudover, så har han flere spillere som går og hænger med mulen, som f.eks Coentrau, de 2 målmænd, og inden længe sikkert også Ronaldo, Khedira samt flere.....og så har vi fanme lige foræret Kaka væk for 0 kroner!...Har Perez lort i hovedet??. Jeg siger ikke at Real Madrid vil blive et splittet hold, for det ved jeg ikke en skid om, men jeg er bange for at der er chancer for det med den her købe/sælge politik der køre lige for tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

12 år 11 måneder siden #3042 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er målløs! Perez er en dartskive uden lige. Jeg har tidligere været Pro-Perez pga. dennes formåen i forhold til at hente stjernespillere til klubben, men som mange gange før, når spillerne ikke er kommet på en Perez-anbefaling, og uagtet disses talent, så bliver de afskediget med tiden og det er simpelthen ved at være absurd!

Jeg begriber ikke, at han afhænder vores fantastiske tyske kreatører, og jeg er tilbøjelig til at hævde, at den gamle olding af præsident skal ud af vagten. Kæmpe klovn!
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, Raul7-2880

12 år 11 måneder siden #3043 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Problemet er bare, at Perez jo har gjort det rigtig svært at vælte ham af pinden som præsident i Real Madrid med de yderligere krav der nu er blevet fastsat, for at kunne stille op som præsidentkandidat.

Vi så jo også at der ingen modkandidater var, ved sidste præsidentvalg i Real Madrid.

12 år 11 måneder siden #3044 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Kan det tænkes, at Mesut Özil har krævet en meget høj lønforhøjelse? Arsenal tilbyder angiveligt 7 millioner €, hvilket er næsten en fordobling af hans nuværende løn i Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 11 måneder siden #3045 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Vent nu lige lidt med at angribe Perez. Klubben ville gerne forlænge med Özil inden sæsonen startede, det bekræftede Özil's far selv. Ifølge flere troværdige journalister så kommer Özil til at tjene 70 millioner kroner om året hos Arsenal.

Jeg er sikker på, at det er Özil der vil væk, og ikke klubben der vil have ham væk.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #3046 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev: Kan det tænkes, at Mesut Özil har krævet en meget høj lønforhøjelse? Arsenal tilbyder angiveligt 7 millioner €, hvilket er næsten en fordobling af hans nuværende løn i Real Madrid.

Kan man fortænke ham i det?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo

12 år 11 måneder siden #3047 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Daniel skrev:

Siempre Madrid skrev: Kan det tænkes, at Mesut Özil har krævet en meget høj lønforhøjelse? Arsenal tilbyder angiveligt 7 millioner €, hvilket er næsten en fordobling af hans nuværende løn i Real Madrid.

Kan man fortænke ham i det?

Måske ikke, men kan man fortænke Real Madrid i ikke at ville gå med på den galej?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 11 måneder siden #3048 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XVIII
Det der er sket er jo, i alt sin enkelthed at Özil er blevet overhalet først af Isco og siden af Di Maria.

Ancelotti vil sandsynligvis spille en 4-3-3 der formationsmæssigt minder meget om Mourinhos 4-2-3-1. Isco som central spydpids flankeret af Bale og Ronaldo med Benzema på toppen. I det setup er Di Maria en mere naturlig afløser for enten Bale/Ronaldo mens en Modric/Jesé sagtens kan spille Isco's plads, hvis han har brug for en pause. Således blev Özil, en af Real Madrids største konger, pludselig the odd man out, rent taktisk.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved nono.

Leveret af Kunena Forum