Rygtebørsen XVIII

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3025 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Rygtebørsen XVIII
Man skulle bare have stoppet ved Carvajal, Casemiro og Isco. Men det undrer vel ingen, at Perez prøver at spille kong gulerod og ødelægger det sportslige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #3026 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Özil skifter til Arsenal. Han var den eneste spiller der ikke dukkede op i dag da landsholdet tjekkede ind på hotellet, han var i gang med lægetjekket. Jeg sidder og ser Sky Sports, det kan klart anbefales.

Kan man se SkySports på nettet, hvis man ikke lige har den på sit TV?

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3027 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Rygtebørsen XVIII
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Schytte.

• Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3028 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XVIII

mortenj skrev:

Steen skrev: Özil skifter til Arsenal. Han var den eneste spiller der ikke dukkede op i dag da landsholdet tjekkede ind på hotellet, han var i gang med lægetjekket. Jeg sidder og ser Sky Sports, det kan klart anbefales.

Skulle lige til at spørge om det samme. Mener også Steen har nævnt tidligere at han har 1000 kanaler. Betaler du for det? Bruger du XBMC? Noget helt tredje? Er meget interesseret :)

12 år 11 måneder siden #3029 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII

mortenj skrev:

Skulle lige til at spørge om det samme. Mener også Steen har nævnt tidligere at han har 1000 kanaler. Betaler du for det? Bruger du XBMC? Noget helt tredje? Er meget interesseret :)

Deres online radio kan også anbefales. Ganske kvalitetsfyldte indslag de har kørt hele eftermiddagen. Lige nu er de forholdsvis skeptiske overfor Herrera-signingen.

12 år 11 måneder siden #3030 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

mortenj skrev:

Haha jeg tror nok du forveksler mig med Dios. Jeg ser det via stream. Schytte har lagt et ind til jer :)

12 år 11 måneder siden #3031 af Steen
Lukas Podolski har lige retweeted en journalist skrive Özil til Arsenal. Det må være bekræftelse nok.

12 år 11 måneder siden #3032 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Rygtebørsen XVIII
I bunden af det stream, har der lige kørt en hvor der stod at Bale kostede £85,3 mil.

HALA MADRID Y NADA MAS

• Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3033 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Lukas Podolski har lige retweeted en journalist skrive Özil til Arsenal. Det må være bekræftelse nok.

Det er en sorgens dag :( Mega skod at det skal overskygge Bale-handlen.

Men Özil har fortjent at blive behandlet som en stjerne. Jeg kommer til at se mange Arsenal kampe fremover :) Hvis han ender med at pille os fra hinanden i en kvartfinale eller lign. så tager jeg første flyver til Madrid og skider personligt Perez i munden.

12 år 11 måneder siden #3034 af Steen
Sky Sports siger at det vil blive officielt klokken 19:00.

12 år 11 måneder siden #3035 af Steen
Perez beder fansene om at tie stille, når de råber at Özil ikke skal sælges. www.as.com/futbol/video/aficion-grita-oz...0902dasdasftb_31/Ves

raphael honigstein ‏@honigstein 52s
Özil's wage demands the main reason why other clubs didn't bite, I believe. Will be close to 200k once add-ons etc are factored in

Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #3036 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Taget fra jeres transferupdate på forsiden af Madridista.dk:

"Seneste rygter går på, at Özil er blevet tvunget til at gennemføre skiftet, selv om han egentlig ikke havde lyst."

Say what? Kilde, tak.
Ingen tvivl om at han skifter nu, men overstående har jeg dog alligevel ikke opsnappet nogle steder?
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved mortenj.

Leveret af Kunena Forum