Rygtebørsen XVIII

• figo2000
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3049 af figo2000
Besvaret af figo2000 på emne Rygtebørsen XVIII
www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zo...arsenal?ICID=HP_HN_1

Please en eller anden afkræft det lige for mig før det ødelægger hele min dag

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #3050 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev:

Daniel skrev:

Siempre Madrid skrev: Kan det tænkes, at Mesut Özil har krævet en meget høj lønforhøjelse? Arsenal tilbyder angiveligt 7 millioner €, hvilket er næsten en fordobling af hans nuværende løn i Real Madrid.

Kan man fortænke ham i det?

Måske ikke, men kan man fortænke Real Madrid i ikke at ville gå med på den galej?

Det kan man da. Det er absurd ikke at lønne spillere efter fortjeneste; Ozil havde fortjent en lønforhøjelse og ikke en afskedigelse - det er mine klarer holdning......
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

• Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3051 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XVIII

nono skrev: Det der er sket er jo, i alt sin enkelthed at Özil er blevet overhalet først af Isco og siden af Di Maria.

Ancelotti vil sandsynligvis spille en 4-3-3 der formationsmæssigt minder meget om Mourinhos 4-2-3-1. Isco som central spydpids flankeret af Bale og Ronaldo med Benzema på toppen. I det setup er Di Maria en mere naturlig afløser for enten Bale/Ronaldo mens en Modric/Jesé sagtens kan spille Isco's plads, hvis han har brug for en pause. Således blev Özil, en af Real Madrids største konger, pludselig the odd man out, rent taktisk.

Özil er ikke overhalet af Isco og da slet ikke af Di María. Skal man nu vurdere en spiller ud fra et par måneders form? Så skal vi jo sælge halvdelen af holdet i hvert vindue. Manden er ren klasse, den bedste playmaker i verden - uden tvivl. Hvis der ikke er plads til ham i en 4-3-3 så skal Carlo finde en anden opstilling, for Özil har været en af de 3 vigtigste spillere i Real Madrid i den periode han har været i klubben, og det endda uden at Mourinho tilpassede spillet til ham. Tør slet ikke forestille mig hvor meget den dreng kan sprudle i et system der tager hensyn til ham. Özil skrider jo ikke fordi han kan få €7m istedet for €5m, det tror jeg simpelthen ikke på. Som andre har påpeget forhandlede man om en forlængelse der sikkert ville have givet ham omkring den løn der spekuleres i at han får i Arsenal. Özil smutter fordi de eneste i klubben der forstår og respekterer hans værdi for holdet åbenbart er Ramos og fansene.

12 år 11 måneder siden #3052 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Daniel skrev:

Siempre Madrid skrev:

Daniel skrev:

Siempre Madrid skrev: Kan det tænkes, at Mesut Özil har krævet en meget høj lønforhøjelse? Arsenal tilbyder angiveligt 7 millioner €, hvilket er næsten en fordobling af hans nuværende løn i Real Madrid.

Kan man fortænke ham i det?

Måske ikke, men kan man fortænke Real Madrid i ikke at ville gå med på den galej?

Det kan man da. Det er absurd ikke at lønne spillere efter fortjeneste; Ozil havde fortjent en lønforhøjelse og ikke en afskedigelse - det er mine klarer holdning......

Meeen en fordobling........

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3053 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Rygtebørsen XVIII

figo2000 skrev: www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zo...arsenal?ICID=HP_HN_1

Please en eller anden afkræft det lige for mig før det ødelægger hele min dag

Intet er officielt før en af klubberne bekræfter det. Så du kan være rolig. :)

12 år 11 måneder siden #3054 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Det kan da kun være Perez problem! Özil skal jo ikke være den dårligst betalende i Real Madrid i offensiven, hvis vi lige ser bort fra Jesé. Özil skulle være en af de bedst betalte i Real Madrid, men det ville klubben sikkert ikke, da de havde travlt med andre ligegyldige ting. Det kan kun være Perez skyld, for han går da også rundt med skyklapper konstant!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, rezamadridista, Henrik--

12 år 11 måneder siden #3055 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XVIII
Fuldstændig absurd at man vælger at sælge ham. Var planen ikke at man IKKE skulle starte helt forfra igen med et nyt hold? Det gør man jo næsten og så skal vi vente 3 år mere før vi indser at heller ikke denne gang var det tilstrækkeligt.

Er ved at være træt af at holde med Madrid, måske er jeg bare grebet af stemningen, men jeg ved snart ikke hvad det er jeg holder med mere. Er det bare trøjen?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

12 år 11 måneder siden #3056 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XVIII

Lars1991 skrev: Fuldstændig absurd at man vælger at sælge ham. Var planen ikke at man IKKE skulle starte helt forfra igen med et nyt hold? Det gør man jo næsten og så skal vi vente 3 år mere før vi indser at heller ikke denne gang var det tilstrækkeligt.

Er ved at være træt af at holde med Madrid, måske er jeg bare grebet af stemningen, men jeg ved snart ikke hvad det er jeg holder med mere. Er det bare trøjen?

Det er efterhånden blevet til et cirkus. Det er så trist.

12 år 11 måneder siden #3057 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII

Bismo skrev:

Lars1991 skrev: Fuldstændig absurd at man vælger at sælge ham. Var planen ikke at man IKKE skulle starte helt forfra igen med et nyt hold? Det gør man jo næsten og så skal vi vente 3 år mere før vi indser at heller ikke denne gang var det tilstrækkeligt.

Det er efterhånden blevet til et cirkus. Det er så trist.

Blevet? Det har det da været lige fra dag 1 under Perez.

Det er sjovt som folk er direkte overraskede over udviklingen. Det er ikke ligefrem fordi Perez har tradition for at have styr på andet end at overbetale for verdensstjerner......
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, MMM

12 år 11 måneder siden #3058 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XVIII
Der var tegn på forbedring under Mourinho, hvor han tog bagsædet og overlod det sportslige til træner teamet.

Inden transfervinduet udtrykte han, at der kun var brug for få ændringer, da vi i forvejen har meget kvalitet i truppen. Men han kunne åbenbart bare ikke styre sig!

Han har ikke lært en skid af hele Galactico fiaskoen.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Lars1991

12 år 11 måneder siden #3059 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Calma, calma.

For to dage siden så det hele rigtig godt ud. Truppen er vel ikke blevet smadret af Bale ind, Özil ud!?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

12 år 11 måneder siden #3060 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev: Calma, calma.

For to dage siden så det hele rigtig godt ud. Truppen er vel ikke blevet smadret af Bale ind, Özil ud!?

Når jaa, lad os da endelig glemme Özils kvaliteter de seneste par år, og være trygge over at vi vandt en kamp med Özil på bænken. Stop nu.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved rezamadridista.

Leveret af Kunena Forum