Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #3181 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev: "Mesut Özil was intent on staying at Real Madrid, but his arm has finally been twisted. He will sign for Arsenal after undergoing a medical in Munich. The deal is set at €50 million.

Real Madrid wanted the player to leave, but Özil and his father and agent were not keen on the idea.

The German has finally come to terms with the fact that his future at Real Madrid will no longer be as bright and has decided on a move to the Premier League.

Özil becomes the most expensive player sold by Real Madrid, with his fee exceeding the €43 million paid for Robinho when he moved to Manchester City"

At hvad!?!?

Så det var klubben som ville af med Ozil, og ikke omvendt?

Så Ozil bliver smidt ud, fordi Perez bare ville have Bale?!

Nu er jeg k*?!#%! rasende!!!

Hvad havde du seriøst regnet med? Perez sejler og forhåbentlig bliver det her hans død. Fuck en nar!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #3182 af røg
Besvaret af røg på emne Rygtebørsen XVIII
Håber Benzema forsvinder. Dårlig mentalitet på banen, og simpelthen ikke god nok efter min mening. Suarez skal bare blive hvor han er. Det virker endelig som om Pepe er holdt op med at være en kæmpe douchebag, det ville være dumt at hente en spiller, der er kendt for at lave en Mike Tyson og andre mindre flatterende handlinger.

Smid Ronaldo på toppen med Morata som back-up og brug Jesé eller Di María på wingen, siger jeg bare.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3183 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg havde nu selv set di Maria forlade fremfor Özil, men sådan gik det desværre ikke. Held og lykke til ham fremover, og tak for alle dine assists. Ronaldo sender dig nok også en takke sms snarest :)

12 år 11 måneder siden #3184 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Rygtebørsen XVIII

mortenj skrev:

henrikcomn skrev:

mortenj skrev:

R9CR7 skrev: Suarez er da en klasse over benzema. Benzema skal have 4-5 store chancer for, at score.. Han har intet killer instinkt.. Desværre.. Ellers altid troet og håbet han sku blive den nye front mand, men ham er bare ikke god nok.

Om så Suarez ville score 70 mål for Real Madrid i denne sæson, ville jeg stadig ikke have ham til klubben. Han er en skændsel og fortjener ikke at bære den smukke hvide trøje.

Jeg vil til hver en tid foretrække Benzema fremfor Luis Suarez.

Rystende så dumme folk er at hører på ^

Er det henvendt til mig eller R9CR7? :-)
Uddyb gerne.

Til dig Morten :)
Suarez er jo en helt fantastisk angriber, en af de bedste i verden! Det troede jeg også Benz ville blive, men hold da op jeg er skuffet over ham.
Ja, Suarez har lavet en del lort som han ikke burde - Men hvad med vores egen Pepe? Eller Ronaldo? (selvfølgelig på en hel anden måde)
Jeg er sikker på at Suarez vil være en kæmpe gevinst for os, og håber sgu han kommer til vinter :)

• Azuka Gutierrez
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3185 af Azuka Gutierrez
Besvaret af Azuka Gutierrez på emne Rygtebørsen XVIII
@ Steen: Nej, han er i München. Billederne fra skysports er ikke fra London.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Azuka Gutierrez.

12 år 11 måneder siden #3186 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Det ser ud til at det bliver officielt om 15 minutter.

12 år 11 måneder siden #3187 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Özil on 8.5 million euros (7.2 million pounds sterling) a year at Arsenal.

• R9CR7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3188 af R9CR7
Besvaret af R9CR7 på emne Rygtebørsen XVIII

Jaken skrev:

R9CR7 skrev: Ander transfer til Utd er off. Lad os håbe de hæver buddet på Khedira nu!

Det skal vi da under ingen omstændigheder håbe på!? Holdet ville jo blive sat i en fuldstændig absurd situation - Hvem skulle erstatte ham nu?

Det er fint nok, at du måske ikke er den største Khedira-tilhænger i verden, men det ville da være et fuldstændig hovedløst tidspunkt at sælge en starter på...

Sys bare ikke han er god nok til Real Madrid...og han ligner en færdig mand når Ilarramendi kommer igang og Alonso tilbage.. Hvis Casemiro, Illarmendi 35 euro!, modric, Alonso, pepe ikke er nok alternativer, så ser jeg forkert.. Der er kun 23 i truppen, så hent nu den angriber vi mangler og lej morata ud(vil gavne ham mere) ala soldado i Getafe.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3189 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis vi nu skulle se realistisk på det, hvem kunne så eventuelt erstatte Benzema - udover Suarez?

Jeg synes nemlig ikke at Benzema duer til Real Madrid. Han skal nok score nogle mål, men han virke for tung, doven og ugidelig :(

12 år 11 måneder siden #3190 af røg
Besvaret af røg på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev:

Özil on 8.5 million euros (7.2 million pounds sterling) a year at Arsenal.

Det er så fortjent. Han var underbetalt og tydeligvis ikke værdsat nok i Real Madrid - eftersom han bare bliver solgt :(
JAAAAA - jeg ved godt at det ikke så ud som om, at der var så meget plads til ham på banen efter Iscos ankomst osv., men jeg er fandeme fan af spilleren - både på og udenfor banen.

Er desuden fan af dit profilbillede. A+
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 11 måneder siden #3191 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Rygtebørsen XVIII
Helt ufatteligt at Mata måske ryger ud - fantastisk spiller. Siden Özil rygterne begyndte, så har jeg haft en fræk tanke om Mata til Madrid. Kunne være en lille lækkerbisken at slutte af på, da han modsat Mesut godt kan spille med udgangspunkt på fløjen, hvorfor kabalen har lidt lettere ved at gå op.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins, Macon

12 år 11 måneder siden #3192 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Det eneste der kan opveje at Özil forlader klubben, er hvis man henter Mata - men det sker nok ikke. Jeg er så oprørt, sur, frustreret frustreret og andre lignede synonymer...!

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum