Rygtebørsen XVIII

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3217 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Rygtebørsen XVIII
Özil blev åbenbart fornærmet over at han skulle kæmpe om pladsen i Real Madrid - i stedet for at være selvskrevet til en startplads. Ja, man ved hvordan det går den slags spillere i klubben, når de begynder at udvikle nykker.

€50 mio. ned i lommen, og nu har vi så verdens stærkest angreb/midtbane med Ronaldo, Isco og Bale.

Ingen spildte tårer herfra.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madrid12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3218 af Madrid12
Besvaret af Madrid12 på emne Rygtebørsen XVIII
Ved ikke hvad jeg skal tænke eller føle lige nu, er helt tom!!! - Robben og Robinho, var mere eller mindre passé da de forlod real, ozil var fremtidens mand!

Har svært ved at være real tilhænger lige nu. For første gang føler jeg afmagt over noget der ikke vedrøre mig.

1993-2013 Real Madrid fan
2013-???? (Arsenal)

Mesut özil!

12 år 11 måneder siden #3219 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Torben skrev: Forstår simpelthen ikke projektet Real Madrid.

Hvad er det for en useriøs måde at behandle sine spillere på...

Det giver mening med et salg af Ozil. Vi har overload af midtbane spillere.. Jese er kommet til endvidere..

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: unrectify

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3220 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Rygtebørsen XVIII

Madrid12 skrev: Ved ikke hvad jeg skal tænke eller føle lige nu, er helt tom!!! - Robben og Robinho, var mere eller mindre passé da de forlod real, ozil var fremtidens mand!

Har svært ved at være real tilhænger lige nu. For første gang føler jeg afmagt over noget der ikke vedrøre mig.

1993-2013 Real Madrid fan
2013-???? (Arsenal)

Mesut özil!

Så kan du vist roligt melde dig ud af denne side og finde dig en Øzil side eller Arsenal gruppe ;-)

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3221 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII
Özils skifte til Arsenal er ligeså åndssvagt som Robinhos skifte til City. Robinho skiftede i sin tid med tanken om at blive verdens bedste fodboldspiller, men vi ved jo alle hvad der skete med ham.

Jeg ved ikke hvad Özil regner med at opnå i Arsenal - det er ikke en mesterklub; sidste pokal var for 10 år siden. Han var bedst tjent som bænkevarmer i Real Madrid, i det mindste var mulighederne for trofæer større her......

12 år 11 måneder siden #3222 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Ja, vi kommer ikke til at vinde NOGET i år, eller de kommende år, hverken liga, Cuppen eller chl. Efter salget af Özil og købet af Bale kommer der til at være endnu mere uro end der plejer - og det er der ikke for lidt af i forvejen. Hvordan kan man sælge en spiller, der ikke har noget sit topniveau, en spiller der har lavet flere assist end Xavi og Iniesta og samtidig sige at man vil vinde alt. Perez transfer-politik er den største joke i verden! Og det kommer aldrig til at gå godt med ham som præsident!!!!

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3223 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Rygtebørsen XVIII
Salget af Mesut Ozil viser bare hvem Florentino Perez er, en iskold mand og et kæmpefjols.....
At tvinge Ozil ud så kort inden deadlinen bare fordi Real Madrid har betalt alt for meget for Bale......
Jeg ville hellere ha set DiMaria blive solgt end Ozil.
72 assists i 3 år, I'll miss you Mesut Ozil.

Mesut Ozil goals/assists.

12 år 11 måneder siden #3224 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Besked fra Özil:

dear fans of real madrid,

thank you very much for three wonderful years with all of you. my time at real madrid was unique and special for me. sometimes things develop differently, than i would have expected them to a few days ago.
although I’m leaving real madrid I wish you and the team the very best for the future.

now I’m looking forward to my new club: THE GUNNERS!

Hvis det er Perez & Ancelotti der står bag det og ikke ham selv, så er det farvel og tak.

Farvel og tak til hvad?

12 år 11 måneder siden #3225 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg har altid været en stor beundrer af øzil og hans tekniske kvaliteter, men jeg er bestemt ikke i tvivl om at vi har holdet til at fylde hans plads ud. Isco besidder ikke samme kvaliteter som øzil i det opbyggende spil, men vi har fået noget som jeg personligt synes klubben har manglet i lang tid, en 10'er der kan score mål, en kvalitet som Isco i den grad viser i øjeblikket. Samtidig arbejder Isco utrolig hårdt defensivt og lad os ikke glemme at drengen blot er 21 år.

Skulle Isco blive skadet, ja så har vi modric til at tage over – forudsat at illarmendi/xabi er klar kampklar.

HUSK, vi købte øzil for 10-15€ og angiveligt sælger ham for 50€

“Succes består i at gå fra en fiasko, uden at miste modet.” – Winston Churchill.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Kiwes.

12 år 11 måneder siden #3226 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Hvad der virkelig irriterer mig, er at det sidste syn af Özil i Real Madrid-trøjen skulle blive en "hadsk" udskiftning på en dårlig aften i Granada... Ikke en værdig afsked for en fremtidig Balon d'Or-kandidat.

Jeg er både ked af det og skuffet. Perez lærer aldrig af sine fejltagelser, det er helt ufatteligt. Det er skam lige ved, at jeg savner Mourinho og hans stædige og stålfaste væsen, der formåede at holde snor i Perez og hans umættelige trang til opmærksomhed...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins

12 år 11 måneder siden #3227 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Cristiano skrev: Salget af Mesut Ozil viser bare hvem Florentino Perez er, en iskold mand og et kæmpefjols.....
At tvinge Ozil ud så kort inden deadlinen bare fordi Real Madrid har betalt alt for meget for Bale......
Jeg ville hellere ha set DiMaria blive solgt end Ozil.
72 assists i 3 år, I'll miss you Mesut Ozil.

Mesut Ozil goals/assists.

Nu slynger jeg en påstand ud: Familien Özil har hele sommeren forhandlet med Real Madrid om en ny kontrakt, som i sidste ende ikke kunne blive til noget på grund af tyskerens ublu lønkrav, som truede med at splitte lønstrukturen i klubben. Derfor var han utilfreds til det sidste og sammen med Real Madrid fandt man frem til løsningen om at sælge ham til Arsenal, som nu giver ham en årsløn på 8,5 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Hugol, MMM

• L.Ahrendsen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3228 af L.Ahrendsen
Besvaret af L.Ahrendsen på emne Rygtebørsen XVIII
Drømmer allerede om, at Özil vender tilbage til Real Madrid engang. Det ville være smukt.

Edit: min dag kan kun reddes nu hvis Real Madrid lynsigner fx Suarez. Det sker nok ikke, men har ikke fandens meget tiltro til Benzema, heldigvis har jeg en del til Jesé. Ligeledes har jeg heller ikke tiltro til Morata. Ham måtte klubben gerne leje ud en sæson eller to.

FFS F%#?CK, farvel Özil :( :( :(

Leveret af Kunena Forum