Rygtebørsen XVIII
- unrectify
- Gæst
-
€50 mio. ned i lommen, og nu har vi så verdens stærkest angreb/midtbane med Ronaldo, Isco og Bale.
Ingen spildte tårer herfra.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid12
- Gæst
-
Har svært ved at være real tilhænger lige nu. For første gang føler jeg afmagt over noget der ikke vedrøre mig.
1993-2013 Real Madrid fan
2013-???? (Arsenal)
Mesut özil!
Torben skrev: Forstår simpelthen ikke projektet Real Madrid.
Hvad er det for en useriøs måde at behandle sine spillere på...
Det giver mening med et salg af Ozil. Vi har overload af midtbane spillere.. Jese er kommet til endvidere..
Har valgt at takke af på forum!
- StefanR
- Gæst
-
Madrid12 skrev: Ved ikke hvad jeg skal tænke eller føle lige nu, er helt tom!!! - Robben og Robinho, var mere eller mindre passé da de forlod real, ozil var fremtidens mand!
Har svært ved at være real tilhænger lige nu. For første gang føler jeg afmagt over noget der ikke vedrøre mig.
1993-2013 Real Madrid fan
2013-???? (Arsenal)
Mesut özil!
Så kan du vist roligt melde dig ud af denne side og finde dig en Øzil side eller Arsenal gruppe ;-)
- falle
- Gæst
-
Jeg ved ikke hvad Özil regner med at opnå i Arsenal - det er ikke en mesterklub; sidste pokal var for 10 år siden. Han var bedst tjent som bænkevarmer i Real Madrid, i det mindste var mulighederne for trofæer større her......
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Cristiano
- Gæst
-
At tvinge Ozil ud så kort inden deadlinen bare fordi Real Madrid har betalt alt for meget for Bale......
Jeg ville hellere ha set DiMaria blive solgt end Ozil.
72 assists i 3 år, I'll miss you Mesut Ozil.
Mesut Ozil goals/assists.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Farvel og tak til hvad?Steen skrev: Besked fra Özil:
dear fans of real madrid,
thank you very much for three wonderful years with all of you. my time at real madrid was unique and special for me. sometimes things develop differently, than i would have expected them to a few days ago.
although I’m leaving real madrid I wish you and the team the very best for the future.
now I’m looking forward to my new club: THE GUNNERS!
Hvis det er Perez & Ancelotti der står bag det og ikke ham selv, så er det farvel og tak.
Skulle Isco blive skadet, ja så har vi modric til at tage over – forudsat at illarmendi/xabi er klar kampklar.
HUSK, vi købte øzil for 10-15€ og angiveligt sælger ham for 50€
“Succes består i at gå fra en fiasko, uden at miste modet.” – Winston Churchill.
Jeg er både ked af det og skuffet. Perez lærer aldrig af sine fejltagelser, det er helt ufatteligt. Det er skam lige ved, at jeg savner Mourinho og hans stædige og stålfaste væsen, der formåede at holde snor i Perez og hans umættelige trang til opmærksomhed...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Cristiano skrev: Salget af Mesut Ozil viser bare hvem Florentino Perez er, en iskold mand og et kæmpefjols.....
At tvinge Ozil ud så kort inden deadlinen bare fordi Real Madrid har betalt alt for meget for Bale......
Jeg ville hellere ha set DiMaria blive solgt end Ozil.
72 assists i 3 år, I'll miss you Mesut Ozil.
Mesut Ozil goals/assists.
Nu slynger jeg en påstand ud: Familien Özil har hele sommeren forhandlet med Real Madrid om en ny kontrakt, som i sidste ende ikke kunne blive til noget på grund af tyskerens ublu lønkrav, som truede med at splitte lønstrukturen i klubben. Derfor var han utilfreds til det sidste og sammen med Real Madrid fandt man frem til løsningen om at sælge ham til Arsenal, som nu giver ham en årsløn på 8,5 millioner €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- L.Ahrendsen
- Gæst
-
Edit: min dag kan kun reddes nu hvis Real Madrid lynsigner fx Suarez. Det sker nok ikke, men har ikke fandens meget tiltro til Benzema, heldigvis har jeg en del til Jesé. Ligeledes har jeg heller ikke tiltro til Morata. Ham måtte klubben gerne leje ud en sæson eller to.
FFS F%#?CK, farvel Özil :( :( :(