Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #3229 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Cristiano skrev: Salget af Mesut Ozil viser bare hvem Florentino Perez er, en iskold mand og et kæmpefjols.....
At tvinge Ozil ud så kort inden deadlinen bare fordi Real Madrid har betalt alt for meget for Bale......
Jeg ville hellere ha set DiMaria blive solgt end Ozil.
72 assists i 3 år, I'll miss you Mesut Ozil.

Mesut Ozil goals/assists.

Jeg ville hellere beholde Özil og lade Bale blive i London.......

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Jaken, MMM, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #3230 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Første gang jeg nogensinde har været så trist over et salg, var sten sikker på, Özil ville blive en legende i Madrid og få en livstidskontrakt. Men når det så er sagt, så er Özil altså ikke en kujon, fordi han stoppede i Madrid. Det er noget vrøvl, dem af jer der mener, der altid er plads til spillere som ham. Han passede ikke til Ancelotti's system, hvor han ikke var kantspiller. Derudover, så vil Ronaldo og Bale være på top 2 over de spillere, der har spillet mest, når sæsonen er slut. De er utrættelige og vil ikke få mange pauser i sæsonen. Jeg havde håbet på Di Maria fremfor Özil, men nøj hvor er jeg lykkelig over, at vi nu har 23 mand i truppen, det er den perfekte størrelse.

Mm: Casillas, Lopez, Jesus
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Nacho
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Modric, Alonso
Hcm: Khedira, Casemiro
Vcm: Isco, Illarra
Hw: Bale, di Maria
Vw: Ronaldo, Jesé
Ang: Benzema, Morata

(Lover det var sidste gang, jeg skrev truppen)

Denne her trup vil og bør vinde os La Decima og massere af trofæer mange mange år frem!
Isco10 nu!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #3231 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Rygtebørsen XVIII
Nej nej nej nej nej... For pokker da, hvor havde jeg håbet til det sidste, at dette var en and.. Det er simpelthen ikke i orden at sælge sådan en klassespiller..

Gareth Bale, 750 mio. kr., verdens dyreste spiller, har vi da heldigvis i truppen... Så la´ da vær' ....

Özil har simpelthen været verdensklasse i størstedelen af sin Madridtid.. Tror desværre, at dette kan skabe endnu mere splid i vores i forvejen grupperede trup.. Özil's forhold til Khediera, Ramos, Ronaldo, osv. skulle være fremragende og så får han denne behandling.. Han har åbenbart ikke indgået i den langsigtede strategi, hvilket jeg mener er fuldstændig håbløst..

Der er en grund til, at flere Madridfans står og råber Özil's navn under Bale's præsentation.. Det er ikke i orden Perez..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins

12 år 11 måneder siden #3232 af Macon
Besvaret af Macon på emne Rygtebørsen XVIII
Spiller han godt i denne sæson, bliver han vel solgt videre i næste sæson til en af manchester klubberne.

12 år 11 måneder siden #3233 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Kiwes skrev: Jeg har altid været en stor beundrer af øzil og hans tekniske kvaliteter, men jeg er bestemt ikke i tvivl om at vi har holdet til at fylde hans plads ud. Isco besidder ikke samme kvaliteter som øzil i det opbyggende spil, men vi har fået noget som jeg personligt synes klubben har manglet i lang tid, en 10'er der kan score mål, en kvalitet som Isco i den grad viser i øjeblikket. Samtidig arbejder Isco utrolig hårdt defensivt og lad os ikke glemme at drengen blot er 21 år.

Skulle Isco blive skadet, ja så har vi modric til at tage over – forudsat at illarmendi/xabi er klar kampklar.

HUSK, vi købte øzil for 10-15€ og angiveligt sælger ham for 50€

“Succes består i at gå fra en fiasko, uden at miste modet.” – Winston Churchill.

Modric kan ikke spille i det samme rum som Isco/Özil, da han har brug for mere plads at løbe på. Det vil ikke komme til at fungere.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #3234 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Har valgt at takke af på forum!

12 år 11 måneder siden #3235 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XVIII

unrectify skrev: Özil blev åbenbart fornærmet over at han skulle kæmpe om pladsen i Real Madrid - i stedet for at være selvskrevet til en startplads. Ja, man ved hvordan det går den slags spillere i klubben, når de begynder at udvikle nykker.

€50 mio. ned i lommen, og nu har vi så verdens stærkest angreb/midtbane med Ronaldo, Isco og Bale.

Ingen spildte tårer herfra.

Hænger ikke rigtigt sammen med de udtalelser som både spiller og hans agent/far er kommet med for nyligt men ok....

Der er bare nogle af os, der er mere tilbøjelige til at tro, at det er Perez, der har skubbet spilleren ud af klubben. Du ved.. givet hans historik og alt det der..
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins, pm

12 år 11 måneder siden #3236 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Rygtebørsen XVIII
Om tre år, når Özil for alvor har vist sit værd i det engelske, og der snakkes vanvittige transfersummer, hvor alle de store klubber slåsser, så ønsker han ikke at skifte hjem til Madrid, fordi han fik så dårlig en afsked!

Men tak for alt M1Ö - du burde have en plads i alle madridistas hjerter!
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins, Bismo

12 år 11 måneder siden #3237 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev:

Kiwes skrev: Jeg har altid været en stor beundrer af øzil og hans tekniske kvaliteter, men jeg er bestemt ikke i tvivl om at vi har holdet til at fylde hans plads ud. Isco besidder ikke samme kvaliteter som øzil i det opbyggende spil, men vi har fået noget som jeg personligt synes klubben har manglet i lang tid, en 10'er der kan score mål, en kvalitet som Isco i den grad viser i øjeblikket. Samtidig arbejder Isco utrolig hårdt defensivt og lad os ikke glemme at drengen blot er 21 år.

Skulle Isco blive skadet, ja så har vi modric til at tage over – forudsat at illarmendi/xabi er klar kampklar.

HUSK, vi købte øzil for 10-15€ og angiveligt sælger ham for 50€

“Succes består i at gå fra en fiasko, uden at miste modet.” – Winston Churchill.

Modric kan ikke spille i det samme rum som Isco/Özil, da han har brug for mere plads at løbe på. Det vil ikke komme til at fungere.

Jeg respekter din holdning - men jeg mener bestemt at Modric kan udfylde denne rolle, han er hurtig i hans vendinger og har øje for præcise afleveringer i små rum. Noget jeg synes han har bevist det sidste halvår,

• madrid87
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3238 af madrid87
Besvaret af madrid87 på emne Rygtebørsen XVIII
hvorfor sægle øzil, det var det dummeste real har gjordt. det bare ondt i hjertet.. havde lige lavet hans trøje med navn på.. bale skulle bare blive i london og sut røv. men lad os se..

Halla halla

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3239 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Rygtebørsen XVIII
Kan godt være Perez er verdensklasse når man ser på det økonomiske, men han er fuldstændig blank, når det kommer til det sportslige. Fandme en tom følelse man sidder med lige nu.

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3240 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg kommer til at savne Ozil's opbyggende spil i kontra-fasen.

Håber bare at Ozil går og bliver årets spiller i Premier League og så kan Perez tænke "åh nej..." ;-) Manden lærer jo aldrig noget.

Leveret af Kunena Forum