Rygtebørsen XVIII
Cristiano skrev: Salget af Mesut Ozil viser bare hvem Florentino Perez er, en iskold mand og et kæmpefjols.....
At tvinge Ozil ud så kort inden deadlinen bare fordi Real Madrid har betalt alt for meget for Bale......
Jeg ville hellere ha set DiMaria blive solgt end Ozil.
72 assists i 3 år, I'll miss you Mesut Ozil.
Mesut Ozil goals/assists.
Jeg ville hellere beholde Özil og lade Bale blive i London.......
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Mm: Casillas, Lopez, Jesus
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Nacho
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Modric, Alonso
Hcm: Khedira, Casemiro
Vcm: Isco, Illarra
Hw: Bale, di Maria
Vw: Ronaldo, Jesé
Ang: Benzema, Morata
(Lover det var sidste gang, jeg skrev truppen)
Denne her trup vil og bør vinde os La Decima og massere af trofæer mange mange år frem!
Isco10 nu!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Gareth Bale, 750 mio. kr., verdens dyreste spiller, har vi da heldigvis i truppen... Så la´ da vær' ....
Özil har simpelthen været verdensklasse i størstedelen af sin Madridtid.. Tror desværre, at dette kan skabe endnu mere splid i vores i forvejen grupperede trup.. Özil's forhold til Khediera, Ramos, Ronaldo, osv. skulle være fremragende og så får han denne behandling.. Han har åbenbart ikke indgået i den langsigtede strategi, hvilket jeg mener er fuldstændig håbløst..
Der er en grund til, at flere Madridfans står og råber Özil's navn under Bale's præsentation.. Det er ikke i orden Perez..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Kiwes skrev: Jeg har altid været en stor beundrer af øzil og hans tekniske kvaliteter, men jeg er bestemt ikke i tvivl om at vi har holdet til at fylde hans plads ud. Isco besidder ikke samme kvaliteter som øzil i det opbyggende spil, men vi har fået noget som jeg personligt synes klubben har manglet i lang tid, en 10'er der kan score mål, en kvalitet som Isco i den grad viser i øjeblikket. Samtidig arbejder Isco utrolig hårdt defensivt og lad os ikke glemme at drengen blot er 21 år.
Skulle Isco blive skadet, ja så har vi modric til at tage over – forudsat at illarmendi/xabi er klar kampklar.
HUSK, vi købte øzil for 10-15€ og angiveligt sælger ham for 50€
“Succes består i at gå fra en fiasko, uden at miste modet.” – Winston Churchill.
Modric kan ikke spille i det samme rum som Isco/Özil, da han har brug for mere plads at løbe på. Det vil ikke komme til at fungere.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Har valgt at takke af på forum!
unrectify skrev: Özil blev åbenbart fornærmet over at han skulle kæmpe om pladsen i Real Madrid - i stedet for at være selvskrevet til en startplads. Ja, man ved hvordan det går den slags spillere i klubben, når de begynder at udvikle nykker.
€50 mio. ned i lommen, og nu har vi så verdens stærkest angreb/midtbane med Ronaldo, Isco og Bale.
Ingen spildte tårer herfra.
Hænger ikke rigtigt sammen med de udtalelser som både spiller og hans agent/far er kommet med for nyligt men ok....
Der er bare nogle af os, der er mere tilbøjelige til at tro, at det er Perez, der har skubbet spilleren ud af klubben. Du ved.. givet hans historik og alt det der..
Men tak for alt M1Ö - du burde have en plads i alle madridistas hjerter!
baggins skrev:
Kiwes skrev: Jeg har altid været en stor beundrer af øzil og hans tekniske kvaliteter, men jeg er bestemt ikke i tvivl om at vi har holdet til at fylde hans plads ud. Isco besidder ikke samme kvaliteter som øzil i det opbyggende spil, men vi har fået noget som jeg personligt synes klubben har manglet i lang tid, en 10'er der kan score mål, en kvalitet som Isco i den grad viser i øjeblikket. Samtidig arbejder Isco utrolig hårdt defensivt og lad os ikke glemme at drengen blot er 21 år.
Skulle Isco blive skadet, ja så har vi modric til at tage over – forudsat at illarmendi/xabi er klar kampklar.
HUSK, vi købte øzil for 10-15€ og angiveligt sælger ham for 50€
“Succes består i at gå fra en fiasko, uden at miste modet.” – Winston Churchill.
Modric kan ikke spille i det samme rum som Isco/Özil, da han har brug for mere plads at løbe på. Det vil ikke komme til at fungere.
Jeg respekter din holdning - men jeg mener bestemt at Modric kan udfylde denne rolle, han er hurtig i hans vendinger og har øje for præcise afleveringer i små rum. Noget jeg synes han har bevist det sidste halvår,
- madrid87
- Gæst
-
Halla halla
- Schytte
- Gæst
-
- Cristiano
- Gæst
-
Håber bare at Ozil går og bliver årets spiller i Premier League og så kan Perez tænke "åh nej..." ;-) Manden lærer jo aldrig noget.