Rygtebørsen XVIII
Halamadrid1990 skrev:
M_linding skrev: "Mesut Özil was intent on staying at Real Madrid, but his arm has finally been twisted. He will sign for Arsenal after undergoing a medical in Munich. The deal is set at €50 million.
Real Madrid wanted the player to leave, but Özil and his father and agent were not keen on the idea.
The German has finally come to terms with the fact that his future at Real Madrid will no longer be as bright and has decided on a move to the Premier League.
Özil becomes the most expensive player sold by Real Madrid, with his fee exceeding the €43 million paid for Robinho when he moved to Manchester City"
At hvad!?!?
Så det var klubben som ville af med Ozil, og ikke omvendt?
Så Ozil bliver smidt ud, fordi Perez bare ville have Bale?!
Nu er jeg k*?!#%! rasende!!!
Hvor har du det fra M_linding? Har svært ved at tro det hænger sådan sammen.
Sorry...
www.marca.com/2013/09/01/en/football/rea...drid/1378058618.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Trist, men jeg er glad for at han skiftede til Arsenal, og ikke United eller andre klubber. Ønsker ham alt det bedste fremover.
- unrectify
- Gæst
-
R9CR7 skrev: Men han kæmper i det mindste til blodet sprøjter.
Ja tak, det er vi alle sammen klar over.
I min optik er manden en begavet fodboldspiller, men helt og aldeles dybt rådden. Jeg har været fan af klubben siden '89, og jeg vil fandeme krumme tæer hvis jeg ser den mand i den hvide trøje. Han er ikke værdig til at bære den med hans opførsel.
- falle
- Gæst
-
- rene
- Gæst
-
- Champen
- Gæst
-
thank you very much for three wonderful years with all of you. my time at real madrid was unique and special for me. sometimes things develop differently, than i would have expected them to a few days ago.
although I’m leaving real madrid I wish you and the team the very best for the future.
now I’m looking forward to my new club: THE GUNNERS!"
Man kan godt få en lille klump i halsen, når man læser det første.
- nocture
- Gæst
-
nothing to do.... bye bye özil :(
dear fans of real madrid,
thank you very much for three wonderful years with all of you. my time at real madrid was unique and special for me. sometimes things develop differently, than i would have expected them to a few days ago.
although I’m leaving real madrid I wish you and the team the very best for the future.
now I’m looking forward to my new club: THE GUNNERS!
Hvis det er Perez & Ancelotti der står bag det og ikke ham selv, så er det farvel og tak.
- Gæst
-
Har valgt at takke af på forum!
- Torben
- Gæst
-
Hvad er det for en useriøs måde at behandle sine spillere på...
AvatarEyes skrev: Surrealistisk... Troede Mesut skulle gå hen og blive en klub legende.
Det troede han vel også selv. Så dygtig i så ung en alder - han havde vel aldrig forestillet sig dette kunne ske. Og specielt ikke så tidligt i karrieren.
Al held og lykke til Big Ø!