Rygtebørsen XVIII
- StefanR
- Gæst
-
falle skrev: Hvis vi nu skulle se realistisk på det, hvem kunne så eventuelt erstatte Benzema - udover Suarez?
Jeg synes nemlig ikke at Benzema duer til Real Madrid. Han skal nok score nogle mål, men han virke for tung, doven og ugidelig :(
Det starter med Ague og ender med RO.
Desværre blev den handel aldrig til noget ;-/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- R9CR7
- Gæst
-
falle skrev: Hvis vi nu skulle se realistisk på det, hvem kunne så eventuelt erstatte Benzema - udover Suarez?
Jeg synes nemlig ikke at Benzema duer til Real Madrid. Han skal nok score nogle mål, men han virke for tung, doven og ugidelig :(
Enig - han har fået chancen så mange gange.. Men aldrig grebet den. Men ser ikke ud til at det bliver i de en omgang vi får en ny verdensklasse striker :( kan koste Champions league og la liga i mine øjne.
www.sky.de/web/cms/de/premier-league-oez...-welcome-arsenal.jsp
- Azuka Gutierrez
- Gæst
-
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
baggins skrev: Det eneste der kan opveje at Özil forlader klubben, er hvis man henter Mata - men det sker nok ikke. Jeg er så oprørt, sur, frustreret frustreret og andre lignede synonymer...!
Og hvad så? Sætte Bale på bænken?
- R9CR7
- Gæst
-
Ozil: "When talking with Arsene Wenger I immediately felt what I had missed: 100% faith in me."
- Madrid12
- Gæst
-
Perez er en idioit af rang, har siden mit tilhold til Real madrid - syndes han var fremtidens mand i forhold til at skabe succes til Real. Det har han da så sandelig fået ændret på - føj jeg brækker mig over den mand, magen til "uformat" skal man lede længe efter!!!
- DETTE ER EN SORGENS DAG, FOR ALLE DER HAVDE HÅBET PÅ ET MERE TEKNISK OG BOLDBESIDDENDE REAL HOLD!!!!
FØJ!!!!!!
- falle
- Gæst
-
www.arsenal.com/news/news-archive/german...l-ozil-joins-arsenal
Trist afslutning på en god dag.
- Azuka Gutierrez
- Gæst
-