Rygtebørsen XVIII

13 år 4 måneder siden #649 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Luna er en joke.

Har hun været i flere år efterhånden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #650 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
sramos47.

Nu skriver du meget direkte, at det Luna siger er løgne. Kan du ikke forklare mig, hvilke løgne hun fortæller?. Hun er ikke den eneste i verden som siger som hun gør, og ja hun er nok faldet lidt af på den de seneste par år, men som sagt så er hun bare budbringeren.
M_Linding, forklarer sig på den rigtige måde IMO. Men det er ikke ens betydende med det er løgne.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 4 måneder siden #651 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Det rygtes at hvis mou han fortsaetter i madrid saa kan det blive uden casillas og ramos

Har valgt at takke af på forum!

13 år 4 måneder siden #652 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Og på onsdag vil du fortælle os at Levante blev slået med 5-1 ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Hugol

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #653 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: sramos47.

Hun er ikke den eneste i verden som siger som hun gør, og ja hun er nok faldet lidt af på den de seneste par år, men som sagt så er hun bare budbringeren.

Men vi kan vel blive enige om at som journalist skal man også forholde sig kritisk til det, hun viderebringer? Og det er nok der de fleste mener at Luna lidt for ofte viderebringer især dårligt nyt om Real Madrid uden netop at være kritisk.

13 år 4 måneder siden #654 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Mht. Carvajal så er min holdning at han skal hentes tilbage til sommer. For hvis nu kigger rundt i Europa, hvilke højrebacks er der så egentlig ellers på markedet som kunne være et realistisk køb? Har set at nogen herinde har snakket om Philipp Lahm og Lukasz Piszczek - for mig at se er der ikke nogen af de 2 der er interesseret i et skifte lige nu. Vi så Dortmund melde ud for et stykke tid siden at Piszczek ikke var til salg. Han har for mig at se ingen intentioner om at forlade Dortmund lige pt., og samtidig kan jeg heller ikke forestille mig Philipp Lahm forlade Bayern München.

Og hvorfor behøver vi overhovedet gå ud og bruge 100+ millioner på en højreback, når vi har muligheden for at afprøve Carvajal? Hvor meget skal Carvajal lige bevise før han fortjener at få chancen? Han har gjort det fremragende! (JA, jeg har set ham spille kampe for Leverkusen).. Selvom Leverkusen ikke er et hold der spiller med om CL-trofæet hvert år så er det altså stadigvæk et klassemandskab der er med i toppen af Bundesligaen hvert år, som vel nok er den 3. bedste liga i verden.

Hent ham tilbage til sommer og få ham spillet ind på holdet stille og roligt.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved mortenj.

13 år 4 måneder siden #655 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII

Rubæk skrev:

Hun er ikke den eneste i verden som siger som hun gør, og ja hun er nok faldet lidt af på den de seneste par år, men som sagt så er hun bare budbringeren.

Men vi kan vel blive enige om at som journalist skal man også forholde sig kritisk til det, hun viderebringer? Og det er nok der de fleste mener at Luna lidt for ofte viderebringer især dårligt nyt om Real Madrid uden netop at være kritisk.

Du mener nok kildekritisk, for jeg tror ikke Luna har været andet end kritisk mod Real.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 4 måneder siden #656 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Rubæk skrev:

Man skal forholde sig kritisk, og det tror jeg faktisk også hun gør. Jeg tror, at den interne krise er så stor, som hun gør den til, og mange andre også gør den til. Hvorfor skulle den ellers blive ved med og gemme sig bag kulissen?.
Selvfølgelig er der kæmpe gnidninger, som også resultere i høj lydte skænderier, og mit syn på tingene, så tror jeg faktisk, at alle i truppen har et professionelt forhold til hinanden, men de fleste klikker ikke kan sammen uden for banen.
Og kan de ikke det, så vil der hverdag opstå nye problemer, og det er såmænd bare det pressen konstant vader rundt i. Om det er irriterende som Real Madrid fan? Gu fanden er det da det, men det tror jeg ikke ændre på tilværelsen, eller rettere sagt, det gør det ikke.

Luna kan nok godt viderbringe nogle positive ting, men det er ikke det folk vil høre. Det er ikke hende som stiller spørgsmålene, men blot svare på dem.

Jeg er selv meget kritisk overfor Luna, men ret skal være ret, og der bliver kørt en sindssyg hetz på hende herinde, og det mener jeg ikke er rimeligt. For jeg tør godt væde på, at hun ved dobbelt så meget som alle os herinde.

Der er kæmpe kaos i Real Madrid, og det behøver vi ikke engang og læse spanske aviser for at få øje på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MMM

13 år 4 måneder siden #657 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

Jeg er her stadig XOXO

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #658 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

ZizouMo skrev:

Rubæk skrev:

Du mener nok kildekritisk, for jeg tror ikke Luna har været andet end kritisk mod Real.

Korrekt, du fangede hvad jeg mente. Den kunne godt misforstås.

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #659 af kavver
Besvaret af kavver på emne Rygtebørsen XVIII
Er jeg den eneste der engang har hørt at Luna var Madrid fan? Jeg syntes engang for laaaang tid siden, at jeg hørte i CHL studiet, at hun var bosiddende i Madrid, og holdte også med klubben. Eller skyder jeg helt skævt?

13 år 4 måneder siden #660 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

kavver skrev: Er jeg den eneste der engang har hørt at Luna var Madrid fan? Jeg syntes engang for laaaang tid siden, at jeg hørte i CHL studiet, at hun var bosiddende i Madrid, og holdte også med klubben. Eller skyder jeg helt skævt?

Jeg var til foredrag med hende sidste år i forbindelse med spansk-undervisningen på min skole, og der spurgte jeg hende hvilken klub hun syntes bedst om, og hvis værdier hun bedst kunne identificere sig med.

Hun svarede at hun holder med begge klubber på hver sin måde. Hun elsker Barcas måde at spille fodbold på, men er fascineret af Real Madrids måde at drive forretning på, og atmosfæren omkring klubben. Det kan man jo tolke som man lyster.

Da jeg spurgte hende hvad hendes største oplevelse i forbindelse med jobbet havde været, svarede hun straks at det var hendes første kamp på Bernabeu, hvor Perez inviterede hende til at overvære kampen fra præsidentlogen, og samtidig også gav hende et godt interview. Da hun blev spurgt omkring hvorvidt det var en fordel/ulempe at være kvinde i faget, nævnte hun at Pep Guardiola havde opført sig utrolig arrogant over for hende efter et nederlag i CL. Så vidt jeg husker havde hun spurgt ham hvorfor man havde benyttet et 3-mands forsvar i kampen, hvor han havde svaret at det havde man aldeles heller ikke, mens han gav et 5-minutters svar da en - mandlig - spansk reporter spurgte hende om det præcis samme.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved JesperA.

Leveret af Kunena Forum