Rygtebørsen XVIII
M_linding skrev:
Dios skrev: Neymar til Bayern. Pep får virkelig et hold af dimensioner. Lidt efter lidt, så er det ikke svært og gennemskue hans plan. Mon ikke Neymar og Götze får nogenlunde samme roller som Messi og Iniesta for Barcelona. Selvom jeg ikke kan fordrage Pep, så synes jeg Bayern er en spændende klub.
Hvis han henter Neymar, er planen da stadig lidt svær at gennemskue?;)
Skal Robben og/eller Ribery sælges? Hvis Neymar skal spille Messi-rollen, hvad så med deres 9'ere? Og har de droppet Lewandowski?
Jeg har en idé om, at det vil tage længere tid for Pep at få styr på tropperne, end hvad deres fans nok forventer..
Robben bliver jo nok solgt uanset hvad. Han har spillet nogle pragtkampe på det seneste, men det redder nok ikke hans røv.
Jeg har en rigtig god ven som er Bayern fan, og han har kontakt med fangruppen i Tyskland. De regner med det bliver en 4-3-3 opstilling.
Neuer, Lahm, Dante, Boateng/Badstuber, Alaba, Martinez, Schweinsteiger, Kroos, Götze, Neymar og Ribery er ifølge start 11'eren, hvis rygterne taler sandt.
Der er stadig lidt tvivl omkring Ribery, fordi han ikke rigtig passer ind i Pep's system, men de regner med han får én sæson til og kæmpe for sin plads, eller vise han passer ind.
Sorte Per bliver Mandzukic og Müller, men dem bliver der stadig regnet med. Ligesom Shaqiri vil komme tættere på holdet.
Neymar vil få en Messi lignende rolle, og Götze vil få en lignende rolle som Iniesta. Hvis du ser spiller for spiller, så er de næsten identiske med Barcelona's spillere.
I øvrigt kan jeg fortælle, at de er kæmpe modstandere af tiki-taka fodbold, og vil med det samme vise deres utilfredshed, hvis det viser sig stilen bliver lagt helt om. Det tror jeg dog ikke den gør.
Alt er selvfølgelig spekulationer, men sådan ser synet ud hos en Bayern fan :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
M_linding skrev:
Dios skrev: Neymar til Bayern. Pep får virkelig et hold af dimensioner. Lidt efter lidt, så er det ikke svært og gennemskue hans plan. Mon ikke Neymar og Götze får nogenlunde samme roller som Messi og Iniesta for Barcelona. Selvom jeg ikke kan fordrage Pep, så synes jeg Bayern er en spændende klub.
Hvis han henter Neymar, er planen da stadig lidt svær at gennemskue?;)
Skal Robben og/eller Ribery sælges? Hvis Neymar skal spille Messi-rollen, hvad så med deres 9'ere? Og har de droppet Lewandowski?
Jeg har en idé om, at det vil tage længere tid for Pep at få styr på tropperne, end hvad deres fans nok forventer..
Robben bliver jo nok solgt uanset hvad. Han har spillet nogle pragtkampe på det seneste, men det redder nok ikke hans røv.
Jeg har en rigtig god ven som er Bayern fan, og han har kontakt med fangruppen i Tyskland. De regner med det bliver en 4-3-3 opstilling.
Neuer, Lahm, Dante, Boateng/Badstuber, Alaba, Martinez, Schweinsteiger, Kroos, Götze, Neymar og Ribery er ifølge start 11'eren, hvis rygterne taler sandt.
Der er stadig lidt tvivl omkring Ribery, fordi han ikke rigtig passer ind i Pep's system, men de regner med han får én sæson til og kæmpe for sin plads, eller vise han passer ind.
Sorte Per bliver Mandzukic og Müller, men dem bliver der stadig regnet med. Ligesom Shaqiri vil komme tættere på holdet.
Neymar vil få en Messi lignende rolle, og Götze vil få en lignende rolle som Iniesta. Hvis du ser spiller for spiller, så er de næsten identiske med Barcelona's spillere.
I øvrigt kan jeg fortælle, at de er kæmpe modstandere af tiki-taka fodbold, og vil med det samme vise deres utilfredshed, hvis det viser sig stilen bliver lagt helt om. Det tror jeg dog ikke den gør.
Alt er selvfølgelig spekulationer, men sådan ser synet ud hos en Bayern fan :)
Ja, jeg forstår hvad du mener.
Men så forstår jeg bare ikke hvorfor de har valgt Pep... Men hvad ved jeg - Bayern har måke allerede lavet en fejl ved den ansættelse. Jeg køber i hvert fald på ingen måde, at Pep med sikkerhed er så fantastisk en træner, uanset hvor han arbejder..
Først var der Pep og Eto'o.... Så Zlatan..... Vil Pep virkelig tage dansen igen, nu bare med Neymar?
Omvendt skal man jo også huske, at Bayern er den 3. klub, som Neymar "100 % skifter til, og allerede har en aftale med!".
PS:
Undskyld Siempre...;)
M_linding skrev:
asp3200 skrev:
M_linding skrev:
asp3200 skrev: Ancelotti kommer. Kan der ikke herske tvivl om mere. Giv det til fredag og så har vi ny træner.
Hvad får dig til at sige det? Ved du noget, som jeg endnu ikke ved?;)
Jaaaa ;), har hørt noget på gangene ;)
Kan du så også fortælle mig, om det er rigtigt at Bayern styrker sit galehus ved at hente Neymar?;)
Desværre, hun sidder ikke på de direktions gange:)
El_Juan skrev: Neymar til Bayern München. Det vil jeg se, før jeg tror på det. Der er en forhåndsaftale med FC Barcelona. Jeg tvivler på, at Bayern München vil betale kompensation i den sammenhæng. Og samtidig spendere de mange millioner euro Neymar koster. Så skulle det være fordi, der er sket en meget uventet drejning.
Denne forhåndsaftale som du og alle medier i verden taler om, er den officiel?
Synes at huske faderen udtale, at der intet konkret var, det samme med junior.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Torben, må vi få "Somos de Mou"-banneret op igen. Der er mere end nogensinde brug for det.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Ancelotti vil have enten Pirlo eller Valero...........en eller anden: Stop dette galimatias.
Torben, må vi få "Somos de Mou"-banneret op igen. Der er mere end nogensinde brug for det.
Ja det er godt nok underligt. Tror ikke på det.
Hvorfor skulle Pirlo også skifte en gude rolle ud på Juventus med fuld spilletid til en bænke plads på reals hold. Samme gælder for Valero som har haft en god sæson for sit hold.
Siempre Madrid skrev: Torben, må vi få "Somos de Mou"-banneret op igen. Der er mere end nogensinde brug for det.
Det vælger jeg at tage som et løfte ;)
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Håber Mou bliver i Madrid, han har simpelthen fået os til at spille flottere, score flere mål og vinde flere kampe end nogle anden træner... eneste grund til vi ikke vinder ligaen iår er at barca bare har vundet flere kampe, eller retter vi selv har dummet os i nogle af de få små kampe...
RAUL!!!!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ih ja, hvis vi må slippe for at betale 4 mill. €, så må I da gerne få lov til at forhandle med Cristiano Ronaldo.
Og den hører måske til i sjov og spas, når man lige får denne sætning med: "En Francia creen que el Madrid está tan interesado en Ancelotti que estaría dispuesto a escuchar ofertas por Cristiano Ronaldo."
I Frankrig mener man, at Real Madrid er så interesserede i Ancelotti, at man er klar til at lytte til tilbud på Cristiano Ronaldo.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.