Rygtebørsen XVIII
Så indeholder din liste vel heller ikke Wenger eller Klopp? Har ved flere lejligheder set de to trænere praktisere samme model, for Klopps vedkommende var det dog nok fordi Lewandowski var skadet eller karantæneramt, mens det i Wengers tilfælde vel er i mangel af bedre..M_linding skrev: Löw er lige blevet slettet fra min liste, over potentielle ønsketrænere.... Han vælger at stille et hold, uden en egentlig angriber.
Det burde forbydes!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev:
Så indeholder din liste vel heller ikke Wenger eller Klopp? Har ved flere lejligheder set de to trænere praktisere samme model, for Klopps vedkommende var det dog nok fordi Lewandowski var skadet eller karantæneramt, mens det i Wengers tilfælde vel er i mangel af bedre..M_linding skrev: Löw er lige blevet slettet fra min liste, over potentielle ønsketrænere.... Han vælger at stille et hold, uden en egentlig angriber.
Det burde forbydes!
Klopp er, Wenger kommer det aldrig....:)
EB, tænker nogen måske, og måske malplaceret i rygtebørsen, men det er jo blot et rygte om noget andet end handler..
Men kan der være noget om snakken at fodbold spillere har fået hjælp eller om det blot er for hans vidneforklaring dengang.
iHala Madrid!
R.I.P. Barcelona!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Storken
- Gæst
-
Sagen helt kort:
Det franske dagblad Le Monde beskylder Real Madrid for at have haft en kontrakt med Fuentes, der skulle behandle klubbens spillere (læs: doping). Real Madrid sagsøger Le Monde for beskyldningerne om doping. Real Madrid indkalder Fuentes som vidne. Fuentes afgav sin vidneforklaring, hvori han benægter beskyldningerne fra Le Monde - Han har ikke haft nogen forbindelse til Real Madrid. Retten gav Real Madrid medhold. Le Monde blev pålagt at betale en erstatning på €300.000 til Real Madrid for beskyldningerne om doping.
Efterspillet handler kun om, at Fuentes vil have godtgjort sine rejseudgifter i forbindelse med, at han blev indkaldt som vidne af klubben. Det er Real Madrid, der skal kompensere Fuentes for de udgifter han må have haft. Real Madrid har dog ikke betalt på nuværende tidspunkt.
Sagen bliver beskrevet meget godt i Real Madrids egen udmelding:
www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...ement_2013-03-23.htm
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Storken skrev: Der er virkelig intet i den sag. Det er ren sensationsjournalistik, fordi Fuentes udtaler, at Real Madrid skylder ham penge.
Sagen helt kort:
Det franske dagblad Le Monde beskylder Real Madrid for at have haft en kontrakt med Fuentes, der skulle behandle klubbens spillere (læs: doping). Real Madrid sagsøger Le Monde for beskyldningerne om doping. Real Madrid indkalder Fuentes som vidne. Fuentes afgav sin vidneforklaring, hvori han benægter beskyldningerne fra Le Monde - Han har ikke haft nogen forbindelse til Real Madrid. Retten gav Real Madrid medhold. Le Monde blev pålagt at betale en erstatning på €300.000 til Real Madrid for beskyldningerne om doping.
Efterspillet handler kun om, at Fuentes vil have godtgjort sine rejseudgifter i forbindelse med, at han blev indkaldt som vidne af klubben. Det er Real Madrid, der skal kompensere Fuentes for de udgifter han må have haft. Real Madrid har dog ikke betalt på nuværende tidspunkt.
Sagen bliver beskrevet meget godt i Real Madrids egen udmelding:
www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...ement_2013-03-23.htm
Det var også de tanker jeg havde gjort mig, men nu slap jeg for at google. Mange tak!
Jeg håber bare ikke, såfremt ovenstående rygte taler sandt, at Benitez kommer til at være ny Real Madrid-træner, om end det virker som den naturligvis konsekvens og nemmeste løsning.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Neymar top 7 i verdens over bedst lønnede spiller alt inkluderet?
Det overrasker mig alligevel - han skulle eftersigende tjene godt og vel de 100 millioner om året!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: footy.dk/2013/03/26/neymar-lon/
Det overrasker mig alligevel - han skulle eftersigende tjene godt og vel de 100 millioner om året!
Ja det er helt vildt. Mener også at have læst at Santos blev nød til at lukke et par ungdomsafdelinger for at kunne give ham hans løn.
Derfor ville det også være bedst for dem at sælge ham her til sommer. De ville med sikkerhed kunne få mellem 45-60 millioner euro for ham, samtidig med de ikke kommer til at betale hans løn.
Real Madrid skrev: footy.dk/2013/03/26/neymar-lon/
Så forstår man ham alligevel godt. Han lever som en konge i brasilien, og tjener åbenbart fantastisk godt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Cavani's far siger til Marca TV at der har været kontakt med Real Madrid, og der er 50 % chance for et skifte, det ser ud til at det bliver ham man satser på til sommer. At man så allerede snakker med et par angribere bekræfter vel at en af vores angribere smutter, spørgsmålet er så bare hvem man vil væk med og hvem der selv vil væk.