Rygtebørsen XVIII

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #661 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Rygtebørsen XVIII
Har fulgt en del med herinde, og nu vil jeg så kom med mine spiller.

Efter dagens kamp, må men sige at Verratti er velkommen til holdet. Han er ung, holder fantastisk på bolden og vigtigst af alt - han bliver ikke stresset, selv i svære situationer. Han er så kold med den bold.

At Lucas Moura ikke blev købt, må være en kæmpe fejl. Det ender med at vi køber ham, om et par år for 600-700 millioner. Han har tilpasset sig fremragende - er selv overrasket. Tror at han bliver langt større spiller end Neymar. Hans fart er vanvittigt, hans fysik er overraskende godt, samt han hovedspil.

Pogba af en anden ung spiller som gøre det rigtig godt idag, det samme må man sige om den spanske "Khadira" Martniez.

Man må håbe, at "skattekrisen" rammer Frankrig, så kan vi passende gå ind og lig nogle millioner i PSG og købe bla. de to spiller.

Skal jeg kommenter på andet end spiller. Håber jeg Mourinho smutter og må tage sin gode ven Pepe med sig. Vi kan klare også uden dem! Hvem skal overtage ? Heyneks kunne være de frække, men han vil være midlertidige grunden hans alder. Raul, Zidane, Klopp, Laudrup, Torill kun være afløseren. Selv om Raul og Zidane ikke har præsteret noget i nu, vil der være respekt for dem fra spillerne. Naboens Træner har også gjort det godt, selvom han "kun" havde været træner i et par år i Argentina. Men spændende sommer vi går i møde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Bernabéu
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #662 af Bernabéu
Besvaret af Bernabéu på emne Rygtebørsen XVIII
Har iøvrigt lige hørt, at Mourinho og Luna flytter sammen her i starten af Maj, i en 2-værelses i Barcelona? Nogen der ved noget om det?... ;-)

13 år 4 måneder siden #663 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Ja bliver utroligt spændende med den franske skatte krise. Håber så meget på verrati og lucas.

13 år 3 måneder siden #664 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis Perez vælger at bruge Luis Suárez som "valgflæsk" i år, så får han forhåbentlig ingen stemmer. Hvis de rygter der på et tidspunkt var fremme om at man ville bytte Higuaín og en pose penge for det usle møgsvin, så nægter jeg at se Real Madrids kampe!

Man troede næsten ikke det kunne blive værre med ham, racisme, svinestreger, diving, lange karantæner, men igen i dag viser han en side af sig selv der gør at man ikke kan andet end hade ham. Uden bolden er i nærheden søger han en brydekamp med Ivanovic inde i feltet, og bider ham i armen...! Det viser sig endda at han i sin tid i Ajax fik en lang karantæne for det samme, det er jo helt forrykt at sådan en psykopat frit kan rende rundt på en fodboldbane, der må være et eller andet fuldstændig galt oven i skallen på ham!!! Det er vidst meget godt for ham han ikke spiller i Italien og laver sådanne ting på Totti..
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Steen

13 år 3 måneder siden #665 af asp3200
Vil også kraftigt overveje mit madrid hjerte hvis Suarez kommer, skræmmende type

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #666 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tror nu ellers, at Suárez og Pepe kunne more sig morderligt med at udveksle anekdoter.

Pérez må meget gerne skubbe Verratti ind i Real Madrid-maskinen til sommer. Ham ville vi kunne lukrere på de kommende ti sæsoner.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Morientes2012.

13 år 3 måneder siden #667 af asp3200

Morientes2012 skrev: Pérez må meget gerne skubbe Verratti ind i Real Madrid-maskinen til sommer. Ham ville vi kunne lukrere på de kommende ti sæsoner.

Meget gerne!! og så drop ham sevilla yaya toure klonen.

13 år 3 måneder siden #668 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Nu ville en klon af Toure, når ikke være helt dumt.

At jeg så ikke rigtigt tror på, at Kondogbia har verdensstjerne potentiale er noget helt andet ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 3 måneder siden #669 af asp3200
Vil da klart hellere have en type som verrati til madrid end yaya toure eller klonen:)

Teknikken og hans rolighed er skræmmende i så ung en alder og så er der også det økonomiske i det mht yaya's løn kontra verratis.
Dog skal der nok en god overgangssum for at få fingrene i ham.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #670 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev: Hvis Perez vælger at bruge Luis Suárez som "valgflæsk" i år, så får han forhåbentlig ingen stemmer. Hvis de rygter der på et tidspunkt var fremme om at man ville bytte Higuaín og en pose penge for det usle møgsvin, så nægter jeg at se Real Madrids kampe!

Man troede næsten ikke det kunne blive værre med ham, racisme, svinestreger, diving, lange karantæner, men igen i dag viser han en side af sig selv der gør at man ikke kan andet end hade ham. Uden bolden er i nærheden søger han en brydekamp med Ivanovic inde i feltet, og bider ham i armen...! Det viser sig endda at han i sin tid i Ajax fik en lang karantæne for det samme, det er jo helt forrykt at sådan en psykopat frit kan rende rundt på en fodboldbane, der må være et eller andet fuldstændig galt oven i skallen på ham!!! Det er vidst meget godt for ham han ikke spiller i Italien og laver sådanne ting på Totti..

Men forestil dig så en offensiv, hvor Suarez spiller foran Ronaldo, Özil og Di Maria (i topform selvfølgelig). Er det ikke en tanke, der virkelig tiltaler?

Alle spillere lader indimellem temperamentet løbe af med sig - med undtagelse af Raul. Zizou endte f.eks. sin karriere med en grim handling i en VM-finale.

13 år 3 måneder siden #671 af asp3200

RasmusKring skrev:

JesperA skrev: Hvis Perez vælger at bruge Luis Suárez som "valgflæsk" i år, så får han forhåbentlig ingen stemmer. Hvis de rygter der på et tidspunkt var fremme om at man ville bytte Higuaín og en pose penge for det usle møgsvin, så nægter jeg at se Real Madrids kampe!

Men forestil dig så en offensiv, hvor Suarez spiller foran Ronaldo, Özil og Di Maria (i topform selvfølgelig). Er det ikke en tanke, der virkelig tiltaler?

Alle spillere lader indimellem temperamentet løbe af med sig - med undtagelse af Raul. Zizou endte f.eks. sin karriere med en grim handling i en VM-finale.

Tjo, men Suarez er jo kendt som Kannibalen fra Uruguay:), udover alle de andre svinestreger han laver og har gjort igennem sin karriere. Manden er top angriber, men hans image og personlighed er virkelig skræmmende. Håber aldrig nogenside han ses i den hvide trøje!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved asp3200.

13 år 3 måneder siden #672 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Rogoshin skrev:

asp3200 skrev: Vil også kraftigt overveje mit madrid hjerte hvis Suarez kommer, skræmmende type

Ja hjertet er jo flygtigt. Jeg tror dog aldrig mit bliver så flygtigt at det ændrer karakter efter et enkelt spillerkøb.

Præcis. Jeg blev fan den 12. december 1984 og der har dæleme været mange fejlkøb, fiaskoer, voldsmænd, misforståede eksistenser etc. gennem systemet i den periode, men det har dog aldrig fået lov til at rokke ved min kærlighed til klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum