Rygtebørsen XVIII
Ikke præsidenten, spillerne eller ham som slår græsset på Bernabeu. Jeg kan være imod en spiller, hvis han er en dårlig repræsentant for klubben. Jeg behøver heller ikke støtte hverken træneren eller præsidenten, hvis jeg er uenig med disse.
Så hvis Suarez pludselig spiller i Real Madrid, så vil jeg være imod både ham, og dem som hentede ham til klubben. For det er klubben jeg støtter, og ikke enkelte personer...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Rogoshin skrev:
asp3200 skrev: Vil også kraftigt overveje mit madrid hjerte hvis Suarez kommer, skræmmende type
Ja hjertet er jo flygtigt. Jeg tror dog aldrig mit bliver så flygtigt at det ændrer karakter efter et enkelt spillerkøb.
Var heller ikke ment så alvorligt som du nok føler det. Men der vil helt sikkert blive meget "sorg" hvis den spiller kom til klubben fra min side.
Fint hvis du har det godt med at få sådan en usympatisk spiller til klubben, må stå for din egen regning.
Suarez - NEJ TAK!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev: Suarez er på ingen måde en spiller, som vil kunne gøre noget som helst nytte i Real Madrid. Han vil derimod få Pepé til og ligne en nogenlunde normal gut, og Suarez vil kun kaste skam over klubben. Mere forfærdelig spiller findes ikke, og hans utrolige tilfældige spillestil vil på ingen måde klæde klubben.
Suarez - NEJ TAK!
Jeg forstår helt sikkert godt argumentet imod Suarez' person. Jeg bryder mig da heller ikke om hans handlinger, men der kan ikke være noget tvivl om, at han - som spiller - har noget at tilbyde vores hold. Han er hurtig, bevæger sig intelligent, har en fantastisk teknik og er kølig foran målet. Han ville være at foretrække fremfor Benzema med den form, som han har haft i år. Suarez har virkelig præsteret hele sæsonen på et meget middelmådigt Liverpool hold.
Jeg synes, at hans kvaliteter som fodboldspiller gør - i mine øjne - at man er nød til at overveje ham, hvis Liverpool er villige til at lade ham gå for et nogenlunde fornuftigt beløb. Det på trods af hans noget specielle personlighed. Spillere bliver ofte klogere med tiden. Bare se på Ronaldo. I hans første år i United var han bestemt ikke den fantastiske vinder og professionelle spiller, som han er i dag.
RasmusKring skrev:
Dios skrev: Suarez er på ingen måde en spiller, som vil kunne gøre noget som helst nytte i Real Madrid. Han vil derimod få Pepé til og ligne en nogenlunde normal gut, og Suarez vil kun kaste skam over klubben. Mere forfærdelig spiller findes ikke, og hans utrolige tilfældige spillestil vil på ingen måde klæde klubben.
Suarez - NEJ TAK!
Jeg forstår helt sikkert godt argumentet imod Suarez' person. Jeg bryder mig da heller ikke om hans handlinger, men der kan ikke være noget tvivl om, at han - som spiller - har noget at tilbyde vores hold. Han er hurtig, bevæger sig intelligent, har en fantastisk teknik og er kølig foran målet. Han ville være at foretrække fremfor Benzema med den form, som han har haft i år. Suarez har virkelig præsteret hele sæsonen på et meget middelmådigt Liverpool hold.
Jeg synes, at hans kvaliteter som fodboldspiller gør - i mine øjne - at man er nød til at overveje ham, hvis Liverpool er villige til at lade ham gå for et nogenlunde fornuftigt beløb. Det på trods af hans noget specielle personlighed. Spillere bliver ofte klogere med tiden. Bare se på Ronaldo. I hans første år i United var han bestemt ikke den fantastiske vinder og professionelle spiller, som han er i dag.
Den mand fortjener ikke at blive nævnt i samme sætning som Ronaldo. Suarez er en skændsel for fodbold, og det har han været siden starten af hans karriere, efter alle de skandaler han har været indblandet i , så er der stadig ingen tegn på forbedring i hans adfærd. Han er en fantastisk spiller, og jeg kan godt lide at se ham spille, bare så længe det ikke er for Real Madrid.
Hvad hedder det modsatte af Madridismo?
KÆMPE klovn jo, han må i himlens navn ikke havne i Real.:O
Jeg er her stadig XOXO
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...ew-Chelsea-boss.html
- PMO
- Gæst
-
Derud over ser jeg ikke den store grund til fornyelse i truppen. En spiller til hvert led, samt et par unge til at supplere. Jesé skal altså han chancen i gennem længere tid.
Har valgt at takke af på forum!
Kan ham Al-Khelaifi måske sætte en kæp i hjulet på Reals planer om at sikre sig kære Carlo som træner til næste sæson?
Efter hvad man hører ude i byen så er ham shababs temmelig godt kørende på pengefronten. Så kan det måske ikke blive lidt af et problem at overtale ham til at slippe ham som klarede sig over alt forventning i Champions league og i ligaen gjorde det forventeligt godt med et forholdsvis nyt hold?
Han kan vel dårligt fristes med penge kun?
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev: www1.skysports.com/football/news/11835/8...-for-Carlo-Ancelotti
Kan ham Al-Khelaifi måske sætte en kæp i hjulet på Reals planer om at sikre sig kære Carlo som træner til næste sæson?
Efter hvad man hører ude i byen så er ham shababs temmelig godt kørende på pengefronten. Så kan det måske ikke blive lidt af et problem at overtale ham til at slippe ham som klarede sig over alt forventning i Champions league og i ligaen gjorde det forventeligt godt med et forholdsvis nyt hold?
Får man ikke Carlo Ancelotti, så håber jeg virkelig, at man går all in på Alberto Toril!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
JimmyBroe skrev: www1.skysports.com/football/news/11835/8...-for-Carlo-Ancelotti
Får man ikke Carlo Ancelotti, så håber jeg virkelig, at man går all in på Alberto Toril!
Det kunne være ekstremt spændene at se hvad det ku' blive til med Toril.! Han vil med statsgaranti hive nogle castilla spillere med sig op, som ville få en del mere spilletid, end under en hver anden træner efter min bedste overbevisning.
Jeg er her stadig XOXO