Rygtebørsen XVIII
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jeg har ik rigtig nogen holdning til Ancelotti - har ik fulgt ham hverken i Chelski eller PSG. Må derfor indrømme at jeg ik har en decideret drømmetræner pt, jo Laudrup ku være spændende, men om han er den rette mand synes jeg er meget svært at vurdere.
Men én ting ka jeg dog ik forstå i denne trænerdebat: At man vil ha at Mourinho bliver. Lad mig bare kort forklare: Mourinho var min absolutte drømmetræner og jeg synes at han har været fremragende. Indtil slutningen af 2012 var jeg fuldstændig ovenud begejstret for manden og hans resultater. Jeg ku uden tøven tilgive ham pegefinger og manglende CL-triumf, for manden startede i klubben på et tidspunkt hvor vi var lysår efter Barca og på uhyggelig kort tid indhendtede vi dem i de direkte dueller og blev overlegne mestre. 3 semifinaler i CL er imo oz helt godkendt, selv om man self det stadig er en skuffelse at vi ik nåede finalen i denne sæson. Så for mig er det meste godkendt - self har det i perioder ik været det flotteste spil, men masser af underholdning i form af mål og sejre er for mig rigeligt.
MEN, dér hvor filmen fuldstændig knækker for mig - og hvorfor jeg ik fatter at andre stadig seriøst kan ønske Mourinho - er jo fordi manden har bragt sig selv i en situation, tilsyneladende helt overlagt, hvor der ik er nogen vej tilbage. Han har lagt sig ud med spillertruppen tidligere, men har siden jul strålet ved at komme med de mest nedladende, barnlige udtalelser om egne spillere og gentagne gange har han fremstillet sig selv som det store uskyldige offer alle bare elsker at hade pga en form for misundelse og samtidig har han igen og igen og igen gjort det klart at hans fremtid i Real Madrid er usikker. Dette har han altid sørget for at fremstille på en måde som kun har ku stille klubben i en absolut elendig situation ift fremtiden fordi han har gjort det klart at man ik ska regne med ham i en slags "vil I ik elske mig, så ka I fanme rende mig i røven". Og det ska manden self ha ret til - men det efterlader jo altså ik ligefrem et billede af en loyal leder som står last og brast med klubben - og lige præcis DÉT ka jeg simpelthen ik acceptere! "Hvis du ik har lyst til hvervet som træner i verdens største klub, så ska du fanme ha lov at blive fri"!
Derfor kan jeg simpelthen ik fatte at nogen vil ha han ska blive - han har jo malet sig selv op i et hjørne og har jo tydeligvis ingen som helst interesse i at blive i klubben. Han har det seneste halve år brændt alle broer, så jeg kan virkelig ik få øje på hvorfor snakken om "Mou eller ik Mou" overhovedet eksisterer stadig. Dét skib er for længst sejlet og nu handler det vel om at vi får en ny træner på plads - og ik mindst om at vi sørger for at få overblik over hvorn truppen ska se ud til næste sæson - lige præcis dét er nemlig svært at begynde at rykke på før en ny træner er på plads.
Og så ska jeg lige høre, os der nu har erkendt at Mou ik længere er det bedste for Madrid, ska vi bare ta hva vi ka få i form af Valero og Pirlo? ;o)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
10 assist i 36 Serie A kampe er godkendt. Han er en pålidelig og teknisk stærk spiller i sin bedste alder, som måske har et ønske om at vinde titler i Madrid. Hvis det er tilfældet, så ville han da være en fremragende breddespiller til at supplere Alonso og Modric samt fint ville kunne indgå i en 3-mands midtbane.
Ancelotti har tidligere haft en svaghed for 3-mands midtbanen, hvor en dybdeliggende playmaker (Alonso) ligger bag to hårdtarbejdende og mere løbestærke spillere, som kunne være Khedira, Modric, Valero og evt. Kondogbia.
Hvis vi så supplerer offensiven med Bale og højrebacken med Carvajal, så skal der nok komme liv over fløjene også.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Til sidste del: Ja, og vi vil ikke høre noget brok ;-)
Hehe, fair nok :o)
Ja og mht spillere, så må jeg nok nøjes med at drømme om spillere som Verratti og Vidal. Men jeg indrømmer at en mere dynamisk midtbane med spillere som dem, i stedet for Xabi og Khedira, det er altså noget jeg virkelig ville elske. Føler altså at en spiller som Xabi er totalt overmatchet mod hold der spiller hurtigt og "moderne" a la Bayern, Juve og Dortmund. Og så hjælper det jo ik at Xabis makker, Khedira, lige napper en 100 m sprint på ca 30 sekunder. Pyha, ville sgu pynte med mere dynamik i form af nævnte spillere plus en Bale.
Han koster ikke mange penge, og du får meget spiller for pengene.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Elkrimi skrev: www.as.com/futbol/video/mourinho-trabaja...0515dasdasftb_16/Ves
Mou en færdig mand?
Fuck, det er morsomt. De journalister burde stille op i en limbo-konkurrence.
Siempre Madrid skrev:
Mou en færdig mand?
Kan en spansk kyndig (i sproget;P) hjælpe mig lidt her, jeg vil gerne grine med?:)
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev:
Mou en færdig mand?
Kan en spansk kyndig (i sproget;P) hjælpe mig lidt her, jeg vil gerne grine med?:)
Ja tak.
Kan samme spansk kyndige gøre det HVER gang der kommer et indlæg kun for dem, som ikke taler mere en skole spansk?
JimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev:
Mou en færdig mand?
Jeg kan ikke helt beslutte mig for om det er morsomt eller om det bare er tåkrummende journalistik - men AS har brugt deres tid på at opgøre Mourinhos arbejdstid siden slutningen af marts og er kommet frem til at han i gennemsnit arbejder 4,47 timer om dagen. Kort fortalt er videoen en gennemgang af tidspunkt for ankomst og afgang fra Valdebebas, plus naturligvis hvilken bil Mou har valgt de pågældende dage, de pressekonferencer han har afholdt og de kampe han har superviseret. På den baggrund har de så regnet sig frem til de 4,47 timer i gennemsnit i kontrast til hans egne tidligere udsagn om at han møder op på Valdebebas hver dag kl. 07.30 og tidligst går hjem igen kl. 17.00.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
MMM skrev:
JimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev:
Mou en færdig mand?
Jeg kan ikke helt beslutte mig for om det er morsomt eller om det bare er tåkrummende journalistik - men AS har brugt deres tid på at opgøre Mourinhos arbejdstid siden slutningen af marts og er kommet frem til at han i gennemsnit arbejder 4,47 timer om dagen. Kort fortalt er videoen en gennemgang af tidspunkt for ankomst og afgang fra Valdebebas, plus naturligvis hvilken bil Mou har valgt de pågældende dage, de pressekonferencer han har afholdt og de kampe han har superviseret. På den baggrund har de så regnet sig frem til de 4,47 timer i gennemsnit i kontrast til hans egne tidligere udsagn om at han møder op på Valdebebas hver dag kl. 07.30 og tidligst går hjem igen kl. 17.00.
Men det fortæller egentlig meget godt historien om den hetz, som kører mod Mourinho i øjeblikket, hvor enhver begivenhed bliver vendt og drejet helt ud på overdrevet.