Rygtebørsen XVIII
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- CC
- Gæst
-
Den måde hvorpå han håndterer egoerne i Bayern og sikrer harmoni i truppen og skaffer resultater, har i høj grad imponeret mig. For mig at se, vil en ansættelse af tyskeren gavne Real mere end en Ancelotti/Benitez type, der uden tvivl vil minde om Mourinho. Kom i gang, Perez. Heynckes til Real!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Han har været oppe st vende. Hans tid i Madrid var ikke så god. Han vandt dog ChL efter 30-32(?) års tørke. Han endte på 4. Pladsen selvsamme sæson. Dette resulterede i en korrekt fyreseddel. Dog har hans bedste perioder som træner været i Bayern :) han ville gøre underværker i RM. Problemet med ham er alderen. Real Madrid har for alvor brug for en langsigtet løsning. Havde han været 10'år yngre havde han fået min velsignelse :) men hvis han kommer, hvorefter en fyr som Toril eller Karanka er at finde som manager.. Så jeg glad :)CC skrev: Den kommer efter al sandsynlighed lidt ude af kontekst, men er jeg den eneste, der godt kunne se en Jupp Heynckes i vores hjerteklub? Var desværre ikke gammel nok til at opleve hans første periode i Real og kender derfor ikke til eventuelle hard-feelings eller lignende.
Den måde hvorpå han håndterer egoerne i Bayern og sikrer harmoni i truppen og skaffer resultater, har i høj grad imponeret mig. For mig at se, vil en ansættelse af tyskeren gavne Real mere end en Ancelotti/Benitez type, der uden tvivl vil minde om Mourinho. Kom i gang, Perez. Heynckes til Real!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev:
Han har været oppe st vende. Hans tid i Madrid var ikke så god. Han vandt dog ChL efter 30-32(?) års tørke. Han endte på 4. Pladsen selvsamme sæson. Dette resulterede i en korrekt fyreseddel. Dog har hans bedste perioder som træner været i Bayern :) han ville gøre underværker i RM. Problemet med ham er alderen. Real Madrid har for alvor brug for en langsigtet løsning. Havde han været 10'år yngre havde han fået min velsignelse :) men hvis han kommer, hvorefter en fyr som Toril eller Karanka er at finde som manager.. Så jegCC skrev: Den kommer efter al sandsynlighed lidt ude af kontekst, men er jeg den eneste, der godt kunne se en Jupp Heynckes i vores hjerteklub? Var desværre ikke gammel nok til at opleve hans første periode i Real og kender derfor ikke til eventuelle hard-feelings eller lignende.
glad :)
Han kan da godt træne Real Madrid selvom han er gamle
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Så vidt jeg husker har han den højeste sejrsprocent som ligger på 75%. Han fik dog ikke tid nok..
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
MMM skrev:
Siempre Madrid skrev:
MMM skrev:
JimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev:
Elkrimi skrev: www.as.com/futbol/video/mourinho-trabaja...0515dasdasftb_16/Ves
Mou en færdig mand?
Fuck, det er morsomt. De journalister burde stille op i en limbo-konkurrence.
Kan en spansk kyndig (i sproget;P) hjælpe mig lidt her, jeg vil gerne grine med?:)
Jeg kan ikke helt beslutte mig for om det er morsomt eller om det bare er tåkrummende journalistik - men AS har brugt deres tid på at opgøre Mourinhos arbejdstid siden slutningen af marts og er kommet frem til at han i gennemsnit arbejder 4,47 timer om dagen. Kort fortalt er videoen en gennemgang af tidspunkt for ankomst og afgang fra Valdebebas, plus naturligvis hvilken bil Mou har valgt de pågældende dage, de pressekonferencer han har afholdt og de kampe han har superviseret. På den baggrund har de så regnet sig frem til de 4,47 timer i gennemsnit i kontrast til hans egne tidligere udsagn om at han møder op på Valdebebas hver dag kl. 07.30 og tidligst går hjem igen kl. 17.00.
Men det fortæller egentlig meget godt historien om den hetz, som kører mod Mourinho i øjeblikket, hvor enhver begivenhed bliver vendt og drejet helt ud på overdrevet.
Jeg har alt andet end varme følelser for Mourinho, men hvis Pepe kan anklages for opportunisme, så er det intet i forhold til hvad AS og Marca kan ligge for dagen. For ikke at tale om Punto Pelota, der virkelig bare burde fjernes fra sendefladen for landets bedste.
(PS. Jeg fandt det her interview med Juan Gallardo, en af Marcas underredaktører, om forholdet mellem Madrid og Marca ret interessant, men selvfølgelig noget selvretfærdigt. Jeg undskylder på forhånd til de ikke spansk-kyndige, men det er ret langt og jeg har ikke tiden til at oversætte det lige nu. Men hvis det har stor interesse, skal jeg nok gøre det senere.)
Hvis du oversætter, lægger jeg det ud på Madridista.dk, hvis du tillader ;-)
Siempre, har du en e-mail jeg kan sende det til?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Og på forhånd tusinde tak! Hvis du har lyst til at skrive mere, så sig endelig til!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid 7 skrev: Jeg har læst at Real Madrid vil gerne have jupp heynckes tror i han kommer men vis han kommer bliver det til succes så vinder Real Madrid alt på en sæson
Jeg tror - og håber ikke - at han kommer. Han var en gigant-fiasko sidst, på trods af CL-titlen og jeg kan ikke se, at han på nogen måde har noget at byde ind med.
Hvis ikke det bliver Ancelotti, så tror jeg 100% på Benítez og han er da også langt at foretrække frem for den gamle tysker.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-