Rygtebørsen XVIII
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
"Gareth Bale agrees new £130000-a-week Tottenham contract - but can leave next season for £50m"
www.independent.co.uk/sport/football/pre...for-50m-8623959.html
(Perez holder desuden pressemøde i dag!) Mon ikke vi bliver lidt klogere, på Mourinho's fremtid?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
CristianoRonaldo skrev: Bale kommer ikke til Madrid, han har lige underskrevet en ny kontrakt.
"Gareth Bale agrees new £130000-a-week Tottenham contract - but can leave next season for £50m"
Jeg er nødt til at sige: JABEDEBADUUUUUU!!!...;)
Så vil jeg gerne begynde at læse rygter om, at Perez holder møde med Isco's agent!
CristianoRonaldo skrev: Bale kommer ikke til Madrid, han har lige underskrevet en ny kontrakt.
Det ligner bare ikke Perez, ikke at hente en KÆMPE stjerne!
Mon alle kræfter er sat ind på at hente Neymar? For det er da kun Bale og Neymar som er af den kaliber, som Perez plejer at hente fra, når det skal se rigtig flot ud.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Det ligner bare ikke Perez, ikke at hente en KÆMPE stjerne!
Mon alle kræfter er sat ind på at hente Neymar? For det er da kun Bale og Neymar som er af den kaliber, som Perez plejer at hente fra, når det skal se rigtig flot ud.
Ja man kunne jo godt tænke sig, at det indikerer at man går efter Neymar... Og det er vel faktisk også ham, som der har været de mest konkrete rygter om(?)..
Men vi kan jo heller ikke udelukke, at Perez bliver klogere og klogere, og faktisk ikke vil hente en sommer-superstjerne..:)
M_linding skrev: Men vi kan jo heller ikke udelukke, at Perez bliver klogere og klogere, og faktisk ikke vil hente en sommer-superstjerne..:)
Ja det kan man da håbe. :)
Jeg er her stadig XOXO
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Det de siger på Real Madrid.com er blot at man kan se pressemødet på hjemmesiden og real madrid tv. Pressen har adgang fra 19.30.
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Eller at Mourinho fortsætter?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
"I'm happy here. I have already told you. Unless I die this game [against Corinthians on Sunday] is not my last game," he was quoted as saying by Globo Esporte.
"If people are saying other things, then they know more than I do. Many people say what they want without knowing anything. But this is how things are."
- Ingen svæver på banen som Zizou!