Rygtebørsen XVIII
Falcao til Monaco 1 sæson for at trække navne til og så til Madrid så athletico aftalen ikke brydes. Tror ikke det holder, men rygtes at Monacos ejer har planer med Perez.
Så carvajal, isco, verrati, Bale, Lewandowski. 5 Stk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så vidt jeg husker forsøgte han også at stille op ved sidste valg, men kunne ikke rejse pengene. Er der nogen der ved mere om ham? Foreløbig er hans platform ikke så overraskende - Raul og Hierro tilbage til klubben etc., men under alle omstændigheder kunne det da være rart hvis Perez bliver udfordret og ikke bare lader sig krone uden kamp.
eta: og på engelsk as.com/diarioas/2013/05/21/english/1369159809_842713.html
MMM skrev: Eugenio Martinez Bravo har her til aften annoceret sit ønske om at stille op til præsidentvalget, forudsat at han kan skaffe den store bankgaranti. Mere her: futbol.as.com/futbol/2013/05/21/primera/1369154379_427455.html
Så vidt jeg husker forsøgte han også at stille op ved sidste valg, men kunne ikke rejse pengene. Er der nogen der ved mere om ham? Foreløbig er hans platform ikke så overraskende - Raul og Hierro tilbage til klubben etc., men under alle omstændigheder kunne det da være rart hvis Perez bliver udfordret og ikke bare lader sig krone uden kamp.
eta: og på engelsk as.com/diarioas/2013/05/21/english/1369159809_842713.html
Omvendt kan man vel også frygte at Perez bliver endnu mere magtliderlig og henter en af disse kæmpe stjerner som mange herinde frygter?
- Raul 4 ever
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
- Har tidligere været kritisk overfor klubbens "sande" økonomi. Vil nok endevende regnskaberne for at se om der er noget at komme efter.
- Han er til spanske spillere og canteranos og derved mindre til Galacticos.
- Har markeret sig ved at være kritisk overfor (brev)stemme systemet.
- Udtalte at han ville have en manager efter engelsk forbillede.
Personligt ser jeg positivt på Martinez, men han har nok ikke mange chancer denne gang.
Har valgt at takke af på forum!
Har valgt at takke af på forum!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hugol skrev: Carvajal i start 11eren i tyskland for årets hold. Klart det vigtigste emne sommerens transfer polemik for real m
Kommer så sandelig an på hvem du spørger. Jeg har set fire steder som har haft Lahm på holdet med Carvajal som 2'er eller 3'er. Det skal ikke tage noget fra Carvajal, Lahm har nok været verdens bedste højre back i sæsonen, og Carvajals sæson har absolut været over al forventning.
raul7=kongen skrev:
Hugol skrev: Carvajal i start 11eren i tyskland for årets hold. Klart det vigtigste emne sommerens transfer polemik for real m
Kommer så sandelig an på hvem du spørger. Jeg har set fire steder som har haft Lahm på holdet med Carvajal som 2'er eller 3'er. Det skal ikke tage noget fra Carvajal, Lahm har nok været verdens bedste højre back i sæsonen, og Carvajals sæson har absolut været over al forventning.
Det er Bild.de som har Carvajal på årets hold - nok Tysklands største sportsmedie.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
M_linding skrev:
raul7=kongen skrev:
Det er Bild.de som har Carvajal på årets hold - nok Tysklands største sportsmedie.
Selvsamme Bild som Hugol kritiserede os for at bruge som kilde for under et år siden?
Bild har i øvrigt Lahm rated langt bedre end Carvajal i gennemsnit over sæsonen. Nuvel, Carvajal har været fremragende, men en udtagelse til årets hold lugter lidt af, at man ikke ville have for mange Bayern-spillere på holdet.
raul7=kongen skrev:
M_linding skrev:
raul7=kongen skrev:
Selvsamme Bild som Hugol kritiserede os for at bruge som kilde for under et år siden?
Bild har i øvrigt Lahm rated langt bedre end Carvajal i gennemsnit over sæsonen. Nuvel, Carvajal har været fremragende, men en udtagelse til årets hold lugter lidt af, at man ikke ville have for mange Bayern-spillere på holdet.
Det er jo bedøvende ligegyldigt...:)
De har ham på årets hold. Og uanset hvad, så vidner det om et helt særligt talent. Han behøver jo ikke spille bedre end Lahm, endnu, for at være et lille Real-mirakel.
I øvrigt skal jeg ikke kunne stå på mål for, hvorfor Hugol mener noget dårligt om Bild;)