Rygtebørsen XVIII
- Storken
- Gæst
-
M_linding skrev: Er det ikke tre helt forskellige trøjer?:)
Din observationsevne gør dig ære.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev:
Hugol skrev: Florentino Perez skulle ha via en whatsapp meddelelse ha sikret sig Gareth Bale til peanuts.
Er dette endnu en "Perez-joke", eller er der noget om snakken?:)
Hugol for syv sytten.:O Sådan et indlæg kan du da ikke bare smide, og så bare lade den "hænge"?
Hvis det er en joke skal du jo være hurtig til at afkræfte den slags, ellers sidder 80% af brugerne herinde og river sig i banditten uden grund:P
Jeg er her stadig XOXO
Storken skrev:
Så hvad fanden i !"#)?! prøvede du at sige i indlæg 825???:)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
Hugol skrev: Florentino Perez skulle ha via en whatsapp meddelelse ha sikret sig Gareth Bale til peanuts.
Er dette endnu en "Perez-joke", eller er der noget om snakken?:)
Bale er på vej, sagde det jo ;)
asp3200 skrev: Kan godt forstå hvis Perez lægger det beløb. Reklame mæssigt er det rentabelt at få ham til klubben. Tror dog ikke sportslig.
Jeg vil mene, at det er den anden vej rundt. Bale vil pt. bringe mere sportsligt end kommercielt i Real Madrid - dette billede kan dog ændre sig på sigt.
Daniel skrev:
asp3200 skrev: Kan godt forstå hvis Perez lægger det beløb. Reklame mæssigt er det rentabelt at få ham til klubben. Tror dog ikke sportslig.
Jeg vil mene, at det er den anden vej rundt. Bale vil pt. bringe mere sportsligt end kommercielt i Real Madrid - dette billede kan dog ændre sig på sigt.
snakker om neymar i post 2. Men enig i at Bale bringer mere sportsligt
madrid2000 skrev: Neymar til 120 mio euro?
LOL
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article1983804.ece
Det er en af grundene til at jeg ikke går ind på ekstrabladet, medmindre det er for at diskutere et rygte: De ejer ikke kritisk sans.
En catalansk avis bringer et rygte om Madrid. Hvor har vi hørt den før? :-/ Det er jo ikke engang en historie værd.
asp3200 skrev:
Daniel skrev:
snakker om neymar i post 2. Men enig i at Bale bringer mere sportsligt
Hov.... pinligt! Troede det her var "Bale-nyheden" :)
Så er jeg dog enig med dig. Neymar er et ubeskrevet blad. Jeg foretrækker hellere en Lucas fra PSG.
Har valgt at takke af på forum!
M_linding skrev:
Storken skrev:
Så hvad fanden i !"#)?! prøvede du at sige i indlæg 825???:)
Jeg må også sige, at jeg heller ikke kan se hvad de 3 trøjer har tilfælles rent design-mæssigt. De er alle hvide, har Fly Emirates som sponsor og er Adidas trøjer, men syningerne er tydeligvis anderledes. Milan-trøjen har nogle syningerne ved nakken og indsnit ved den nederste del af trøjen. Real-trøjen har syninger helt ude i siden og HSV-trøjen har ingen af disse og en anderledes krave...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también