Rygtebørsen XVIII
M_linding skrev:
raul7=kongen skrev:
M_linding skrev:
raul7=kongen skrev:
Hugol skrev: Carvajal i start 11eren i tyskland for årets hold. Klart det vigtigste emne sommerens transfer polemik for real m
Kommer så sandelig an på hvem du spørger. Jeg har set fire steder som har haft Lahm på holdet med Carvajal som 2'er eller 3'er. Det skal ikke tage noget fra Carvajal, Lahm har nok været verdens bedste højre back i sæsonen, og Carvajals sæson har absolut været over al forventning.
Det er Bild.de som har Carvajal på årets hold - nok Tysklands største sportsmedie.
Selvsamme Bild som Hugol kritiserede os for at bruge som kilde for under et år siden?
Bild har i øvrigt Lahm rated langt bedre end Carvajal i gennemsnit over sæsonen. Nuvel, Carvajal har været fremragende, men en udtagelse til årets hold lugter lidt af, at man ikke ville have for mange Bayern-spillere på holdet.
Det er jo bedøvende ligegyldigt...:)
De har ham på årets hold. Og uanset hvad, så vidner det om et helt særligt talent. Han behøver jo ikke spille bedre end Lahm, endnu, for at være et lille Real-mirakel.
I øvrigt skal jeg ikke kunne stå på mål for, hvorfor Hugol mener noget dårligt om Bild;)
Det er netop bedøvende ligegyldigt i denne sammenhæng, det er fortjent at han bliver vurderet mellem de bedste.
Og selvf skal du ikke stå model for hvad mine holdninger er om bild, men tag det roligt, det er vanlig argumentations teknik fra kongens side.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Puha, de er ikke just pæne... Det er ligeved, at jeg overvejer at skabe en twitter-bruger bare for at være en del af kampagnen mod dem...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jeg tror også at Bayern vinder CHL finalen.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Har stor respekt for trøjer uden sponsorer, og når jeg bestiller fodboldtrøjer, så forhører jeg mig om hvorvidt den fås uden sponsor. Kan den det, så købes den med det samme.
Også kunne han tage Pierre med, så har vi et dansk stortalent, som supplement til Alonso! (Står op, og indser jeg drømmer)
Men "guldtrøjen" fra sidste år var sgu ikke for pæn, for at sige det mildt. Men ender trøjerne næste sæson som der står i nyheden, så slår det også den i grimhed... Så har vi en Bayern-udebanetrøje, en Chelsea hjemmebanetrøje og noget der ligner vores gamle målmands trøje, som vores spillere skal rende rundt i.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: as.com/diarioas/2013/05/22/english/1369221516_275308.html
Puha, de er ikke just pæne... Det er ligeved, at jeg overvejer at skabe en twitter-bruger bare for at være en del af kampagnen mod dem...
Hvis de ser sådan ud, så tror jeg at jeg køber udebanetrøjen, det er den fedeste af de 3 efter min mening, hjemmetrøjen er okay, 3. trøjen er helt forfærdelig. Hvorfor er Adidas blevet så forhippet på orange? Det figurere på alle tre, den eneste hvor det fitter en smule ind er hjemmetrøjen. Skuffet.
Det figurere på alle tre, den eneste hvor det fitter en smule ind er hjemmetrøjen
Hvor er det lige du får den orange(!) farve til at fitte? ;)
Orange hører ikke steder hjemme i noget med Real Madrid. Farven er ikke på vores logo og vores trøjer gennem tiden generelt. Lad den orangefarve prange Barcelona filur-is-klovne trøjer, og lad Madrid bruge de hvide og blå farver.
- Storken
- Gæst
-
Hugol skrev: Florentino Perez skulle ha via en whatsapp meddelelse ha sikret sig Gareth Bale til peanuts.
Er dette endnu en "Perez-joke", eller er der noget om snakken?:)
Øhhh.... Er det ikke tre helt forskellige trøjer?:) Selvfølgelig alle tre hvide og Adidas, men alligevel...