Rygtebørsen XVIII

13 år 2 måneder siden #805 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

raul7=kongen skrev:

M_linding skrev:

raul7=kongen skrev:

Hugol skrev: Carvajal i start 11eren i tyskland for årets hold. Klart det vigtigste emne sommerens transfer polemik for real m

Kommer så sandelig an på hvem du spørger. Jeg har set fire steder som har haft Lahm på holdet med Carvajal som 2'er eller 3'er. Det skal ikke tage noget fra Carvajal, Lahm har nok været verdens bedste højre back i sæsonen, og Carvajals sæson har absolut været over al forventning.

Det er Bild.de som har Carvajal på årets hold - nok Tysklands største sportsmedie.

Selvsamme Bild som Hugol kritiserede os for at bruge som kilde for under et år siden?

Bild har i øvrigt Lahm rated langt bedre end Carvajal i gennemsnit over sæsonen. Nuvel, Carvajal har været fremragende, men en udtagelse til årets hold lugter lidt af, at man ikke ville have for mange Bayern-spillere på holdet.

Det er jo bedøvende ligegyldigt...:)

De har ham på årets hold. Og uanset hvad, så vidner det om et helt særligt talent. Han behøver jo ikke spille bedre end Lahm, endnu, for at være et lille Real-mirakel.

I øvrigt skal jeg ikke kunne stå på mål for, hvorfor Hugol mener noget dårligt om Bild;)

Det er netop bedøvende ligegyldigt i denne sammenhæng, det er fortjent at han bliver vurderet mellem de bedste.
Og selvf skal du ikke stå model for hvad mine holdninger er om bild, men tag det roligt, det er vanlig argumentations teknik fra kongens side.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #806 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
as.com/diarioas/2013/05/22/english/1369221516_275308.html

Puha, de er ikke just pæne... Det er ligeved, at jeg overvejer at skabe en twitter-bruger bare for at være en del af kampagnen mod dem...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 2 måneder siden #807 af Hugol
Jupp H, rygtes nu til Madrid hvis Ancelotti handlen skulle fejle. Det vil jeg personligt ikke ha noget imod. Han har været i klubben før, og så kunne han sagtens anbefale en spiller som Carvajal.
Jeg tror også at Bayern vinder CHL finalen.

13 år 2 måneder siden #808 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
I min verden, så har trøjerne været grimme siden '05. Den blev så lige pæn i et år, men ellers har det været en kronisk sygdom. Utroligt de ikke kan fixe en "majestætisk" trøje til verdens største klub :/
Har stor respekt for trøjer uden sponsorer, og når jeg bestiller fodboldtrøjer, så forhører jeg mig om hvorvidt den fås uden sponsor. Kan den det, så købes den med det samme.

Også kunne han tage Pierre med, så har vi et dansk stortalent, som supplement til Alonso! (Står op, og indser jeg drømmer)
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Realmadrid94.

13 år 2 måneder siden #809 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg synes nu, at der har været et par fine trøjer siden da: 07-08 trøjen, hollænder året, hvor lilla igen var inkorporeret. Trøjen i Pellegrini-året, kunne jeg nu også godt lide og dette års trøje har heller ikke været helt skidt, hvis du spørger mig.

Men "guldtrøjen" fra sidste år var sgu ikke for pæn, for at sige det mildt. Men ender trøjerne næste sæson som der står i nyheden, så slår det også den i grimhed... Så har vi en Bayern-udebanetrøje, en Chelsea hjemmebanetrøje og noget der ligner vores gamle målmands trøje, som vores spillere skal rende rundt i.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 2 måneder siden #810 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Jaken skrev: as.com/diarioas/2013/05/22/english/1369221516_275308.html

Puha, de er ikke just pæne... Det er ligeved, at jeg overvejer at skabe en twitter-bruger bare for at være en del af kampagnen mod dem...

Hvis de ser sådan ud, så tror jeg at jeg køber udebanetrøjen, det er den fedeste af de 3 efter min mening, hjemmetrøjen er okay, 3. trøjen er helt forfærdelig. Hvorfor er Adidas blevet så forhippet på orange? Det figurere på alle tre, den eneste hvor det fitter en smule ind er hjemmetrøjen. Skuffet.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.

13 år 2 måneder siden #811 af Realex
Besvaret af Realex på emne Rygtebørsen XVIII

Det figurere på alle tre, den eneste hvor det fitter en smule ind er hjemmetrøjen

Hvor er det lige du får den orange(!) farve til at fitte? ;)
Orange hører ikke steder hjemme i noget med Real Madrid. Farven er ikke på vores logo og vores trøjer gennem tiden generelt. Lad den orangefarve prange Barcelona filur-is-klovne trøjer, og lad Madrid bruge de hvide og blå farver.

13 år 2 måneder siden #812 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg synes det passer ok ind i hjemmetrøjen, det giver den lidt farve og lidt nytænkende, selvom det ikke er noget jeg ikke forbinder med klubben.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.

13 år 2 måneder siden #813 af Hugol
Florentino Perez skulle ha via en whatsapp meddelelse ha sikret sig Gareth Bale til peanuts.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #814 af Storken
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Storken.

13 år 2 måneder siden #815 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Florentino Perez skulle ha via en whatsapp meddelelse ha sikret sig Gareth Bale til peanuts.

Er dette endnu en "Perez-joke", eller er der noget om snakken?:)

13 år 2 måneder siden #816 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Storken

Øhhh.... Er det ikke tre helt forskellige trøjer?:) Selvfølgelig alle tre hvide og Adidas, men alligevel...

Leveret af Kunena Forum