Rygtebørsen XVIII
Real Madrid 7 skrev: Real Madrid hold sæson 2013-14
Startopstilling næste sæson:
San Iker/Diego Lopez
Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo
Verratti//Khedira/Modric/Gündogan, (Alonso vil ikke forlænge)
Bale/Jese, Özil/Modric/Gündogan, Ronaldo eller isco
Agüero/Lewandowski
Hvad syntes i
Smed du ikke præcis samme omgang lort for et par dage siden? Hvad med at gå et par sider tilbage og se hvad der blev skrevet dengang?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
San Iker/Diego Lopez
Agüero/Lewandowski
Hvad syntes i
Smed du ikke præcis samme omgang lort for et par dage siden? Hvad med at gå et par sider tilbage og se hvad der blev skrevet dengang?
Jo jeg ville have isco med
Coentrao rygtes til Chelsea, hvilket måske kan bane vej for Nacho og Casado!
Har valgt at takke af på forum!
Real Madrid 7 skrev:
BBB skrev:
San Iker/Diego Lopez
Agüero/Lewandowski
Hvad syntes i
Jo jeg ville have isco med
Som en træt BBB knap så elegant formulerede det i går, så er der så meget skidt skidt over bare at smide 12 nye navne ind i Madrids startopstilling, at det ikke fortjener positiv respons. Man kan diskutere om det fortjener respons i det hele taget. Hvis jeg havde været i bedre humør i går - og du ikke tidligere havde smidt præcis det samme op (minus Isco ....) - så havde jeg nok helt undladt at kommentere på det.
Det er dog for dumt ikke at tage bare en smule af kritikken til sig fra 1. omgang inden man begynder på 2. omgang. Det svarer til at du løber ind i en mur, ansigt først, og anden gang du prøver, så løber du med issen forrest.
Jeg synes, at I bør gense de kampe, hvor Cristiano har lagt som spydspids. Man kan vist ret hurtigt tælle hans antal mål.Hugol skrev: Jeg har talt længe om med min svigeefar om at rykke Cristiano helt frem som angriber istedet for at lægge på en kant. Man ville måske få mere ud af ham og spillet på disse pladser.
Han har brug for en spiller, der trækker i forsvaret når han selv kommer løbende.
- RasmusKring
- Gæst
-
www.bold.dk/nyt/Carvajal-Klar-paa-Real-Madrid
BBB skrev:
Jeg synes, at I bør gense de kampe, hvor Cristiano har lagt som spydspids. Man kan vist ret hurtigt tælle hans antal mål.Hugol skrev: Jeg har talt længe om med min svigeefar om at rykke Cristiano helt frem som angriber istedet for at lægge på en kant. Man ville måske få mere ud af ham og spillet på disse pladser.
Han har brug for en spiller, der trækker i forsvaret når han selv kommer løbende.
Det tager jo også noget tid at gøre op med et helt livs vaner. Jeg vil ikke dømme hans potentiale på den position ud fra de få minutter han er blevet spillet deroppe sammenlagt. Det har også været i vidt forskellige kampscenarier.
Han vil ikke få personligt lige så meget ud af sine kampe eller bibeholde sit imponerende snit, men det tror jeg at vi som hold ville. Med Cristiano som spidsangriber ville vi få bugt med flere af vores store problemer som hold; vi ville fungerer stærkere defensivt, være mere uforudsigelige og rent faktisk have en stabil, hovedstødsstærk og koldblodig mand foran mål (modsat Benzema og Higuain).
Ramos blev også i sin tid, ret uforventet, rykket ind centralt og blev bedre deraf. Måske kunne det samme ske med Cristiano? Hvem ved.. i teorien lyder det ellers godt ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Ramos blev også i sin tid, ret uforventet, rykket ind centralt og blev bedre deraf. Måske kunne det samme ske med Cristiano? Hvem ved.. i teorien lyder det ellers godt ;)
Ramos startede jo centralt, men blev rykket ud som højreback.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jaken skrev:
Spillede han ikke højreback i Sevilla, inden man i starten i Real Madrid rykkede ham ind centralt? Nu var han jo også en etableret højreback, da man igen gjorde ham til centerback, så pointen er på sin vis den samme :P
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev:
Dios skrev: Jaken skrev:
Spillede han ikke højreback i Sevilla, inden man i starten i Real Madrid rykkede ham ind centralt? Nu var han jo også en etableret højreback, da man igen gjorde ham til centerback, så pointen er på sin vis den samme :P
Han spillede defensiv midtbane og midterforsvarer i Sevilla :) Han skulle være Hierro's efterfølger, som han også er blevet det nu hehe, men han var utrolig umoden, og spillede som alt-eller-intet-Helguera :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
1. Carvajal vender hjem... (Ja okay, det har vi nok vidst i lidt tid) Men han lægger da ikke længere skjul på det, på nogen måde!
2. Coentrao smutter... Han piveri er der ingen der gider høre på, og egentlig er han nok også mere Mourinho-mand end Real Madrid-mand.
M_linding skrev: To ting er blevet 99,9 % sikre...
1. Carvajal vender hjem... (Ja okay, det har vi nok vidst i lidt tid) Men han lægger da ikke længere skjul på det, på nogen måde! .
Skulle til at skrive det samme! Han må vide noget, sådan udtaler man sig ihvertfald ikke hvis man ikke skifter væk!
Ham, Isco og Jesé til truppen, det er min drøm.
Har valgt at takke af på forum!