Om Vores Rivaler IX

3 måneder 5 dage siden #10009 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Donnarumma er stadig kun 22 år så han har masser af tid at udvikle sig i - men lige nu, er jeg da glad for at vi f.eks. ikke køber ham. Jeg synes han er hamrende usikker hver gang jeg ser ham. Det eneste der taler for ham over Courtois er hans alder, efter min mening. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 5 dage siden #10010 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
@Lars, meget uenig, der er intet problem med Courtois og hans alder, han kan let holde 6-7 år. For en målmand er han stadig ung.
Hvem ved sine fulde fem vil bruge halvdelen af sin aktive karriere med at slå Courtois af pinden, noget som ikke kommer ske.

3 måneder 5 dage siden #10011 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=139347 skrev: ​Donnarumma er stadig kun 22 år så han har masser af tid at udvikle sig i - men lige nu, er jeg da glad for at vi f.eks. ikke køber ham. Jeg synes han er hamrende usikker hver gang jeg ser ham. Det eneste der taler for ham over Courtois er hans alder, efter min mening. 

​Vi har altid haft gode målmænd og finder også en ny når Courtois er outdated :)

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

3 måneder 5 dage siden #10012 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det er ikke noget nyt at folk ikke vil væk fra Real Madrid. Vi har stort set altid haft svært ved at komme af med vores spillere. Især Bale.

Så hvorfor skulle Bale pludselig ønske sig mere eller mindre væk bare fordi Zidane har valgt at stoppe? Bale ville ikke væk for tre år siden. Ikke for to år siden. Ikke for et år siden. Og ikke nu. Zidane er ikke en del af den ligning, tydeligvis.

3 måneder 5 dage siden #10013 af 9eren
Jeg er bange for at dit helbred ikke kan tage en diskussion som dette.

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 måneder 5 dage siden #10014 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=139356 skrev: Jeg er bange for at dit helbred ikke kan tage en diskussion som dette.

Du er forudindtaget og kan naturligvis ikke tænke rationelt på området. Det er som at diskutere med en religiøs, indoktrineret person.

Når jeg diskuterer med folk er det for at opnå en fælles forståelse og for at lære noget eller hjælpe andre med at lære noget. Intet af dette er muligt med dig. Du er ren følelser og har en stor mund men ingen ører. Ingen har endnu fået noget ud af at diskutere med dig på her på siden.

Derfor godtager jeg dit forslag om at vi to ikke skal diskutere. Det er korrekt at mit helbred ikke ville kunne tåle det.

3 måneder 5 dage siden #10015 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
sørgeligt efterspil efter gårsdagens straffesparks konkurrence. racisme sager efter de 3 unge drenge brændte deres forsøg..

synes det er manageren der bør smides for løverne.

jeg er ikke i tvivl om at de skulle ind til den kamp, men for helvede ikke i det 118 minut?

man må gå italien den for at holde hovedet koldt på et fyldt wembley.

3 måneder 5 dage siden #10016 af 9eren

Estadio Santiago Bernabéu post=139358 skrev:

9eren post=139356 skrev: Jeg er bange for at dit helbred ikke kan tage en diskussion som dette.

Du er forudindtaget og kan naturligvis ikke tænke rationelt på området. Det er som at diskutere med en religiøs, indoktrineret person.

Når jeg diskuterer med folk er det for at opnå en fælles forståelse og for at lære noget eller hjælpe andre med at lære noget. Intet af dette er muligt med dig. Du er ren følelser og har en stor mund men ingen ører. Ingen har endnu fået noget ud af at diskutere med dig på her på siden.

Derfor godtager jeg dit forslag om at vi to ikke skal diskutere. Det er korrekt at mit helbred ikke ville kunne tåle det.

​du virker meget ambivalent. I den ene tråd vil du ikke ha noget med mig at gøre og mener jeg er nederen, men svarer alligevel indirekte på min beskeder selvom du mener du ignorere mine beskeder. Hold ved dit ord, ellers virker du bare
som en som har det meget svært med sig selv!

3 måneder 5 dage siden #10017 af Lars1991

Elto92 post=139362 skrev: sørgeligt efterspil efter gårsdagens straffesparks konkurrence. racisme sager efter de 3 unge drenge brændte deres forsøg..

jeg er ikke i tvivl om at de skulle ind til den kamp, men for helvede ikke i det 118 minut?

Der er også billeder af engelske fandt tæve italienske fans der er på vej ud af stadion - intet politi i sigte. Man må bare sige at holde semi-finalerne og finalerne i England har vist sig at være en større og større skandale som tiden er skredet frem. Men det UEFA i en nøddeskal.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, Estadio Santiago Bernabéu

3 måneder 5 dage siden #10018 af Lars1991
​@thomas og @9eren

Tror i begge misforstår mig lidt - jeg siger netop at jeg ikke vil have Donnarumma. Det eneste der tæller for Donnarumma, efter min mening, er at han er 7 år yngre. Dermed ikke sagt at 29 ikke er en helt fin alder for en målmand, selvfølgelig er der masser af år i ham endnu. Men hvis Courtois var 22 år lige nu, ville det da være at foretrække.

3 måneder 5 dage siden #10019 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Virkelig stærkt køb af Atlético Madrid med Rodrygo de Paul fra Udinese. Han virker som en aggressiv god teknisk spiller med masser af km i benene. Tror han kan blive rigtig god under Simeone’s ledelse. 

3 måneder 5 dage siden #10020 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=139366 skrev:

Elto92 post=139362 skrev: sørgeligt efterspil efter gårsdagens straffesparks konkurrence. racisme sager efter de 3 unge drenge brændte deres forsøg..

Der er også billeder af engelske fandt tæve italienske fans der er på vej ud af stadion - intet politi i sigte. Man må bare sige at holde semi-finalerne og finalerne i England har vist sig at være en større og større skandale som tiden er skredet frem. Men det UEFA i en nøddeskal.

​Der er også videoer af engelske fans, der tæsker andre engelske fans. En mand klappede også en 14-16 årig knægt ned. Nogle blev sparket i hovedet på stadion (af flere personer).

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.