Om Vores Rivaler IX

6 måneder 1 uge siden #9985 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
har forsøgt at blive oppe til de copa kampe, men nøj hvor er kvaliteten ikke hvad den har været.

hold som columbia, chile bl.a er intetsigende lige pt. uruguay med valverde er heller ikke pragende længere.

det eneste hold jeg rigtigt vil blive oppe for at se brasilien, men modstanden har ikke været noget at juble hurra for

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 uge siden #9986 af Estadio Santiago Bernabéu

madrid2000 post=139289 skrev: Det der med at snyde er totalt indgroet i Jordi Alba. Hold kæft han er pinlig. I går til møntkast før straffespark prøvede han at snyde, da Chiellini vandt og valgte side.

Har du en video af det? Jeg kunne godt tænke mig at se det.

6 måneder 1 uge siden #9987 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX
PSG bekræfter 2 år til Ramos idag.

Real Madrid bekræfter 2 år til Nacho idag…..

Hehehe.

6 måneder 1 uge siden #9988 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=139295 skrev: har forsøgt at blive oppe til de copa kampe, men nøj hvor er kvaliteten ikke hvad den har været.

hold som columbia, chile bl.a er intetsigende lige pt. uruguay med valverde er heller ikke pragende længere.

det eneste hold jeg rigtigt vil blive oppe for at se brasilien, men modstanden har ikke været noget at juble hurra for

​Har også bare set dem lidt på bagkant, men er sådan set enig. Det er mere fight end flot fodbold, alt det man egentligt forbandt med
sambabold er tæt på ikke eksisterende, de slasker bare hinanden i stykker i stedet for.
Jeg kan ikke udstå Neymar's fillmeri, men når de bliver nakket så hårdt gang på gang forstår man det næsten en lille smule.

Jeg så også en video af Messi i en eller anden kamp, først bliver han taclet så hårdt at hans ankel bløder ret kraftigt, 
efterfølgende går modstanderen konsekvent efter at sparke ham direkte ind på selvsamme ankel. Også selvom han ligger ned.
Kæft det er smadret :-D

6 måneder 1 uge siden #9989 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg misunder FC Barcelonas aggressive forsøg på at skære i deres omkostninger. Ikke en uge uden de enten kommer af med en spiller eller på mystisk vis har overtalt en spiller til at gå ned i løn mens klubben fortsætter med at købe ind.

Jeg tror ærlig talt at deres lønudgifter falder for hver uge der går selvom de køber nye spillere.​

Forestil jer hvis man kunne overtale Bale og Marcelo til at komme videre i livet og får overtalt de fleste spillere i truppen om en lønnedgang. Det ville jo gøre underværker.

6 måneder 1 uge siden #9990 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=139312 skrev: Jeg misunder FC Barcelonas aggressive forsøg på at skære i deres omkostninger. Ikke en uge uden de enten kommer af med en spiller eller på mystisk vis har overtalt en spiller til at gå ned i løn mens klubben fortsætter med at købe ind.

Jeg tror ærlig talt at deres lønudgifter falder for hver uge der går selvom de køber nye spillere.​

Forestil jer hvis man kunne overtale Bale og Marcelo til at komme videre i livet og får overtalt de fleste spillere i truppen om en lønnedgang. Det ville jo gøre underværker.

Og så de har råd til Messi's ekstreme løn. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 måneder 1 uge siden #9991 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=139313 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139312 skrev: Jeg misunder FC Barcelonas aggressive forsøg på at skære i deres omkostninger. Ikke en uge uden de enten kommer af med en spiller eller på mystisk vis har overtalt en spiller til at gå ned i løn mens klubben fortsætter med at købe ind.

Og så de har råd til Messi's ekstreme løn. 

Nu SKAL klubben jo skære i deres lønbudget for at holde sig indenfor La Ligas regler og især, hvis de ønsker at bibeholde Messi. 

6 måneder 1 uge siden #9992 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

​De kæmper i hvert fald for det. På salgsfronten synes jeg ikke det rykker særlig meget. Og så længe de ikke har forlænget med Messi så er det stadig sjovt at følge med i, synes jeg. Det er helt skørt hvad der foregår, og grunden til at de overhovedet skal igennem det her, er fordi de ikke har styr på noget som helst. 

Jeg synes dog ikke, at man kan sammenligne de to klubber. I Barcelona er man jo overbeviste om at man ikke har et konkurrencedygtigt hold uden Messi, og ham har man ikke råd til hvorfor hele truppen skal slagtes for at det kan lykkes. At han hverken er gået med til at få en lavere løn eller snakker med andre klubber overrasker mig dog. Han er virkelig ikke beslutsom. 

Hos os har vi et hold som er en smule svækket pga Ramos' afgang, men vi står ikke og SKAL tømme ud i lønbudgettet for at få råd til en spiller vi har brug for. Det betyder også at Marcelo faktisk ikke er lige så nødsaget til at acceptere noget som Pique og Busquets f.eks. har gjort. Her er problemet bare at han er piv elendig, men det er ikke et argument for at skule smutte eller reducere sin løn hvis man godt kan lide at være i klubben. Bale er uden for pædagogisk rækkevidde så den er død :-D

Jeg synes faktisk at man agerer respektfuldt overfor spillerne i Real Madrid. Man har selv indgået aftaler med spillerne, og dem overholder man. Selvfølgelig prøver man at sælge nogen, men man går ikke og forsøger at cutte alles løn for at opnå noget.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

6 måneder 1 uge siden #9993 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Jeg mener at have læst, de ikke kan registrere deres nye spillere som fx Depay og Garcia, de har fået gratis, uden at den samlede lønsum bringes betragteligt ned. Ikke en situation jeg misunder. 

6 måneder 1 uge siden #9994 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=139254 skrev: Messi med 2 assists og endnu et frisparksmål. Jeg kunne personligt godt unde manden et enkelt trofæ med Argentina. Men mon ikke Brazil napper den

​Nej, den tog Argentina dette år med Messi som hovedmanden (-;

Florentino Pérez

6 måneder 1 uge siden #9995 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Undtagen i finalen for han var helt ved siden af sig selv der !

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

6 måneder 1 uge siden #9996 af Estadio Santiago Bernabéu
Det eneste det krævede for Messi at vinde en titel med Argentina var at han skulle væk fra FC Barcelona.

Og så naturligvis at Copa America skulle afholdes to (tre?) gange oftere end den normalt ville i Messis karriere af forskellige årsager.​

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.