Om Vores Rivaler IX

3 måneder 4 dage siden #10021 af Estadio Santiago Bernabéu
9’eren
Jeg havde ikke kommenteret på din kommentar, hvis jeg opdagede at du havde skrevet den.​

Angående EM
Aldrig før har jeg ønsket et landshold tabe så meget før. England er landsholdenes FC Barcelona. Hykleriske, divers, talentfulde, arrogante og med deres propaganda kampagner. Og selv udenfor banen opfører se sig også uetisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 4 dage siden #10022 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=139367 skrev: ​@thomas og @9eren

Tror i begge misforstår mig lidt - jeg siger netop at jeg ikke vil have Donnarumma. Det eneste der tæller for Donnarumma, efter min mening, er at han er 7 år yngre. Dermed ikke sagt at 29 ikke er en helt fin alder for en målmand, selvfølgelig er der masser af år i ham endnu. Men hvis Courtois var 22 år lige nu, ville det da være at foretrække.

​Ja, så misforstod jeg dig, om Courtois var 22 år og har den erfaring han har i dag er det naturligvis ikke noget jeg ville takke nej til. Jeg forstår så ikke hvorfor Donnarumma vælger PSG der har Navas som let kan beholde pladsen i 3-4 år skulle jeg mene. 

3 måneder 4 dage siden #10023 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=139373 skrev: 9’eren
Jeg havde ikke kommenteret på din kommentar, hvis jeg opdagede at du havde skrevet den.​

Angående EM
Aldrig før har jeg ønsket et landshold tabe så meget før. England er landsholdenes FC Barcelona. Hykleriske, divers, talentfulde, arrogante og med deres propaganda kampagner. Og selv udenfor banen opfører se sig også uetisk.

​nu bliver det meget skørt. 

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

3 måneder 4 dage siden #10024 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=139358 skrev:

9eren post=139356 skrev: Jeg er bange for at dit helbred ikke kan tage en diskussion som dette.

Når jeg diskuterer med folk er det for at opnå en fælles forståelse og for at lære noget eller hjælpe andre med at lære noget.

​:-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 måneder 4 dage siden #10025 af Estadio Santiago Bernabéu

Kimbo post=139380 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139358 skrev:

9eren post=139356 skrev: Jeg er bange for at dit helbred ikke kan tage en diskussion som dette.

Når jeg diskuterer med folk er det for at opnå en fælles forståelse og for at lære noget eller hjælpe andre med at lære noget.

​:-D

<3

3 måneder 3 dage siden #10026 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Det ligner at Griezmann ryger til ATM. ​Det overrasker mig alligevel at Barca er villig til at sende Griezmann tilbage til ATM mod at få Saul den anden vej. Kæmpe fejl i min bog - hvad skal de dog med Saul. Hvad klubben ikke gør for at få råd til at indlemme Messi og ja alle de andre nye indkøb i laliga.

3 måneder 3 dage siden #10027 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=139424 skrev: Det ligner at Griezmann ryger til ATM. ​Det overrasker mig alligevel at Barca er villig til at sende Griezmann tilbage til ATM mod at få Saul den anden vej. Kæmpe fejl i min bog - hvad skal de dog med Saul. Hvad klubben ikke gør for at få råd til at indlemme Messi og ja alle de andre nye indkøb i laliga.

Hvad skal de med Griezmann?

Messi - Aguero - Depay

Saúl kan vel dårligt give dem mindre end hvad Antoine har.

Men Atletico er en rigtig spiller igen næste år. Godt hold og de køber godt ind. ​

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 måneder 3 dage siden #10028 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=139425 skrev:

Kiwes post=139424 skrev: Det ligner at Griezmann ryger til ATM. ​Det overrasker mig alligevel at Barca er villig til at sende Griezmann tilbage til ATM mod at få Saul den anden vej. Kæmpe fejl i min bog - hvad skal de dog med Saul. Hvad klubben ikke gør for at få råd til at indlemme Messi og ja alle de andre nye indkøb i laliga.

Hvad skal de med Griezmann?

Messi - Aguero - Depay

Saúl kan vel dårligt give dem mindre end hvad Antoine har.

Men Atletico er en rigtig spiller igen næste år. Godt hold og de køber godt ind. ​

​Arh der må jeg bare sige jeg ikke er enig. Aguero er en dinosaur og er færdig på topplan - det altså et fact - jeg vil langt hellere have Griezmann. Han arbejder røven ud af bukserne begge veje - så kan det godt være at man forventer mere, men han scorer sin del af mål og assist. Jeg tog ham gerne.

3 måneder 3 dage siden #10029 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Det har jo så bare ikke fungeret endnu med Griezmann. Barca har rigeligt med folk der arbejder godt op til feltet, men de solgte af uransagelige årsager deres eneste 9'er.

Griezmann løber bare i vejen for de andre der bringer bolden frem, som Messi, Pedri, Depay, De Jong osv. De har riiigeligt med folk der kan bringe bolden frem til feltet, men ingen inde i feltet.

Nu må vi se om Aguero er færdig eller ej, men jeg kan ikke se hvad de skal med Griezmann.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 måneder 3 dage siden #10030 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

De ser ud til at Messi går med til at halvere lønnen, og derved får han et 5 årige kontrakt som 34 årige.

Barca's hold ser desuden meget mere spændende ud næste sæson med Pedri, Depay, Aguero, Saul osv. 

Messi ligner stadigvæk en kommende Balon D'Or vinder. 

3 måneder 1 dag siden #10031 af Estadio Santiago Bernabéu
Her kommer jeg med endnu et Barcelona-indspark i rivalernes tråd.

​https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca-kraever-at-dembele-siger-hvad-han-vil.html

Forfærdelig morale i den klub. De ville sælge Dembele men fordi han nu ikke længere kan sælges, så kræver de at han forlænger. Hvis han ikke forlænger, truer de med en sæson på tribunerne for at ødelægge den 24-årige spillers karriere.

Klubben har en lavere morale end PSG. Det er intet under at alle deres talenter flygter i massevis.

3 måneder 1 dag siden #10032 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Tja, det er jo aldrig et kønt syn, når både spiller og klub er desperate. I sidste ende må det komme an på, hvad kontrakterne siger, og så er der i mine øjne ikke nogen som handler med lav morale. Hvis dembele ikke vil barca samtidig med ingen klubber vil betale hans frikøbsklausul, så det sådan det er, tænker jeg :) At det er et symptom på barcas utallige mislykkede forsøg på transfermarkedet er en anden snak

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.