Om Vores Rivaler IX

3 måneder 1 dag siden #10033 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne Om Vores Rivaler IX
Han er skadet til november. Formegentlig først i form i Januar/februar. Hvis de ikke vil bruge ham de sidste 3-4 mdr af hans kontrakt overlever han nok. Var noget andet hvis det var en hel sæson der var tale om

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 dag siden #10034 af Estadio Santiago Bernabéu
Men det kunne vi aldrig finde på. Diktator-metoder er kun noget for PSG og Barcelona​. Spilleren gør vel ikke noget forkert hvis han gerne vil blive kontrakten ud. Det er jo ligesom hans ret.

3 måneder 14 timer siden #10035 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Absolut. Ligesom det er klubbens ret at sige, at hvis det er dén dembele vil lave (bevidst smutte gratis så snart han kan), så indgår han ikke i klubbens planer :)

3 måneder 12 timer siden #10036 af Estadio Santiago Bernabéu

GuldsmedeN post=139494 skrev: Absolut. Ligesom det er klubbens ret at sige, at hvis det er dén dembele vil lave (bevidst smutte gratis så snart han kan), så indgår han ikke i klubbens planer :)

Forkert. Spilleren og klubben er på kontrakt indtil 2022. Ikke noget med “bevidst smutte gratis” Blot at spilleren underskrev en kontrakt med klubben om at blive til 22.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

3 måneder 12 timer siden #10037 af Estadio Santiago Bernabéu
Monchu er også smuttet fra Barcelona nu. De mente han var et kæmpe talent. Men den har man naturligvis hørt før.

3 måneder 7 timer siden #10038 af GuldsmedeN

Estadio Santiago Bernabéu post=139496 skrev:

GuldsmedeN post=139494 skrev: Absolut. Ligesom det er klubbens ret at sige, at hvis det er dén dembele vil lave (bevidst smutte gratis så snart han kan), så indgår han ikke i klubbens planer :)

Forkert. Spilleren og klubben er på kontrakt indtil 2022. Ikke noget med “bevidst smutte gratis” Blot at spilleren underskrev en kontrakt med klubben om at blive til 22.

​Undskyld mig, men læser du hvad jeg skriver? Dembele er i sin gode ret til ikke at forlænge og smutte gratis. Ligesom barca er i sin gode ret til at sige han i så fald kan regne med resten af sæsonen på tribunen. Man må godt nok sige du er farvet og har taget dembeles parti. Er nu sikker på klubben har styr på det juridiske og overholder kontrakten. Det er jo helt klassisk i sportsverden sådan en problematik her, du læser overskriftsnyheder og får barcas ageren til at lyde djævelsk. Giver dig ret i det ikke er kønt, men det er en anden sag.

3 måneder 7 timer siden #10039 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne Om Vores Rivaler IX
Det er meget naturligt at klubber bruger den "trussel" om tribunen for a presse spillere til skifte eller forlængelse. Men i det her tilfælde er det bare en relativ tom trussel da Dembele ikke kommer til at rådne op et år på tribunen.
Situationen er helt normal i fodboldverdenen men det komiske er bare retorikken fra klubben/fansiden hvor der lægges op til hårdt mod hårdt. Men når en spiller alligevel er skadet og ikke til rådighed hvad består truslen så reelt i? De kan jo ikke nægte ham at genoptræne mm.
Står de i foråret i en situation med et tæt program og skader/karantæner vil det da være et utroligt selvmål for klubben ikke at kunne gøre brug af en spiller fordi man 9 måneder tidligere har sat hårdt mod hårdt.
Det korrekte havde nok været at melde ud at nu skulle Dembele tilbage og så måtte man bruge foråret til at vurdere hvad der skulle ske. Nu er fronterne istedet trukket op i et klassisk spiller vs. klub opgør og det kommer der sjældent noget godt ud af.

3 måneder 3 timer siden #10040 af Estadio Santiago Bernabéu

GuldsmedeN post=139505 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139496 skrev:

​Undskyld mig, men læser du hvad jeg skriver? Dembele er i sin gode ret til ikke at forlænge og smutte gratis. Ligesom barca er i sin gode ret til at sige han i så fald kan regne med resten af sæsonen på tribunen. Man må godt nok sige du er farvet og har taget dembeles parti. Er nu sikker på klubben har styr på det juridiske og overholder kontrakten. Det er jo helt klassisk i sportsverden sådan en problematik her, du læser overskriftsnyheder og får barcas ageren til at lyde djævelsk. Giver dig ret i det ikke er kønt, men det er en anden sag.

Ja jeg læser hvad du skriver. Du skrev at spilleren med vilje ville lade sin kontrakt løbe ud så han ondsindet kunne skifte gratis på en fri transfer. Dette er jo ikke tilfældet. Medmindre du har beviser for det?

“ bevidst smutte gratis”

Klubben har givet ham en kontrakt til 2022. Er det så ikke meningen at han skal spille fodbold, træne og være deres person på og udenfor banen indtil år 2022? Eller kun til klubben ikke gider ham mere?

Der er intet uetisk i at opfylde sin kontrakt til fulde. Det er uetisk at true med at sende spilleren på tribunen bare fordi han gerne vil overholde sin kontrakt.

Jeg gentager der er intet uetisk i at ville overholde sin kontrakt. Men det er uetisk at true sin spiller.

Sidste redigering: 3 måneder 3 timer siden ved Estadio Santiago Bernabéu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 måneder 1 time siden #10041 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Helt på linje med ovenstående.

Det er en underlig magtkamp, at smide sin egen spiller på tribunen fordi han ikke vil forlænge. Dembele har ikke nægtet at træne eller noget, han vil bare ikke forlænge sin kontrakt yderligere.

Barca er selvf. i deres gode ret til ikke at bruge ham et eneste minut, men det er da en underlig smålig opførsel. At true sin spiller til at forlænge, for ellers...
Omvendt vil jeg så sige, at jeg heller ikke gider tolerere spillere der nægter at træne, fordi de f.eks. ønsker et skifte. Den går heller ikke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Sidste redigering: 3 måneder 1 time siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 måneder 1 time siden #10042 af GuldsmedeN
Alligevel føler jeg lidt, at du putter "ord i munden" på mig / ikke læser hvad jeg skriver - for jeg siger på inter tidspunkt at Dembeles ageren er uetisk eller forkert heller! :)
Måske er ordet "bevidst" forkert af mig at bruge, men selvfølgelig er det "bevidst" af Dembele, at han ikke forlænger, fordi han ved at klubber på ingen måde står i kø efter at smide dyre domme efter ham efter både hans ageren, præstationer og skadeshistorik de sidste tre år. Samtidig med det kan der være flere årsager til at en spillers og klubs forhold ikke er "like this"
Men selvfølgelig har han lov til det.
Men set fra klubbens perspektiv har de betalt en stor formue for ham, betalt en ligeså stor formue i lønninger, og nu har de udsigt til at få 0,00 danske kroner for ham. Så er de i mine øjne i deres gode ret til at spille med musklerne - så længe det er inden for de juridiske og kontraktmæssige regler. En stor lose lose for begge parter, og måske vil det bedste at være at få lavet en ny kort lontrakt med en "billig" frikøbsklausul og krav på noget spilletid fra franskmandens side. Who knows hvordan det ender, jeg er ikke ekspert inden for kontrakternes verden som sådan. Men håber, jeg har gjort mig selv lidt mere tydelig nu, jeg prøver ikke at tage barcas parti heller. Ikke en køn, men hel naturlig proces der foregår, oftest nok bag lukkede døre da det pr-mæssigt ikke gavner nogen parter i mine øjne
Sidste redigering: 3 måneder 58 minutter siden ved GuldsmedeN.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 4 uger siden #10043 af Estadio Santiago Bernabéu
Men så har klubben vel også en forfærdelig morale. Sådan noget kunne vi aldrig finde på.

Og årsagen til at klubben har brugt så mange millioner på at købe ham og give ham løn… er fordi de gerne ville. Det var frivilligt. De ønskede at tage en spiller fra Dortmund, som Dortmund ikke ville af med. Og Dembele ville kun skifte, hvis han fik et stort lønhop.​

2 måneder 3 uger siden #10044 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg må indrømme at jeg har sgu lidt ondt af den kærer Keylor Navas. Jeg synes han gjorde det rigtig godt for os, men blev skippet afsted til fordel for Courtois. Navas gør det rigtig godt for PSG men bliver nu erstattet af Donnoaruma. Jeg ved godt at dette er et del af gamet at “forbedre” sin trup hele tiden. Men synes bare han har fortjent mere kredit. Han har altid arbejdet røven ud af bukserne, aldrig brokket sig, bare en ægte gentleman. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Kimbo, Ramos4

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.