Om Vores Rivaler IX

2 måneder 1 uge siden #10069 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=139988 skrev: Jeg forstår det ikke. Kan Barcelona ikke nå at sælge løntunge spillere som Griezmann og Dembele inden 31. august? Truppen skal vel ikke registreres før transfervinduet lukker.

Der er vel ikke nogen der vil have dem med deres løn plus en transfersum :D Ikke at vi skal være alt for skadesfro, vi er i samme situation med en spiller eller tre haha.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #10070 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX
​Der er snak om at udmeldingen er for at presse Tebas om La Liga, men der kan vel for helvede ikke laves særregler for en klub - heller ikke selvom de mister en spiller som Messi. Ellers er det da helt skævt.

2 måneder 1 uge siden #10071 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kalder den allerede nu: Messi ender i PSG, vi får Mbappe.

Edit: jeg kan se at Ramos4 var først :)
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Bismo.

2 måneder 1 uge siden #10072 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg kan umuligt være den eneste som håber på, at Ronaldo og Messi bliver samlet, og endnu bedre hvis det bliver sammen med Neymar. Fuck hvor ville det være den absolut vildeste trio nogensinde. Det gør selvfølgelig også, at det gør det langt mere spiseligt for Psg at slippe Mbappé nu. 

La Liga er en død liga efterhånden. Niveauet udenfor top 3 er dårligt. Kampene er kedelige med et tempo hvor selv spillere med de dårligste konditioner kan følge med. Jeg er utrolig glad for den aftale, da den forhåbentlig kan redde de mange andre klubber, men det kræver bare de ryger med på modeniseringen af at drive en fodboldklub og spille anderledes fodbold.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

2 måneder 1 uge siden #10073 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
​unbelivable scenes. Havde aldrig troet man skulle se messi trække en anden klubtrøje over hovedet end barcas. Ikke at messi er nogen helgen, men mon ikke han er blevet "mæt" af tilværelsen som barcaspiller de sidste 4 år. Stort tab for la liga, jesus...

2 måneder 1 uge siden #10074 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
At hente Leo Messi, ligesåvel som med Cristiano Ronaldo, er et prestigeprojekt, hvor klubben bliver en del af historien om en sand legende. Han vinder nok balon d’or, og er i god form. Lønnen er til gengæld meget høj.

Han ender nok i PSG? Hans profil passer bare godt der. Han er nok for dyr til Inter, og et for dårligt sportsligt match til Chelsea?

2 måneder 1 uge siden #10075 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Lad os nu se hvad der sker. Jeg tror stadig ikke helt på det før han er i en ny klub. Det kunne også være et spil for at lægge præs på La Liga - man ved sku aldrig med Barca.

2 måneder 1 uge siden #10076 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca er et galehus lige meget hvad. Gudfader.

Men mon ikke Messi bliver. Manden er tryghedsnarkoman og tror ærligt talt ikke City og Pep vil hente en 34-årig ind - specielt ikke efter de har hentet en 10'er til 100 mil. netop nu.

PSG tror jeg heller ikke har råd. Så SKAL de hvert fald lade Mbappe gå.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 1 uge siden #10077 af Ramos4
Rygterne går på at Tebas vil have Barca til at droppe Super League, før de vil give lov til at indskrive Messi.

Men Barca ligger som de selv har redt. Det er arrogance ud over alle grænser, at hente Agüero, Depay, Garcia og Emerson uden at have luget ud først - og uden at kunne indskrive dem.

De kan ikke engang indskrive nogen af deres indkøb, så hvordan skulle de dog kunne skrive under med Messi?

Edit: Jeg kan heller ikke se Tebas bøje sig. Selvfølgelig vil man gerne have store stjerner i La Liga, men om Messi stopper nu eller om to år, gør ikke den store forskel. Aftalen med CVC er allerede i hus.*

*At aftalen så er skidt for Barca og Madrid er en anden sag.

Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Ramos4.

2 måneder 1 uge siden #10078 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Det med at ingen af hans holdkammerater har skrevet farvel på de social medier får mig til at tænke at det er aftalt spil og et sidste forsøg på at få La liga til at give dem råderum til at forlænge. Det virker bare mærkeligt.

2 måneder 1 uge siden #10079 af Ramos4

Kiwes post=140007 skrev: ​Det med at ingen af hans holdkammerater har skrevet farvel på de social medier får mig til at tænke at det er aftalt spil og et sidste forsøg på at få La liga til at give dem råderum til at forlænge. Det virker bare mærkeligt.

​Barca ved at Tebas' deal med CVC kan falde i vasken eller falde kraftigt i værdi, hvis Messi er væk.

2 måneder 1 uge siden #10080 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne Om Vores Rivaler IX
​Nogen der kan forklare, hvorfor at aftalen er så dårlig for Barca og Real? 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.