Om Vores Rivaler IX

11 måneder 3 uger siden #10165 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=140407 skrev: Braithwaite is the man :)

Ellers ærgerligt at Sociedad ikke lige legede nunca se rinde på Camp Nou. Fedt comeback det havde været !

​Så smutter Messi, og så får vi endelig bekræftet, at argentineren har holdt Braithwaite tilbage. Nu har de sluppet et vildt dyr løs! 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #10166 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Helt enig, den kamp kunne havde gået begge veje og jeg havde været tilfreds, fedt at de en Dansker som King of the mach, og meget velfortjent.
Tvivler dog på at det kommer holde med Braithwaite som motm hver weekend :)

11 måneder 3 uger siden #10167 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX
sport.tv2.dk/fodbold/2021-08-16-fc-barce...ti-milliarder-kroner

Med nyheden om at Barcas gæld ligger på 10 mia. kr., kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad Real Madrids gæld egentlig ligger på? Jeg ser flere tal blive nævnt rundt omkring.

11 måneder 3 uger siden #10168 af Thomaskjensen

mortenj post=140425 skrev: sport.tv2.dk/fodbold/2021-08-16-fc-barce...ti-milliarder-kroner

Med nyheden om at Barcas gæld ligger på 10 mia. kr., kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad Real Madrids gæld egentlig ligger på? Jeg ser flere tal blive nævnt rundt omkring.

​Det er tilgængelig information via google :) 
CLOSES THE 2020/21 FINANCIAL YEAR WITH A POSITIVE RESULT OF 874,000 EUROS. THE LOSS OF REVENUE RESULTING FROM COVID-19 FROM MARCH 2020 AMOUNTS TO -€300 MILLION. THE CLUB GOES FROM HAVING A NET DEBT OF €240 MILLION IN THE 2019/20 SEASON TO €46 MILLION IN THE 2020/21 SEASON (DEBT/EBITDA RATIO 0.3X)
www.realmadrid.com/en/news/2021/07/14/re...sult-of-874000-euros 

Man kan vel diskutere om stadion opgraderingen skal indgå for så ligger gælden jo +€575m 

Det jeg ser som det mest skræmmende for Barca er at de har tabt DKK 3,3 milliarder i en periode hvor RM klogt har tjent lidt mønt, +€874k. 
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved Thomaskjensen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

11 måneder 3 uger siden #10169 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​Har vi en tilbagekøbsklausul på Mario Hermoso. Sikke en talentfuld spiller. Og med et dejligt engagement! 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

11 måneder 3 uger siden #10170 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
sad lige i aftes og så den tyske supercup mellem bayern og Dortmund

altås... Jeg ved vi taler meget om Haaland, men har den dreng ikke snart højere ambitioner? man kan tydeligt se ham kalde på sine holdkammerater og peøver at få dem til at spille hurtigere. han er 21..

hvor længe gider han det? vil han bruge sine bedste år i Dortmund?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

11 måneder 3 uger siden #10171 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=140445 skrev: sad lige i aftes og så den tyske supercup mellem bayern og Dortmund

altås... Jeg ved vi taler meget om Haaland, men har den dreng ikke snart højere ambitioner? man kan tydeligt se ham kalde på sine holdkammerater og peøver at få dem til at spille hurtigere. han er 21..

​Nu hvor rigtig meget tyder på Mbappe bliver 1 år mere i fængslet PSG, burde man satse alt for at få købt Haaland.
Smid 140-150 mio efter Haaland og sign Mbappe gratis til sommer.
Det vil jo sikre os begge denne og næste sæson og samtidig vil vi spare 75 mio (Haalands pris efter sæsonen) ift hvis det var omvendt (vi køber Mbappe denne sommer og Haaland næste).

Og med det forholdsvise gode samarbejde der er med Dortmund burde det vel kunne lade sig gøre.
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, El Siete

11 måneder 3 uger siden #10172 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=140446 skrev:

Elto92 post=140445 skrev: sad lige i aftes og så den tyske supercup mellem bayern og Dortmund

​Nu hvor rigtig meget tyder på Mbappe bliver 1 år mere i fængslet PSG, burde man satse alt for at få købt Haaland.
Smid 140-150 mio efter Haaland og sign Mbappe gratis til sommer.
Det vil jo sikre os begge denne og næste sæson og samtidig vil vi spare 75 mio (Haalands pris efter sæsonen) ift hvis det var omvendt (vi køber Mbappe denne sommer og Haaland næste).

Og med det forholdsvise gode samarbejde der er med Dortmund burde det vel kunne lade sig gøre.

​Enig, og der kommer jo også bare budkrig på Haaland næste sommer, da alle klubber kan lægge de 75M, så det kan jo hurtigt løbe op i agentsalærer og lønninger. 
Man skal jo heller ikke glemme at Mbappe kan skrive under på en kontrakt med klubben om blot 4 måneder, så det virker også en anelse tåbeligt at smide 150M euro efter ham nu.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, mohbar, Thomaskjensen, Dragam

11 måneder 3 uger siden #10173 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Kroos idag :"Maybe a player from Paris joins us…"

Nyhederne imorgen: "PSG aktiverer Kroos´ frikøbsklausul"

I hørte det først her :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

11 måneder 3 uger siden #10174 af Thomaskjensen

mohbar post=140456 skrev: ​Kroos idag :"Maybe a player from Paris joins us…"

Nyhederne imorgen: "PSG aktiverer Kroos´ frikøbsklausul"

I hørte det først her :-D

​Ha ha, Det må de faktisk gerne, for den ligger på intet mindre end €500m :) 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

11 måneder 3 uger siden #10175 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​15 mio euro for Illiax Moriba fra Barca. De få kampe jeg har set ham i, virker han til at være et bæst på den midtbane. I mine øjne, en yderst spændende ung spiller. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

11 måneder 3 uger siden #10176 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
as.com/futbol/2021/08/20/primera/1629468...dmlkZW8%3D&m5=MjI%3D

I kan sætte linken i Google Trasnlate til engelsk og læse artiklen. 

I husker nok at Veratti gerne ville til Barca for nogle sæsoner siden, men at PSG tvang ham og hans agent til andre tanker: ved at true med at rådne op på bænken, da PSG har Qatar bag ryggen. Siden tvang PSG Veratti til at udskifte sin agent. Han siger - medmindre AS har rettet i hans udtalelser - at PSG kan finde på at true Mbappe til blive på bænken. Han er overbevist om at Mbappe får samme behanling som Veratti.

To ting, der strejfer mig: For det første er Mbappe en kæmpe stjerne modsat Veratti, og måske det vil være en faktor til at PSG alligevel vil sælge ham nu, da det (måske) ikke vil være god PR for klubben. For det andet har Mbappe altså kontraktudløb, og det spiller imod PSG. Men Verattis daværende agent tror, at PSG vil holde på ham. 

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved Kasillas.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.