Om Vores Rivaler IX
Med nyheden om at Barcas gæld ligger på 10 mia. kr., kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad Real Madrids gæld egentlig ligger på? Jeg ser flere tal blive nævnt rundt omkring.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det er tilgængelig information via google :)mortenj post=140425 skrev: sport.tv2.dk/fodbold/2021-08-16-fc-barce...ti-milliarder-kroner
Med nyheden om at Barcas gæld ligger på 10 mia. kr., kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad Real Madrids gæld egentlig ligger på? Jeg ser flere tal blive nævnt rundt omkring.
CLOSES THE 2020/21 FINANCIAL YEAR WITH A POSITIVE RESULT OF 874,000 EUROS. THE LOSS OF REVENUE RESULTING FROM COVID-19 FROM MARCH 2020 AMOUNTS TO -€300 MILLION. THE CLUB GOES FROM HAVING A NET DEBT OF €240 MILLION IN THE 2019/20 SEASON TO €46 MILLION IN THE 2020/21 SEASON (DEBT/EBITDA RATIO 0.3X)
www.realmadrid.com/en/news/2021/07/14/re...sult-of-874000-euros
Man kan vel diskutere om stadion opgraderingen skal indgå for så ligger gælden jo +€575m
Det jeg ser som det mest skræmmende for Barca er at de har tabt DKK 3,3 milliarder i en periode hvor RM klogt har tjent lidt mønt, +€874k.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
altås... Jeg ved vi taler meget om Haaland, men har den dreng ikke snart højere ambitioner? man kan tydeligt se ham kalde på sine holdkammerater og peøver at få dem til at spille hurtigere. han er 21..
hvor længe gider han det? vil han bruge sine bedste år i Dortmund?
Nu hvor rigtig meget tyder på Mbappe bliver 1 år mere i fængslet PSG, burde man satse alt for at få købt Haaland.Elto92 post=140445 skrev: sad lige i aftes og så den tyske supercup mellem bayern og Dortmund
altås... Jeg ved vi taler meget om Haaland, men har den dreng ikke snart højere ambitioner? man kan tydeligt se ham kalde på sine holdkammerater og peøver at få dem til at spille hurtigere. han er 21..
Smid 140-150 mio efter Haaland og sign Mbappe gratis til sommer.
Det vil jo sikre os begge denne og næste sæson og samtidig vil vi spare 75 mio (Haalands pris efter sæsonen) ift hvis det var omvendt (vi køber Mbappe denne sommer og Haaland næste).
Og med det forholdsvise gode samarbejde der er med Dortmund burde det vel kunne lade sig gøre.
Enig, og der kommer jo også bare budkrig på Haaland næste sommer, da alle klubber kan lægge de 75M, så det kan jo hurtigt løbe op i agentsalærer og lønninger.mohbar post=140446 skrev:
Nu hvor rigtig meget tyder på Mbappe bliver 1 år mere i fængslet PSG, burde man satse alt for at få købt Haaland.Elto92 post=140445 skrev: sad lige i aftes og så den tyske supercup mellem bayern og Dortmund
Smid 140-150 mio efter Haaland og sign Mbappe gratis til sommer.
Det vil jo sikre os begge denne og næste sæson og samtidig vil vi spare 75 mio (Haalands pris efter sæsonen) ift hvis det var omvendt (vi køber Mbappe denne sommer og Haaland næste).
Og med det forholdsvise gode samarbejde der er med Dortmund burde det vel kunne lade sig gøre.
Man skal jo heller ikke glemme at Mbappe kan skrive under på en kontrakt med klubben om blot 4 måneder, så det virker også en anelse tåbeligt at smide 150M euro efter ham nu.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Nyhederne imorgen: "PSG aktiverer Kroos´ frikøbsklausul"
I hørte det først her :-D
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ha ha, Det må de faktisk gerne, for den ligger på intet mindre end €500m :)mohbar post=140456 skrev: Kroos idag :"Maybe a player from Paris joins us…"
Nyhederne imorgen: "PSG aktiverer Kroos´ frikøbsklausul"
I hørte det først her :-D
I kan sætte linken i Google Trasnlate til engelsk og læse artiklen.
I husker nok at Veratti gerne ville til Barca for nogle sæsoner siden, men at PSG tvang ham og hans agent til andre tanker: ved at true med at rådne op på bænken, da PSG har Qatar bag ryggen. Siden tvang PSG Veratti til at udskifte sin agent. Han siger - medmindre AS har rettet i hans udtalelser - at PSG kan finde på at true Mbappe til blive på bænken. Han er overbevist om at Mbappe får samme behanling som Veratti.
To ting, der strejfer mig: For det første er Mbappe en kæmpe stjerne modsat Veratti, og måske det vil være en faktor til at PSG alligevel vil sælge ham nu, da det (måske) ikke vil være god PR for klubben. For det andet har Mbappe altså kontraktudløb, og det spiller imod PSG. Men Verattis daværende agent tror, at PSG vil holde på ham.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Ved ikke om jeg kan finde ud af at dele et link. Men jeg læste overståede på fcbarcelona.dk.
Kan nogen gøre mig klog på hvordan Barca (i kæmpe gælds problemer samt ingen Messi som trækplaster) kan sikre sig en kapitalindsprøjtning på 3,3 milliarder?- samtidig med at de også er ved at sikre sig endnu en aftale på 9 milliarder kroner.
Hvis alt dette passer, så bliver vi da også sat af Barca som vi er blevet sat af olie klubberne.
Skræmmende hvis de penge ligger derude og Perez ikke er ude og hente nogle af dem.
slet. Jeg ved ikke hvad jeg snakker om.Dybbøl post=140517 skrev: https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca-sikrer-sig-kapitalindsprojtning-pa-3-3-milliarder.html
Ved ikke om jeg kan finde ud af at dele et link. Men jeg læste overståede på fcbarcelona.dk.
Kan nogen gøre mig klog på hvordan Barca (i kæmpe gælds problemer samt ingen Messi som trækplaster) kan sikre sig en kapitalindsprøjtning på 3,3 milliarder?- samtidig med at de også er ved at sikre sig endnu en aftale på 9 milliarder kroner.
Hvis alt dette passer, så bliver vi da også sat af Barca som vi er blevet sat af olie klubberne.
Skræmmende hvis de penge ligger derude og Perez ikke er ude og hente nogle af dem.