Om Vores Rivaler IX
hvis ikke Bez tager telefonen så prøv at ring til Musk. er sikker på han lynhurtigt kan lave en overførsel. I kan vifte med at de måske kan låne det nye fleksible Bernabeu som affyringsrampe til deres spaceX...altså de dage hvor der ikke er kamp..DeLaRed post=140154 skrev:
Jeg har hermed et forslag til podcast'en. Paa naeste podcast, mener jeg saa absolut at i live skal ringe til Jeff og bede ham om et sponsorat til Madridista.dk, det virker jo til at det er meget lige til at hente 20 milliarder (i kan evt underbyde Barca og bede om 19.5 Milliarder istedet, tror Jeff er en sucker for en god deal), og saa taenker jeg at i kan bruge beloebet paa at goere en smule mere ud af osasuna.dk ;-)Administrationen post=140153 skrev: Tak, PMO!
Personligt elsker jeg 9eren..........altså forslag 9 ;-)
Hej, Jeff. Vi står sgu lige og mangler 20 millarder €. Hvad siger du, gamle jas, er du frisk!?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det er skuda langt ude. Bernabeu ligger i et tætbefolket område, derfor vil det være uforsvarligt, at fyre raketter derfra.mohbar post=140158 skrev:
hvis ikke Bez tager telefonen så prøv at ring til Musk. er sikker på han lynhurtigt kan lave en overførsel. I kan vifte med at de måske kan låne det nye fleksible Bernabeu som affyringsrampe til deres spaceX...altså de dage hvor der ikke er kamp..DeLaRed post=140154 skrev:
Jeg har hermed et forslag til podcast'en. Paa naeste podcast, mener jeg saa absolut at i live skal ringe til Jeff og bede ham om et sponsorat til Madridista.dk, det virker jo til at det er meget lige til at hente 20 milliarder (i kan evt underbyde Barca og bede om 19.5 Milliarder istedet, tror Jeff er en sucker for en god deal), og saa taenker jeg at i kan bruge beloebet paa at goere en smule mere ud af osasuna.dk ;-)Administrationen post=140153 skrev: Tak, PMO!
Personligt elsker jeg 9eren..........altså forslag 9 ;-)
Hej, Jeff. Vi står sgu lige og mangler 20 millarder €. Hvad siger du, gamle jas, er du frisk!?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvorfor skulle Barcelona købe ham?
Tænk at lade Suarez gå og signe Agüero.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hahaha jeg tror nu vi gjorde det samme med Hazard/Mariano, men det er det mest respektløse overfor Braithwaite.
Jeg tror den eneste der vil se Braithwaite i Barcelona er nok Braithwaite. Han er fandme også middelmådig, men han har sikkert også fået en kæmpe løn som ingen vil matche.
Jeg mener at der var folk herinde, der fremhævede ham som et positivt køb og samtidig kritiserede Perez for ikke at være gået efter ham. Bevares, han kan nok stadig snige sig op på 10 sæsonmål, men nogen forstærkning er han ikke.madrid2000 post=140161 skrev: Agüero er ude i 10 uger.
Hvorfor skulle Barcelona købe ham?
Tænk at lade Suarez gå og signe Agüero.
Ville være genialt hvis det endte sådan.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
1. Fornægtelse: Det er et spil for at lægge pres på Tebas og La Liga, Messi skal ingen steder
2. Vrede: Fuck Tebas og Laporta!
3. Forhandling: Nu ringer vi sgu til Jeff Bezos og beder ham om 20 milliarder
4: Depression: Messi må ikke skifte til PSG, så ved jeg ikke hvad jeg gør
5: Accept: Så længe Messi er glad.... <---- Jeg vil vurdere at vi ender her.
Jeg vil sige at langt de fleste indlæg derinde faktisk er rationelle nok, men hold fast der har også været mange tumpede indlæg, hvor folk ikke forstår hvorfor Messi ikke bare spiller gratis, hvis han er så vild med klubben. Og som PMO påpeger, så har der også været en del, lad os kalde det kreative, løsninger. :-D
LJ16
- GuldsmedeN
- Senior bruger
-
Jeg er vild med det. Og jeg holder nok med dem, hvis de som forventet kommer til at kæmpe med de engelske klubber om CHL trofæet.GuldsmedeN post=140182 skrev: Ren lol at skulle se Ramos og messi på samme hold. Who wouldve thought
beta.bold.dk/fodbold/nyheder/avis-forsin...r-faar-messi-til-psg
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.