Om Vores Rivaler IX

5 måneder 2 uger siden #10141 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=140154 skrev:

Administrationen post=140153 skrev: ​Tak, PMO!

Personligt elsker jeg 9eren..........altså forslag 9 ;-)

Hej, Jeff. Vi står sgu lige og mangler 20 millarder €. Hvad siger du, gamle jas, er du frisk!?

​Jeg har hermed et forslag til podcast'en. Paa naeste podcast, mener jeg saa absolut at i live skal ringe til Jeff og bede ham om et sponsorat til Madridista.dk, det virker jo til at det er meget lige til at hente 20 milliarder (i kan evt underbyde Barca og bede om 19.5 Milliarder istedet, tror Jeff er en sucker for en god deal), og saa taenker jeg at i kan bruge beloebet paa at goere en smule mere ud af osasuna.dk ;-)

​hvis ikke Bez tager telefonen så prøv at ring til Musk. er sikker på han lynhurtigt kan lave en overførsel. I kan vifte med at de måske kan låne det nye fleksible Bernabeu som affyringsrampe til deres spaceX...altså de dage hvor der ikke er kamp..
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #10142 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=140158 skrev:

DeLaRed post=140154 skrev:

Administrationen post=140153 skrev: ​Tak, PMO!

Personligt elsker jeg 9eren..........altså forslag 9 ;-)

Hej, Jeff. Vi står sgu lige og mangler 20 millarder €. Hvad siger du, gamle jas, er du frisk!?

​Jeg har hermed et forslag til podcast'en. Paa naeste podcast, mener jeg saa absolut at i live skal ringe til Jeff og bede ham om et sponsorat til Madridista.dk, det virker jo til at det er meget lige til at hente 20 milliarder (i kan evt underbyde Barca og bede om 19.5 Milliarder istedet, tror Jeff er en sucker for en god deal), og saa taenker jeg at i kan bruge beloebet paa at goere en smule mere ud af osasuna.dk ;-)

​hvis ikke Bez tager telefonen så prøv at ring til Musk. er sikker på han lynhurtigt kan lave en overførsel. I kan vifte med at de måske kan låne det nye fleksible Bernabeu som affyringsrampe til deres spaceX...altså de dage hvor der ikke er kamp..

​Det er skuda langt ude. Bernabeu ligger i et tætbefolket område, derfor vil det være uforsvarligt, at fyre raketter derfra.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Thomaskjensen

5 måneder 2 uger siden #10143 af madrid2000
​Agüero er ude i 10 uger.
Hvorfor skulle Barcelona købe ham?
Tænk at lade Suarez gå og signe Agüero.

5 måneder 2 uger siden #10144 af madrid2000
​Braithwaite er blevet frataget nr. 9 som er givet til Memphes.

Hahaha jeg tror nu vi gjorde det samme med Hazard/Mariano, men det er det mest respektløse overfor Braithwaite.

Jeg tror den eneste der vil se Braithwaite i Barcelona er nok Braithwaite. Han er fandme også middelmådig, men han har sikkert også fået en kæmpe løn som ingen vil matche.

5 måneder 2 uger siden #10145 af mohbar
​braithwaite får vist 5,5 mio britiske pund om året. Så han bliver kontrakten ud

5 måneder 2 uger siden #10146 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=140161 skrev: ​Agüero er ude i 10 uger.
Hvorfor skulle Barcelona købe ham?
Tænk at lade Suarez gå og signe Agüero.

​Jeg mener at der var folk herinde, der fremhævede ham som et positivt køb og samtidig kritiserede Perez for ikke at være gået efter ham. Bevares, han kan nok stadig snige sig op på 10 sæsonmål, men nogen forstærkning er han ikke.

5 måneder 2 uger siden #10147 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​Vi er alle enige om at Barcelona stadig er forpligtiget til at betale løn til de spillere de har erhvervet sig, også selvom de ikke kan registrere dem til ligaen?

Ville være genialt hvis det endte sådan.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

5 måneder 2 uger siden #10148 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Det har indtil nu været lidt af en rejse igennem de 5 stadier af sorg, at besøge FCBarcelona.dk. 

1. Fornægtelse: Det er et spil for at lægge pres på Tebas og La Liga, Messi skal ingen steder
2. Vrede: Fuck Tebas og Laporta!
3. Forhandling: Nu ringer vi sgu til Jeff Bezos og beder ham om 20 milliarder 
4: Depression: Messi må ikke skifte til PSG, så ved jeg ikke hvad jeg gør
5: Accept: Så længe Messi er glad.... <---- Jeg vil vurdere at vi ender her. 

Jeg vil sige at langt de fleste indlæg derinde faktisk er rationelle nok, men hold fast der har også været mange tumpede indlæg, hvor folk ikke forstår hvorfor Messi ikke bare spiller gratis, hvis han er så vild med klubben. Og som PMO påpeger, så har der også været en del, lad os kalde det kreative, løsninger. :-D 

LJ16
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Thomaskjensen, El Siete

5 måneder 1 uge siden #10149 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Ren lol at skulle se Ramos og messi på samme hold. Who wouldve thought 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

5 måneder 1 uge siden #10150 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

GuldsmedeN post=140182 skrev: Ren lol at skulle se Ramos og messi på samme hold. Who wouldve thought 

​Jeg er vild med det. Og jeg holder nok med dem, hvis de som forventet kommer til at kæmpe med de engelske klubber om CHL trofæet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: GuldsmedeN

5 måneder 1 uge siden #10151 af mohbar
Forhåbentlig ender dette med at Mbappe ryger til os indeværende sæson. Ellers må der da være et klart brud på FFP reglerne. Og så bør det vel ende med at samtlige store klubber skal gå imod UEFA.

5 måneder 1 uge siden #10152 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Frankrig udskyder FFP regler med to år
beta.bold.dk/fodbold/nyheder/avis-forsin...r-faar-messi-til-psg

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.