Om Vores Rivaler IX

1 år 1 dag siden #10153 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes også det kan noget, det bliver super skægt at følge det hold i champions league, mens den franske liga vel nærmest er utabelig for dem. Ender det med at mbappe også bliver, bliver det jo en an de ondeste start-11'ere nogensinde. Det er desuden måske kun en god ting for mbappe, både som fodboldspiller men også som "person" at spille sammen med en spiller som messi (og en aktiv legende som ramos) der vel efterhånden ikke har mange år igen i hvert fald. (Som person tænker jeg på hans "ego" og det at kunne funkle på trods af messi og neymar). Så kan han måske træde igennem som ballonvinder om et par år.

Sidste redigering: 1 år 23 timer siden ved GuldsmedeN.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 23 timer siden #10154 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX
Det kan blive en kæmpe succes eller kæmpe fiasko for psg i Champions League de næste 2 år.

Ramos og Messi er 34. Di Maria 33. Så er der flere i truppen som er mellem 27-31. Deres backs er ikke stærkeste i defensiven. Pochettino har ikke endnu vundet nogle pokaler på egen hånd.

Et ting er jeg dog sikker på = Real Madrid vinder ikke Champions League denne sæson med vores nuværende trup.

1 år 17 timer siden #10155 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Ramos meldes nu ude til oktober. Jeg tror det var det helt rigtige tidspunkt at sende ham afsted.

11 måneder 3 uger siden #10156 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Haaland med 5 maal og 3 assists i seasonens foerste 2 kampe!!!

Donde está la biblioteca?

11 måneder 3 uger siden #10157 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=140310 skrev: Haaland med 5 maal og 3 assists i seasonens foerste 2 kampe!!!

​Han passer ikke ind hos os! Hvis han skifter til Madrid, vil han dårligt kunne tæmme bolden og score 0 mål i hele sæsonen, fat det nu!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

11 måneder 3 uger siden #10158 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca skylder stadig Messi 52m euro. Jesus, hvor dårligt kan man køre en fodboldklub. Cirkus.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

11 måneder 3 uger siden #10159 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=140312 skrev:

DeLaRed post=140310 skrev: Haaland med 5 maal og 3 assists i seasonens foerste 2 kampe!!!

​Han passer ikke ind hos os! Hvis han skifter til Madrid, vil han dårligt kunne tæmme bolden og score 0 mål i hele sæsonen, fat det nu!

​;-)

Donde está la biblioteca?

11 måneder 3 uger siden #10160 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
For os gamle røvhuller:
​Hvil i fred Gerd Müller  
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Dios, Real HWL, Thomaskjensen, 9eren

11 måneder 3 uger siden #10161 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Dælme trist at vi alle skal den vej. Gælder om at få det bedste ud af det, og det gjorde Gerd Müller !

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

11 måneder 3 uger siden #10162 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvordan Celta ikke mindst får 2-2 mod ATM er sindsygt. Aspas allerede med årets afbrænder.

11 måneder 3 uger siden #10163 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, Kiwes, den var jo helt utrolig surt, men det var med forkert ben, han var træt, i modvind.. Nej den skal han bare sætte, men tydeligt igen hvorfor jeg ikke er stor fan af "Kannibalen" og AM generelt.

Men jeg blev dog underholdt i 102 minutter :)

11 måneder 3 uger siden #10164 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Braithwaite is the man :)

Ellers ærgerligt at Sociedad ikke lige legede nunca se rinde på Camp Nou. Fedt comeback det havde været !

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.