Om Vores Rivaler IX

2 måneder 3 uger siden #10453 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Koeman fyret.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #10454 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=143132 skrev: Koeman fyret.

​Xavi nævnes som mulig erstatning. Spændende sats. 

2 måneder 3 uger siden #10455 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
endnu engang snubler vi i samme spille runde hvor barca smider point... der tegner sig et tydeligt billed efterhånden
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

2 måneder 3 uger siden #10456 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=143137 skrev: endnu engang snubler vi i samme spille runde hvor barca smider point... der tegner sig et tydeligt billed efterhånden

Sådan kan man lade sig snyde:
Runde 1:Samme resultat.
Runde 2:Samme resultat.
Runde 3:Samme resultat.
Runde 4:Real Madrid-sejr. Barcelona har udsat udekamp mod Sevilla
Runde 5:Real Madrid-sejr. Barcelona uafgjort.
Runde 6:Real Madrid-sejr. Barcelona uafgjort.
Runde 7:Real Madrid uafgjort. Barcelona-sejr
Runde 8:Samme resultat.
Runde 9:Real Madrid udsat hjemmekamp mod Bilbao. Barcelona sejr.
Runde 10:Real Madrid-sejr. Barcelona-nederlag.
Runde 11:Real Madrid uafgjort. Barcelona nederlag. 

Altså 4 af de 11 kampe, hvor man kommer ud af runden med samme point-antal som Barcelona. 2 runder, hvor der er aflysning og her står Real Madrid på papiret bedst til at komme ud af de opgør som samlet vinder. 1 Runde, hvor Barcelona er bedre end Real Madrid. Og 4 runder, hvor Real Madrid klarer sig bedre end Barcelona.
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Administrationen.

2 måneder 3 uger siden #10457 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
hvis du så nu prøver at indsamle data over de gange, hvor vi har spillet EFTER barcelona og har haft mulighed for at komme tættere på i tabellen, så er jeg sikker på at du finder noget der bakker min påstand op :)

der hviler en forbandelse over os i de runder ;)

2 måneder 3 uger siden #10458 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=143140 skrev: hvis du så nu prøver at indsamle data over de gange, hvor vi har spillet EFTER barcelona og har haft mulighed for at komme tættere på i tabellen, så er jeg sikker på at du finder noget der bakker min påstand op :)

der hviler en forbandelse over os i de runder ;)

​Det er sket 3 gange i sæsonens første 11 kampe. I to af kampene har vi fået samme resultat og i går fik vi et bedre resultat end Barcelona.

2 måneder 3 uger siden #10459 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Pointen er jo at når Barca spiller først og smider point, så gør vi også. Så "samme resultat" og "bedre resultat" kan stadig være os der smider point efter Barcelona har gjort det.

Kan se det f.eks. skete i runde 2 (Barcelona får 1-1 imod Athletic, hvorefter vi spiller 3-3 imod Levante), det sker i runde 8 (Barcelona taber 2-0 til Atletico, hvorefter vi taber til Espanyol) og så det sket her i runde 11. Det alligevel 3 ud af 11 gange, eller 3 gange ud af det 6 hvor Barcelona smider point, eller 3 ud af 3 gange Barcelona både spiller før os og smider point.

Så jeg vil nu sige at "forbandelsen" er legit nok :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Elto92

2 måneder 3 uger siden #10460 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Overraskende hvis Xavi er villig til at overtage det her shitshow.

Men mon ikke Barca finder et eller andet nyt risikabelt mega-lån frem, så de kan købe spillere til sommer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 3 uger siden #10461 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=143145 skrev: Overraskende hvis Xavi er villig til at overtage det her shitshow.

Men mon ikke Barca finder et eller andet nyt risikabelt mega-lån frem, så de kan købe spillere til sommer.

​Jeg tænker da netop, at det er der en klublegende for alvor har lyst til at træde til - Som Zizou eksempelvis gjorde da Benitéz havde brugt et halvt år med det ringeste fodbold der var set i Real siden Juande Ramos.
Om det er en god idé at satse på Xavi i stedet for er mere bevist træner i nuværende forstand er svært at gøre sig klog på. Umiddelbart vil jeg tro ja, da ingen toptræner kan få det her Barcelona hold med op at spille om titler. Derfor kan Xavi få tid til at opbygge et projekt, definere fremtidens (aka datidens) spillestil og finde spillere der passer dertil, uden pres for sølvtøj i indeværende sæson. 

2 måneder 3 uger siden #10462 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg tænker også at det er en god timing de får Xavi ind på. Han har ikke det store pres på sig og materialet er ikke til noget som helst, men han kan sikkert få lov at bygge noget langsigtet næsten i fred og ro. Helt fred får han dog ikke i den klub, for der skal vindes hver gang. Jeg har kun set lidt småklips på Tiktok og Youtube, men det ligner at hans nuværende hold spiller han god fodbold. Det er lidt spændende hvad han kan få ud af det. Det er i hvert fald klogt at skifte ud på posten. Koemann er helt væk.

2 måneder 3 uger siden #10463 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Enig. Og Selvom det altid er lidt lækkert at se Barca sejle, så hjælper det på inden måde en haltende La Liga at 1 ud af 2 storhold er SÅ elendige.

2 måneder 3 uger siden #10464 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det er risikabelt på den måde, at han også kan ende med at blive fyret. Så har man brugt et stort navn til fremtiden på et forkert tidspunkt.

De får vel det automatiske boost efter en træneransættelse, som varer nogle måneder frem. Men ellers er materialet ikke til meget mere end til en 4/3 plads?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.