Om Vores Rivaler IX
han scorede et vanvittigt frisparksmål til i aftes
En hakimi og Mendy på hver sin back. det er ikke så skidt!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Hvis nu Carvajal havde lagt skaderne bag sig og ikke var så uheldig med at blive ramt af det ene og det andet hele tiden, så tror jeg dog slet ikke, at vi havde haft den her samtale selvom Hakimi er virkelig god. Carvajals topniveau er out of this world, men det er helt rigtigt, at han ikke har været i nærheden af det meget længe især pga skader. Jeg håber dog, at Hakimi kommer hjem en dagmohbar post=145231 skrev: En af de største fejl vi har lavet i nyere tid (foruden at købe Hazard) er at vi solgte Achraf - et Real Madrid produkt
Selvom vi fik gode penge for ham kunne han bare pynte på højrebacken.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Væk
- Administrator
-
Du er sent ude - ligesom os. Han er det nye mål ifølge spansk presse. Vi lægger en nyhed om lidt.Fondo_Sur post=145242 skrev: Niklas Süle er ledig til sommer. Han er vel en af de bedste CB. Starter for både Bayern og landsholdet. Nogen der har nummeret til Flo?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Og hurtigere end folk lige tror.
Fra Kicker 2019:
“Süle had a top speed of 34.99 km/h this season, faster than any other Bayern player”.
Det er lidt hurtigere end Militao og Mendy i 2021. Valverde blev målt til 35.01, mens Vini er helt oppe på vanvittige 38.5 i følge denne her liste realmadridlatestnews.com/5-fastest-real-...id-players-132405/3/
Han ser langsom ud pga hans højde.
Men altså: Han er 26 år og starter for Bayern og det tyske landshold. Det er et rimeligt fint CV at rende rundt med på fri transfer. Vi har derudover en rigtig god historik med spillere fra Bayern (Kroos og Alaba).
Fondo_Sur post=145250 skrev: Han er fremragende med bolden. Bestemt bedre end Militao teknisk.
Hvad baserer du det på? Har du set Bayern Munchens kampe?
Må indrømme jeg er lidt overrasket over din påstand.
Fifa-spillet er et fantastisk sted for at se spillernes evne. En gruppe har set alle kampe i løbet af sæsonen sidste år og givet deres bud på en given spillers attribut, men atributten er baseret på sidste sæsons form, men den holder.
David Alaba har 81 i pasning. (www.futhead.com/21/players/109/david-alaba/)
Militao 69. (www.futhead.com/22/players/19/eder-militao/)
Ramos 76. (www.futhead.com/22/players/229/sergio-ramos/)
Men Sule har "kun" 59 i pasning. (www.futhead.com/22/players/461/sule/)
Enten har spil-udviklerne ramt helt skæv i sidste sæsons vurdering af kampene, eller også ved du bare bedre. ;-)
EDIT: I øvrigt er Sule meget langsomt selv end den gamle Ramos hvis vi skal tro FIFA-spillets attribut.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Så ved du, at man ikke skal tage FIFAs stats for gode varer. Ramos har ikke en særlig god topfart og bliver ofte reddet af sine holdkammerater i dybdebolde.Kasillas post=145251 skrev:
Fondo_Sur post=145250 skrev: Han er fremragende med bolden. Bestemt bedre end Militao teknisk.
EDIT: I øvrigt er Sule meget langsomt selv end den gamle Ramos hvis vi skal tro FIFA-spillets attribut.
Ud fra de kampe, jeg har set med Bayern har Süles boldomgang ikke fejlet noget som helst. Tværtimod.
Jeg har godt nok ikke spillet fifa siden 2012-udgaven, men lad os holde os til rigtig fodbold.
Din sammenligning med Alabas pasningsfærdigheder i FIFA, hvis vi skal dvæle ved dem, holder dog egenligt heller ikke! Da Alaba kan spille venstre back i spillet har de udstyret ham med høje færdigheder i indlæg, skru og frispark.
Süles færdigheder er i øvrigt 78 i korte pasninger (som er det mest relevante) og 69 i lange pasninger. FIFA undervurderer ofte dele af spilleres færdigheder for at få spillerens samlede vurdering ned. Altså: han er utrolig god med hovedet, men lad os give ham 34 i indlæg, så han ikke bliver vurderet alt for højt.
Lavt niveau, drenge (eller andet køn). Der er simpelthen så mange forkerte facts i denne diskussion.
Jeg søger en dokument af en art, omkring Real Madrid og mourinhos tid som træner, nok den tid med mest kontroverser, det var også i denne periode der for alvor blev ryddet op i truppen og det var i denne tid at rivalisering med barca var aller højst. stikpiller og medier blev brugt til at komme efter hinanden..