Om Vores Rivaler IX
Så ved du, at man ikke skal tage FIFAs stats for gode varer. Ramos har ikke en særlig god topfart og bliver ofte reddet af sine holdkammerater i dybdebolde.Kasillas post=145251 skrev:
Fondo_Sur post=145250 skrev: Han er fremragende med bolden. Bestemt bedre end Militao teknisk.
EDIT: I øvrigt er Sule meget langsomt selv end den gamle Ramos hvis vi skal tro FIFA-spillets attribut.
Ud fra de kampe, jeg har set med Bayern har Süles boldomgang ikke fejlet noget som helst. Tværtimod.
Jeg har godt nok ikke spillet fifa siden 2012-udgaven, men lad os holde os til rigtig fodbold.
Din sammenligning med Alabas pasningsfærdigheder i FIFA, hvis vi skal dvæle ved dem, holder dog egenligt heller ikke! Da Alaba kan spille venstre back i spillet har de udstyret ham med høje færdigheder i indlæg, skru og frispark.
Süles færdigheder er i øvrigt 78 i korte pasninger (som er det mest relevante) og 69 i lange pasninger. FIFA undervurderer ofte dele af spilleres færdigheder for at få spillerens samlede vurdering ned. Altså: han er utrolig god med hovedet, men lad os give ham 34 i indlæg, så han ikke bliver vurderet alt for højt.
Lavt niveau, drenge (eller andet køn). Der er simpelthen så mange forkerte facts i denne diskussion.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg søger en dokument af en art, omkring Real Madrid og mourinhos tid som træner, nok den tid med mest kontroverser, det var også i denne periode der for alvor blev ryddet op i truppen og det var i denne tid at rivalisering med barca var aller højst. stikpiller og medier blev brugt til at komme efter hinanden..
Der ligger bogstavelig tusindvis af artikler på nettet fra den periode. Denne artikel opsummerer dog meget godt Mourinhos største kontroverser i perioden - på og uden for banen:Elto92 post=145253 skrev: Et longshot men jeg forsøger alligevel
Jeg søger en dokument af en art, omkring Real Madrid og mourinhos tid som træner, nok den tid med mest kontroverser, det var også i denne periode der for alvor blev ryddet op i truppen og det var i denne tid at rivalisering med barca var aller højst. stikpiller og medier blev brugt til at komme efter hinanden..
talksport.com/uncategorized/161846/burno...rid-meltdown-191246/
Jeg savner ham ikke i Real og jeg håber også at Bernabeu giver ham en flot klapsalve når han træder ind på banen iført Barca trøje.
Real Madrid er verdens største klub og vi går ikke i små sko. Vi viser vores respekt til alle dem der har kæmpet for logoet. HALA MADRID
Jeg så en kamp på Bernabéu, hvor Morata kom ind for Atletico. Han blev ikke just hyldet, lad os bare sige det sådan ;)Dybbøl post=145255 skrev: Jeg er meget imponeret hvis Morata skifter til Barca inden for de næste par dage. Real, Atlético og nu muligvis Barca. Spaniens svar på Zlatan :D
Jeg savner ham ikke i Real og jeg håber også at Bernabeu giver ham en flot klapsalve når han træder ind på banen iført Barca trøje.
Real Madrid er verdens største klub og vi går ikke i små sko. Vi viser vores respekt til alle dem der har kæmpet for logoet. HALA MADRID
Der skal sgu mere til for en Barca spiller at blive hyldet, end blot det han har spillet for Madrid en kort periode.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Hvad i alverden skal man klappe ham ind for?Dybbøl post=145255 skrev: Jeg er meget imponeret hvis Morata skifter til Barca inden for de næste par dage. Real, Atlético og nu muligvis Barca. Spaniens svar på Zlatan :D
Hvis de altså kan registere ham.
What :DKasillas post=145251 skrev:
Fifa-spillet er et fantastisk sted for at se spillernes evne.
de køber alt mellem himmel og jord men det er så en anden side af sagen :D
nu har de lige hentet Adama fra Wolves. en spændende spiller der måske kan blomstre under de rette omgivelser.
jeg håber ikke :D
Han er lånt, ikke?Elto92 post=145285 skrev: hvor får barca pengene til konstant at købe spillere for?
nu har de lige hentet Adama fra Wolves. en spændende spiller der måske kan blomstre under de rette omgivelser.
Jeg synes sku det er pinligt efterhånden. Er du gal de får hentet noget skrald i disse år.Elto92 post=145285 skrev: hvor får barca pengene til konstant at købe spillere for?
What? Det er vel nærmere det modsatte. At en spiller skifter til Barcelona udløser næppe klapsalver fra Bernabeu. Hvilket jeg også synes at det skal. Vores største rival. Samtidig er Morata ikke just en populær skikkelse i Real Madrid. Jeg håber man buher ham, blot for rivaliseringens skyld. Det er en del af gamet.Dybbøl post=145255 skrev: Jeg er meget imponeret hvis Morata skifter til Barca inden for de næste par dage. Real, Atlético og nu muligvis Barca. Spaniens svar på Zlatan :D