Om Vores Rivaler IX

3 måneder 3 uger siden #10717 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Kasillas post=145251 skrev:

Fondo_Sur post=145250 skrev: Han er fremragende med bolden. Bestemt bedre end Militao teknisk.

​EDIT: I øvrigt er Sule meget langsomt selv end den gamle Ramos hvis vi skal tro FIFA-spillets attribut.

​Så ved du, at man ikke skal tage FIFAs stats for gode varer. Ramos har ikke en særlig god topfart og bliver ofte reddet af sine holdkammerater i dybdebolde. 

Ud fra de kampe, jeg har set med Bayern har Süles boldomgang ikke fejlet noget som helst. Tværtimod.

Jeg har godt nok ikke spillet fifa siden 2012-udgaven, men lad os holde os til rigtig fodbold. 

Din sammenligning med Alabas pasningsfærdigheder i FIFA, hvis vi skal dvæle ved dem, holder dog egenligt heller ikke! Da Alaba kan spille venstre back i spillet har de udstyret ham med høje færdigheder i indlæg, skru og frispark.

Süles færdigheder er i øvrigt 78 i korte pasninger (som er det mest relevante) og 69 i lange pasninger. FIFA undervurderer ofte dele af spilleres færdigheder for at få spillerens samlede vurdering ned. Altså: han er utrolig god med hovedet, men lad os give ham 34 i indlæg, så han ikke bliver vurderet alt for højt. 

Lavt niveau, drenge (eller andet køn). Der er simpelthen så mange forkerte facts i denne diskussion. 

Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #10718 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Et longshot men jeg forsøger alligevel

Jeg søger en dokument af en art, omkring Real Madrid og mourinhos tid som træner, nok den tid med mest kontroverser, det var også i denne periode der for alvor blev ryddet op i truppen og det var i denne tid at rivalisering med barca var aller højst. stikpiller og medier blev brugt til at komme efter hinanden..

3 måneder 3 uger siden #10719 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=145253 skrev: Et longshot men jeg forsøger alligevel

Jeg søger en dokument af en art, omkring Real Madrid og mourinhos tid som træner, nok den tid med mest kontroverser, det var også i denne periode der for alvor blev ryddet op i truppen og det var i denne tid at rivalisering med barca var aller højst. stikpiller og medier blev brugt til at komme efter hinanden..

Der ligger bogstavelig tusindvis af artikler på nettet fra den periode. Denne artikel opsummerer dog meget godt Mourinhos største kontroverser i perioden - på og uden for banen:
talksport.com/uncategorized/161846/burno...rid-meltdown-191246/

3 måneder 3 uger siden #10720 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er meget imponeret hvis Morata skifter til Barca inden for de næste par dage. Real, Atlético og nu muligvis Barca. Spaniens svar på Zlatan :D

Jeg savner ham ikke i Real og jeg håber også at Bernabeu giver ham en flot klapsalve når han træder ind på banen iført Barca trøje. 

Real Madrid er verdens største klub og vi går ikke i små sko. Vi viser vores respekt til alle dem der har kæmpet for logoet. HALA MADRID
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 måneder 3 uger siden #10721 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=145255 skrev: Jeg er meget imponeret hvis Morata skifter til Barca inden for de næste par dage. Real, Atlético og nu muligvis Barca. Spaniens svar på Zlatan :D

Jeg savner ham ikke i Real og jeg håber også at Bernabeu giver ham en flot klapsalve når han træder ind på banen iført Barca trøje. 

Real Madrid er verdens største klub og vi går ikke i små sko. Vi viser vores respekt til alle dem der har kæmpet for logoet. HALA MADRID

​Jeg så en kamp på Bernabéu, hvor Morata kom ind for Atletico. Han blev ikke just hyldet, lad os bare sige det sådan ;)

Der skal sgu mere til for en Barca spiller at blive hyldet, end blot det han har spillet for Madrid en kort periode.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

3 måneder 3 uger siden #10722 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=145255 skrev: Jeg er meget imponeret hvis Morata skifter til Barca inden for de næste par dage. Real, Atlético og nu muligvis Barca. Spaniens svar på Zlatan :D

​Hvad i alverden skal man klappe ham ind for? 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn

3 måneder 3 uger siden #10723 af Ramos4
Adama Traore til Barca på lån.

Hvis de altså kan registere ham.

3 måneder 3 uger siden #10724 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Kasillas post=145251 skrev:

​

​Fifa-spillet er et fantastisk sted for at se spillernes evne. 

What :D

Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved Kimbo.

3 måneder 3 uger siden #10725 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
hvor får barca pengene til konstant at købe spillere for?
de køber alt mellem himmel og jord men det er så en anden side af sagen :D

nu har de lige hentet Adama fra Wolves. en spændende spiller der måske kan blomstre under de rette omgivelser.
jeg håber ikke :D

3 måneder 3 uger siden #10726 af Ramos4

Elto92 post=145285 skrev: hvor får barca pengene til konstant at købe spillere for?

nu har de lige hentet Adama fra Wolves. en spændende spiller der måske kan blomstre under de rette omgivelser.

​Han er lånt, ikke?

3 måneder 3 uger siden #10727 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=145285 skrev: hvor får barca pengene til konstant at købe spillere for?

Jeg synes sku det er pinligt efterhånden. Er du gal de får hentet noget skrald i disse år. 

3 måneder 3 uger siden #10728 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Om Vores Rivaler IX

​What? Det er vel nærmere det modsatte. At en spiller skifter til Barcelona udløser næppe klapsalver fra Bernabeu. Hvilket jeg også synes at det skal. Vores største rival. Samtidig er Morata ikke just en populær skikkelse i Real Madrid. Jeg håber man buher ham, blot for rivaliseringens skyld. Det er en del af gamet.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.