Om Vores Rivaler IX

2 år 2 måneder siden #10645 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad siger folk til Moratas forestående skifte til Barca??
Personligt er jeg fuldstændig ligeglad. I mine øjne er han ikke en top angriber, og har aldrig set ham som en rigtig madridista, hvilket han da også selv har bevist i høj grad med først et skifte til Atletico, og nu måske Barca.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10646 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

henrikcomn post=144393 skrev: Hvad siger folk til Moratas forestående skifte til Barca??
Personligt er jeg fuldstændig ligeglad. I mine øjne er han ikke en top angriber, og har aldrig set ham som en rigtig madridista, hvilket han da også selv har bevist i høj grad med først et skifte til Atletico, og nu måske Barca.

​Synes ikke vi kan klandre perifaere spillere som ham for at forsoege at faa det meste ud af sin karriere. Naar en spiller ikke er i Madrid laengere, skal de imo have lov til at goere hvad de vil. Et direkte skifte fra Real til Barca havde gjort en smule ondt, men som situationen er idag, saa kan alle vores fortidige spillere frit vaelge hvor de vil spille.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10647 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

henrikcomn post=144393 skrev: Hvad siger folk til Moratas forestående skifte til Barca??
Personligt er jeg fuldstændig ligeglad. I mine øjne er han ikke en top angriber, og har aldrig set ham som en rigtig madridista, hvilket han da også selv har bevist i høj grad med først et skifte til Atletico, og nu måske Barca.

​Jeg synes, at Morata er en rotte, men det var han allerede før de her rygter. Det er så tåbeligt at høre på en spiller, som ikke kan lave et skifte, uden at det er en drøm, hans yndlingsklub og at han altid har ville spille i den klub. Hvis han siger det samme om Barcelona, så brækker jeg mig. Og så synes jeg bare, at han fortjener at blive sablet ned i det førstkommende Classico. 
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10648 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Fint om Barca helter Morata, der er vel en god grund til at han ikke slog igennem i RM, Chelsea, AM, Juventus og nu Barca...

I en 1v1 duel med Militao, kommer Militao at vinde 11 ud af 10 gange :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10649 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
​Morata er eftersigende på vej til Barcelona. Er du gal en Judas. Først Athletico og nu topper han den med Barcelona. Klamt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 2 måneder siden #10650 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Come on, jeg har set hans debut på Bernabeu og havde så store forventninger til ham.. har altid bakket ham op og var faktisk glad for at han alligevel tog til Juve. Nu laver han det move

Ad for fanden

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10651 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Har brug for lidt hjaelp til lige at forstaa den had der pt er rettet mod Morata.

Som jeg husker det saa sendte klubben selv Morata ud af doeren, og samtidig tjente en god moent paa ham.

At han saa flere aar derefter bliver tilbudt gode karriere muligheder i hhv Atletico og Barca(altsaa her mener jeg at han nok selv mener at mulighederne er gode), hvorfor er det saa saa slemt?

Tror mit problem ligger i at jeg ikke forstaar denne commitment som nogle mener en tidligere spiller skal have til Real. Hvis en medarbejder bliver fyret fra Carlsberg for derefter at arbejde hos Bestseller i at par aar og saa tager et job hos Heineken, hvordan er han saa en judas overfor Carlsberg?

Helt fair hvis man bare ikke kan lide Morata, hvis man synes han er en klaphat i pressen eller hvis man mener han har en grim frisure, men synes bare opbygge sit had paa grundlaget der hedder at han mange aar efter endt kontrakt stadig skal tilrettelaegge sit liv efter hvad man mener er midst respektloest over for Real, det synes jeg sku er tyndt.

Men maaske jeg har misset noget i den maade han forlod klubben paa eller noget andet der er gaaet min naese forbi. Men helt fundamentalt saa mener jeg ikke at man som Real fan kan forvente at spillere der ikke laengere er paa kontrakt i klubben (og derved ikke bliver betalt en krone) stadig skal traeffe sine karriere beslutninger paa baggrund af hans tid i Madrid.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10652 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Nej det da helt fair han gør det - han behøver da slet ikke at have nogen commitment overhovedet til Real. Men måske nogle fans stadig følte sig knyttet til ham pga hans tid i Real og stadig kunne lide ham. Men det forsvinder så når(hvis) han skifter til Barcelona, især efter allerede at have været i Atletico. For så viser han at netop ingen commitment har til Real Madrid at all. At han er fuldstændig ligeglad med hans Real Madrid fortid og kun tænker på sin karriere. Og igen, helt fair! Men så må man da også tage skraldet, især fra de fans der godt kunne lide ham og stadig heppede lidt på ham udenfor Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10653 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Den negative side ved at have er så godt ungdomsakademi som Real Madrids er, at mange af dem kommer til at spille mod Real Madrid i deres karriere. Og flere af dem har været rigtig gode imod os, desværre. Det er dog næsten altid tilfældet, at de er blevet vraget til fordel for bedre spillere. For Morata var slet ikke lige så god som Benzema. Også måtte han finde en startplads i andre klubber. Ligesom Parejo, Sarabia, Raul de Tomas osv. Er enig i, at det er helt fair, men… Det gør en smule mere ondt, da Morata var et stort talent for Castilla og at der er tale om Barca. Selvom det drejer som en spiller, ikke er fra øverste fylde. Hans modtagelse på Bernabeu kommer også til at handle om, hvad han vil komme til at sige på pressemøderne. Hvis han siger noget i retning af, at han altid godt har kunnet lide Barca, så fortjener han altså at blive piftet af. Det er sundt med lidt stolthed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10654 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Går kritikken ikke på at han ved hvert klubskifte har sagt at det var hans drømmeklub når han var barn, og om han siger det samme om Barca, ja så vej jeg heller ikke...
Ved heller ikke hvor velkommen han ville være nu han har udtrykt kærlighed og har spillet for de 2 største klubber i Spanien. :)

Med det sagt så er det helt op til ham hvor han vil spille, vi har tjent OK mønt på ham, og det er bestemt ikke en spiller jeg vil se i RM igen, da han ikke er god nok helt enkelt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10655 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er super PRO Morata til Barcelona.

Den transfer er langt mere ydmygende for Barcelona end den er for Real Madrid :D

Ps. Hvad sker der for Barcelonas pinagtige udfordringer med registrering af Ferran Torres?! Det er godt nok flovt for spansk fodbold...
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved nono.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10656 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Slet
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved elle44.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce