Om Vores Rivaler IX

4 måneder 2 uger siden #10657 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er super PRO Morata til Barcelona.

Den transfer er langt mere ydmygende for Barcelona end den er for Real Madrid :D

Ps. Hvad sker der for Barcelonas pinagtige udfordringer med registrering af Ferran Torres?! Det er godt nok flovt for spansk fodbold...
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved nono.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #10658 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Slet
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved elle44.

4 måneder 2 uger siden #10659 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kunne ikke give to potter pis for Morata. Fin reserve da han var hos os - komplet ligegyldig spiller siden. Og det er sagt fuldstændig nøgternt.

Han var aldrig en stor spiller hos os, så jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvor han søger lykken fremover.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

4 måneder 2 uger siden #10660 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​De bliver bare ved med deres 1-0 sejre Sevilla. Ja det kan vel også noget...

4 måneder 2 uger siden #10661 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Med Morata har man jo lidt, trods han er 29 år, følelsen af at han er et uforløst talent. Jeg tror den tanke stammer fra, at han kun har spillet for nogle af de største klubber; Real af to omgange, Juventus af to omgange, Chelsea og Atletico. Han har aldrig bidt sig fast og været vigtig nogen steder, heller ikke for Spanien.

Jeg syntes at den her tanke om at man ikke må spille for en rival, skal ses i tilhørsforholdets lys. Hvis Ronaldo var taget til City i sommers, ville det i min bog ikke bare være usmageligt, men også stik imod de ting jeg associerer med Ronaldo - En spiller der altid viser respekt over for sine klubber og disses fans, og får næring af modstandernes buhen.
Når man har været i klubben i over et årti som Raul, Casillas, Guti, Ramos - Og listen fortsætter, opbygger man et forhold til fansene, da man kæmper for de samme ting - Og derfor mod de samme rivaler. Spillere som Xabi og Van Nistelrooy som var her i "kortere" tid (Xabi var her alligevel i 5), men som er så dybt respekterede af fansene,  ville også være forfærdelige at se for en rival.

Morata - Bevares. Han var en god supersub i 16/17-sæsonen, hvor vi vel for den sags skyld også havde den bredeste kvalitetstrup i mands minde. 
Han fik chancen for Real - Han spillede næsten 100 kampe, han fik aldrig den rolle han havde håbet på, og vi tjente kassen på ham. Overstået kapitel. Han kan i min optik spille for hvem han vil. Danilo, Odriozola, Coentrao, Heinze, Illara, Leon, Parejo, Sarabia, Jesé og hvad de ellers hedder kan sgu spille for Randers Freja hvis det er det de vil. 
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, DeLaRed

4 måneder 2 uger siden #10662 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=144498 skrev: ​De bliver bare ved med deres 1-0 sejre Sevilla. Ja det kan vel også noget...

slet
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved JesperThomsen.

4 måneder 2 uger siden #10663 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

JesperThomsen post=144501 skrev:

Kiwes post=144498 skrev: ​De bliver bare ved med deres 1-0 sejre Sevilla. Ja det kan vel også noget...

​3 point er 3 point … Real har fået hele 1 point de sidste 2 kampe uden at have scoret :(

​Det kniber - også - med hukommelsen.

21. december: Ath. Bilbao - Real Madrid 1-2.

4 måneder 2 uger siden #10664 af JesperThomsen

Administrationen post=144502 skrev:

JesperThomsen post=144501 skrev:

​3 point er 3 point … Real har fået hele 1 point de sidste 2 kampe uden at have scoret :(

​Det kniber - også - med hukommelsen.

21. december: Ath. Bilbao - Real Madrid 1-2.

Nå ja, Benz showet havde jeg desværre glemt :-)

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 2 uger siden #10665 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

​Ja det er ret imponerende. Vi har heldigvis allerede vundet mesterskabet!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 måneder 2 uger siden #10666 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

​​Surprise Sevilla vinder atter 1-0. Ja det kan vel stadig noget....Kæmpe målmandsdrop.

4 måneder 2 uger siden #10667 af JesperThomsen

Kiwes post=144686 skrev:

​​Surprise Sevilla vinder atter 1-0. Ja det kan vel stadig noget....Kæmpe målmandsdrop.

Det er 6 point mod Getafe og Cadiz, hvor Real fik hele 1 point

4 måneder 2 uger siden #10668 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=144686 skrev:

​1 skud inden for rammen - 1 mål.

Det må jo under normale omstændigheder stoppe på et tidspunkt. Heldet slipper op. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.