Om Vores Rivaler IX

4 måneder 3 dage siden #10693 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er selvfølgelig helt i sin plads at vi holder 1 minuts stilhed for Paco Gento..

Jeg synes derimod at man også bør udnytte lejligheden til holde 1 minuts stilhed for Eden Hazards karrierer i Real Madrid.

Æret være hans minde

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 dage siden #10694 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Endnu mere grim omtale til uhyret mod øst:
www.marca.com/en/football/barcelona/2022...2601da1198b4571.html

Comebacket er ikke værst fra franskmanden:
www.marca.com/en/football/barcelona/2022...a4741f1478b45ac.html

Det er boksekamp på åben gade…. Hvorfor i alverden vælger klubben at udtale sig i disse vendinger om deres egen spiller og igen fremstå usympatisk, offentligt, i stadig krisetid.

Så kan man mene hvad man vil om Dembele. Men det skaber jo blot endnu mere bøvl i truppen og negativ omtale for klubben. Det er sikkert en måde at forsøge at presse Dembele til at skrive under på. Men den logik er jo at sidestille med revselsesretten, -Idiotisk måde at få mennesker til at rette ind.

Cirkusklubben gør jo ikke noget ulovligt, men bare fordi man har ret til det, har man ikke nødvendigvis ret. 

Man må give catalanerne, at underholdningsværdien ikke er blevet mindre af at Messi skred i sommers, underholdningen er bare af en anden karakter…

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

4 måneder 3 dage siden #10695 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Tvinger ham at nægte at spille for at komme til Barca, og nu forsøger det at presse ham ud.

4 måneder 3 dage siden #10696 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
2-1 til Bilbao. Der burde have stået 5-1

4 måneder 3 dage siden #10697 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe post=145025 skrev: Endnu mere grim omtale til uhyret mod øst:
www.marca.com/en/football/barcelona/2022...2601da1198b4571.html

Comebacket er ikke værst fra franskmanden:
www.marca.com/en/football/barcelona/2022...a4741f1478b45ac.html

Det er boksekamp på åben gade…. Hvorfor i alverden vælger klubben at udtale sig i disse vendinger om deres egen spiller og igen fremstå usympatisk, offentligt, i stadig krisetid.

Så kan man mene hvad man vil om Dembele. Men det skaber jo blot endnu mere bøvl i truppen og negativ omtale for klubben. Det er sikkert en måde at forsøge at presse Dembele til at skrive under på. Men den logik er jo at sidestille med revselsesretten, -Idiotisk måde at få mennesker til at rette ind.

Cirkusklubben gør jo ikke noget ulovligt, men bare fordi man har ret til det, har man ikke nødvendigvis ret. 

Man må give catalanerne, at underholdningsværdien ikke er blevet mindre af at Messi skred i sommers, underholdningen er bare af en anden karakter…

​Hvordan nogen tror Haaland vil skifte til det der cirkus, er mig en gåde.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

4 måneder 3 dage siden #10698 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Ovenpå barcas nederlag til Athletic må jeg poste den her video der blev lavet, mens Xavi trænede sit hold i Qatar eller hvor fanden det var.

I videoen gennemgår han sine idéer. Heri hvad man skal stille op med et hold, der spiller i en 4-4-2 formation. Det gik dog ikke så godt i San Mames, hvor Barca blev domineret af et hold… der spiller 4-4-2.

Dette opslag er ikke et hate mod Xavi, kun lidt, men mere til forestillingen om, at fodbold kan regnes ud på et tegnebræt. Fodbold er ikke så simpelt, at man alene kan udmanøvrere en modstander på baggrund af en særlig taktik. Sporten har så mange andre facetter, man ikke taler så meget om. Noget som spillernes fysik, moralen på holdet, spillermaterialet osv. Det siger selv, men nogen har det bare med at fortabe sig i taktik, som jeg dog medgiver er interessant. Herunder er den så:

Sidste redigering: 4 måneder 3 dage siden ved Fondo_Sur.

4 måneder 2 dage siden #10699 af Ramos4
Barca med to 3-2 nederlag i træk. Gad vide om de er lige så begejstrede for dette nederlag.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 måneder 1 dag siden #10700 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke er 100% inde i den økonomiske situation i Barca. Men når jeg hører Xavi udtale at de arbejder på at hente et par spiller ind i dette transfervindue, så forstår jeg det simpelthen ikke. Der gik utrolig mange dage før de kunne indskrive Ferran Torres og Dembele vil mange gerne have at han skriver under på en kontrakt der er dårligere økonomisk end det han kommer fra. Jeg kan ikke få det til at hænge sammen. Hvorfor siger man ikke i Barca, at vi har det hold vi har nu og dem spiller vi sæsonen færdig med. De har gang i lappeløsning på lappeløsning. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 måneder 1 dag siden #10701 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=145123 skrev: Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke er 100% inde i den økonomiske situation i Barca. Men når jeg hører Xavi udtale at de arbejder på at hente et par spiller ind i dette transfervindue, så forstår jeg det simpelthen ikke. Der gik utrolig mange dage før de kunne indskrive Ferran Torres og Dembele vil mange gerne have at han skriver under på en kontrakt der er dårligere økonomisk end det han kommer fra. Jeg kan ikke få det til at hænge sammen. Hvorfor siger man ikke i Barca, at vi har det hold vi har nu og dem spiller vi sæsonen færdig med. De har gang i lappeløsning på lappeløsning. 

​Så vidt jeg ved, har de taget et lån hos en investeringsfond, der betyder, at de nu har penge til at købe spillere for. Problemerne med registrering er en helt anden situation, da La Liga vist nok ser på klubbernes indtjening, og herefter vurderer, hvor mange procent af den, der må gå til spillernes løn. Tidligere gik mere end 100 % af Barcelonas indtjening til spillernes løn, hvilket var grunden til, at de måtte sige farvel til Messi og skære kraftigt i lønnen på deres øvrige profiler. Ferran Torres kunne også først indskrives i truppen, da Umtiti gik ned i løn, og Agüero havde indstillet karrieren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Ramos4

4 måneder 1 dag siden #10702 af Al-Andaluzz
Besvaret af Al-Andaluzz på emne Om Vores Rivaler IX
Sevilla bagud 0-2 hjemme mod Celta. Ville være er drømmeresultat.

4 måneder 1 dag siden #10703 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Al-Andaluzz post=145130 skrev: Sevilla bagud 0-2 hjemme mod Celta. Ville være er drømmeresultat.

​Som sikkert mange andre havde jeg allerede kaldt det i mit hoved at de vilde smide den - altså Vigo. Ikke overraskende. Og hvor er Papu Gomez bare god.

Sidste redigering: 4 måneder 1 dag siden ved Kiwes.

4 måneder 1 dag siden #10704 af Ramos4
Sevilla smider point igen. Mesterskabet ligger så meget til højrebenet.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.