Om Vores Rivaler IX

4 år 5 måneder siden #10765 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith post=145577 skrev: ​Jeg fandt et. Dejligt mål af Rayo. To af de fedeste hold i Spanien lige nu.

​Hvis du ser hele kampen, gider du så ikke smide en kommentar eller to til Fran Garcia's præstation? Han kunne jo blive aktuel at hente tilbage til sommer :)
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #10766 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=145578 skrev:

Zyconith post=145577 skrev: ​Jeg fandt et. Dejligt mål af Rayo. To af de fedeste hold i Spanien lige nu.

​Hvis du ser hele kampen, gider du så ikke smide en kommentar eller to til Fran Garcia's præstation? Han kunne jo blive aktuel at hente tilbage til sommer :)

​Det er for tidligt at vende tilbage til Real Madrid for hans vedkommende. Men altså, Marc Bartra, udover at han er gudesmuk, så er han altså blevet en habil forsvarsspiller og stærk lederskikkelse for Betis. 

Nu gik snakken jo i den seneste Madridista.dk podcast på hvorvidt man skulle have en direkte konkurrent til Militao og Alaba. Jeg ved ikke hvad planen er med Vallejo, men altså... Bartra, han har kvalitet. Hvis jeg var Barcelona hentede jeg ham tilbage som en form for erstatning for Pique.

Og så er undervurderede William Carvalho low-key blandt verdens bedste defensive midtbanespillere. Sikke et mål han også fik lavet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Zyconith.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #10767 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Er der andre end mig som vil være fuldt tilfreds med sæsonen, hvis vi bliver mestre og eventuelt ikke når videre i CL?

Og så med tanker om at vi får Mbappe til sommer plus andre gode forstærkninger.

4 år 5 måneder siden #10768 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=145580 skrev: Er der andre end mig som vil være fuldt tilfreds med sæsonen, hvis vi bliver mestre og eventuelt ikke når videre i CL?

Og så med tanker om at vi får Mbappe til sommer plus andre gode forstærkninger.

Det vil kun være mildt tilfredsstillende hvis:

Mesterskabet vindes
Haaland og Mbappe kommer
(Mbappe er jo allerede skrevet ind i ligningen, så det vil ikke være nogensomhelst surprice at han kommer ;-))

4 år 5 måneder siden #10769 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi vinder ikke CL denne gang, men det ville da være vigtigt for selvopfattelsen hvis vi kunne slå PSG. Det ville sikkert også give Mbappe den sidste overbevisning.

Et mesterskab på bundlinjen er fint i (endnu) en overgangsæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #10770 af 9eren
Kan ikke forstå hvorfor at du ser det som en overgangs sæson hvis vi vinder et mesterskab. Dommerne stjal mesterskabet fra os sidste sæson og i år kan vi blive mestre med fede sejre over Barcelona, Sevilla, Atleti osv. synes det har været en rigtig god sæson i ligaen. Det er et hold som man kan bygge videre på og forstærke.

Jeg kan godt se at vi mangler en smule for at tage den helt store pokal i CL, men det er heller ikke umuligt.

Jeg er meget tilfreds med hvad vi har præsteret. Sejren over Barcelona især.

4 år 5 måneder siden #10771 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=145582 skrev: Vi vinder ikke CL denne gang, men det ville da være vigtigt for selvopfattelsen hvis vi kunne slå PSG. Det ville sikkert også give Mbappe den sidste overbevisning.

Et mesterskab på bundlinjen er fint i (endnu) en overgangsæson.

Vi vinder heller ikke mesterskabet. Barca laver årshundredes comeback og Ancelotti får endnu en sæson.

4 år 5 måneder siden #10772 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg kommer heller ikke til at være tilfreds når vi spiller med de samme spillere på, mere eller mindre, den samme måde som de sidste par sæsoner. Måske hvis vi havde lavede en national triple men så valgte Ancelotti at smide os ud af pokalen. Så nej at vinde et mesterskab ved at være det mindst dårlige tophold imponerer mig ikke. Må sgu have lidt højere ambitioner i Real Madrid. Et Champions League trofæ ville selvfølgelig redde det hele, meeeen hvem tror egentlig på det? Jeg skal egentlig nok få lidt håb og tro når jeg sætter mig ind foran TV'et når kampene starter, men med lidt afstand til det som jeg har nu, så tror jeg ikke en pind på det :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kimbo

4 år 5 måneder siden #10773 af Ramos4

9eren post=145583 skrev: Kan ikke forstå hvorfor at du ser det som en overgangs sæson hvis vi vinder et mesterskab. Dommerne stjal mesterskabet fra os sidste sæson og i år kan vi blive mestre med fede sejre over Barcelona, Sevilla, Atleti osv. synes det har været en rigtig god sæson i ligaen. Det er et hold som man kan bygge videre på og forstærke.

Jeg kan godt se at vi mangler en smule for at tage den helt store pokal i CL, men det er heller ikke umuligt.

Jeg er meget tilfreds med hvad vi har præsteret. Sejren over Barcelona især.

​Vi har ikke investeret i truppen i lang tid nu, så selvfølgelig er det en overgangssæson. Havde Atletico eller Barca haft fordums styrke, ville vi meget hurtigt indse præcis hvor meget en overgangssæson det er ;)

Og nå vi endnu en gang ikke er den store spiller i CL, så synes jeg med Madrid-briller også det må betragtes som en overgangssæson. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #10774 af 9eren
Altså Rodrygo og Vinicius uanset hvor gode man synes de er, sammen med Camawinga og Jovic er da investeringer

Og se lige hvor godt det går for Atletico og Barcelona ift alle de spillere de har hentet ind.

Fordums styrke kan vi ikke bruge til noget og hvis og hvis.

4 år 5 måneder siden #10775 af Ramos4

9eren post=145593 skrev: Altså Rodrygo og Vinicius uanset hvor gode man synes de er, sammen med Camawinga og Jovic er da investeringer

Og se lige hvor godt det går for Atletico og Barcelona ift alle de spillere de har hentet ind.

​Det er 3 år siden vi hentede to unge talenter i Brasilien.

Vi har ikke investeret som vi plejer, både pga. Corona, stadionrenovering og for at spare lønkroner sammen til Mbappe. Det kan du jo ikke komme udenom.

En sæson hvor vi igen ikke er i nærheden af at være Europas stærkeste - det er en skuffelse. Så kan du kalde det overgangssæson, opbygning eller noget helt tredje - men jeg tror du ved hvad jeg mener.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #10776 af 9eren

Ramos4 post=145594 skrev:

9eren post=145593 skrev: Altså Rodrygo og Vinicius uanset hvor gode man synes de er, sammen med Camawinga og Jovic er da investeringer

​Det er 3 år siden vi hentede to unge talenter i Brasilien.

Vi har ikke investeret som vi plejer, både pga. Corona, stadionrenovering og for at spare lønkroner sammen til Mbappe. Det kan du jo ikke komme udenom.

En sæson hvor vi igen ikke er i nærheden af at være Europas stærkeste - det er en skuffelse. Så kan du kalde det overgangssæson, opbygning eller noget helt tredje - men jeg tror du ved hvad jeg mener.

​Det er ret naivt i mine øjne, at tro det eneste der skal til at løse dagens problematiker er investeringer i spillere. Og ja vi har hentet unge talenter som langtidsinvesteringer, hvorfor 3 år ikke er lang tid siden. Vi får stor benefit af dem nu, ligesom med Valverde er hentet endnu længere tid siden. Vi hentede Alaba i sommers og endvidere er der altså unge spillere der banker på.

Jeg vil nu også gerne løse vores angrebs situation med en investering i Mbappe og Håland. Men der er har været rigeligt med andre tiltag i ansættelsen af Ancelotti der har gjort at denne her sæson, ikke er en overgangs sæson. Overgangs sæsoner i mine øjne handler om en sæson der er fuldstændig forfejlet, hvor man eventuelt går ud og henter spillere i et vinter transfervindue og fyrer træneren for at ansætte en bedre og mere langtids sikret eller midlertidig. Barcelona er godt i gang med en overgangs sæson, og jeg synes det er rimelig skidt at vi bliver sammenlignet med dem!
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum