Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Man kan ikke fejre mesterskabet med sådan en kommentar når vi har vundet nummer 35.henrikcomn post=145584 skrev:
Ramos4 post=145582 skrev: Vi vinder ikke CL denne gang, men det ville da være vigtigt for selvopfattelsen hvis vi kunne slå PSG. Det ville sikkert også give Mbappe den sidste overbevisning.
Et mesterskab på bundlinjen er fint i (endnu) en overgangsæson.
Vi vinder heller ikke mesterskabet. Barca laver årshundredes comeback og Ancelotti får endnu en sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
I blandt er det OK; men vi skal vinde størstedelen af alle kampe med mindst 3-0, til det sker er det per definition overgangs-seassonger. Hvornår vandt vi sidst en kamp med 5 eller flere mål på kontoen.
En rigtig Real Madrid fan går på stadion for at blive underholdt, og det gør vi ikke, og har ikke gjort i meget lang tid.
Helt enig, men modstanderne er også blevet bedre. Det er nok lidt overset, men stort set alle La Liga-hold har god struktur og spillere i rigtig god fysisk form. Sådan var det ikke for bare 10 år siden, hvor bund- og midterholdene sejlede efter finanskrisen.Thomaskjensen post=145604 skrev: Ved ikke med jer andre, men jeg blev og er RM fan fordi det ikke er godt nok at vinde med 1-0.
I blandt er det OK; men vi skal vinde størstedelen af alle kampe med mindst 3-0, til det sker er det per definition overgangs-seassonger. Hvornår vandt vi sidst en kamp med 5 eller flere mål på kontoen.
En rigtig Real Madrid fan går på stadion for at blive underholdt, og det gør vi ikke, og har ikke gjort i meget lang tid.
Real Madrid har ikke længere monopol på de bedste spillere, så der må tænkes langt mere kreativt og langsigtet. Man bør derfor ikke dømme Florentino på det nuværende, men på hvor klubben er på vej hen. Og det ser jo rigtig fornuftigt ud med rigtig gode finansielle udsigter med nyt stadion og nye stjernespillere, der tilsammen skaber gode betingelser for, at Real Madrid kommer til at spille rigtig god fodbold igen.
- 9eren
- Gæst
-
ThomasFondo_Sur post=145605 skrev:
Helt enig, men modstanderne er også blevet bedre. Det er nok lidt overset, men stort set alle La Liga-hold har god struktur og spillere i rigtig god fysisk form. Sådan var det ikke for bare 10 år siden, hvor bund- og midterholdene sejlede efter finanskrisen.Thomaskjensen post=145604 skrev: Ved ikke med jer andre, men jeg blev og er RM fan fordi det ikke er godt nok at vinde med 1-0.
Real Madrid har ikke længere monopol på de bedste spillere, så der må tænkes langt mere kreativt og langsigtet. Man bør derfor ikke dømme Florentino på det nuværende, men på hvor klubben er på vej hen. Og det ser jo rigtig fornuftigt ud med rigtig gode finansielle udsigter med nyt stadion og nye stjernespillere, der tilsammen skaber gode betingelser for, at Real Madrid kommer til at spille rigtig god fodbold igen.
kan du ikke lige tælle alle de 1 måls sejre vi har haft siden du er blevet Madrid fan
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
17-18 vinder vi CL men som jeg husker det fejler vi fælt i LaLiga.
18-19 ingen pokaler
19-20 skraber vi hjem LaLiga på 9 af 10 sejre, hvor de 8 vel er 1-0
20-21 ingen pokaler
@9, NEJ jeg har ikke tænkt mig at kigge snart 20 tilbage i tiden, og det er vel enlig totalt uinteressant. Pointen er at en rigtig Madridista forventer sig at blive underholdt, han er ikke tilfreds med 1-0.
I LaLiga skal vi tilbage til september for at finde en kamp vi scorede mere end 5 mål i (6-0 Mallorca).
Du får maturligvis gerne være tilfreds med 1-0 , men det er jeg ikke!
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har slet ikke åbnet debatten op ift hvad man skal være med tilfreds med ift resultater generelt og underholdning.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Altså at vi spiller dårligt, og at vi derfor per definition er i en overgangs sæson.
Naturligvis er det endnu dårligere om vi taber med 0-5, men håber du forstår at alt andet en en 2-0 sejr er for dårligt for mit Real Madrid (ville blot være tydelig).
Ledelsen i klubben har investeret i truppen, forsøgt at få os til at spille underholdende, altså forsøgt at lukke hullet efter Ronaldo smuttede.
18-19 køber vi derfor klogt Vini, Courtois, Odriozola og Dias, tanken er at nu skal Bale og Benzema træde frem i skyggen af Ronaldo, der skal bygges videre på "the double". Det gik jo af helvede til.
19-20 var der jo nærmest panik og man købte en Hazard for at gøre en stor forandring, samtidig kom den skarpe Jovic, stærke Militao og Mendy med flere til klubben.
Totalt blev der handlet for 355,5 millioner EURO. For vi spillede dårligt og vand for mange kampe med 1-0.
Så kom Covid, og derfor blev der naturligvis ikke investeret i spillere, vi har bare brugt penge på Camavinga i 2½ år.
Nu skal det være slut med overgangs sæson og derfor smider man €220m på bordet for at få Mbappé 1 år inden han kommer gratis.
Som alle ved sagde PSG, nej tak... Og her er jeg glad for at vi ikke går i panik som Barca, se bare hvad der skete da de mistede Naymar, eller Messi for den del.
Naturligvis har Perez en plan, og den er at vi skal spille attraktivt og hente de bedste spillere i verden, fordi vi er Real Madrid!
Så lad mig opsummere, spiller vi for mange 1-0 kampe eller det som er værre, så spiller vi ikke som Real Madrid skal spille. Vi spiller dårligt og formentligt kedeligt.
Det er ikke Real Madrid værdigt, og derfor bliver der til sommer smidt en stor sum penge på spillere og deres løn, så vi kan komme til at spille attraktivt fodboldt og vinde med mere end 1-0.
Det er ikke godt nok at vinde 1-0, vi skal underholdes.
- 9eren
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Dit synspunkt hvad en overgangsssæon er!Thomaskjensen post=145694 skrev: Hvad har det med RM at gøre?
I princippet har vi så været igennem pænt mange overgangssæsoner. Den der med at Real Madrid skal underholde når de vinder osv. når du kan tælle på en hånd hvor mange mesterskaber vi har vundet på 10 år, så er det sgu pænt ligegyldigt om kampene blev vundet 8-2 eller 1-0. For alt i alt har vi set andre klubber foran os i ligaen i lidt for lang tid.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-