Om Vores Rivaler IX
Ret skal være ret, så var vi rigtig godt kørende de første 3 måneder som stort set sikrede os mesterskabet, selvom jeg måske frygter Barca og Sevilla mere end andre.
Det er klart, at der på et tidspunkt går United i den, hvor man har distanceret sig så langt fra troppen, at niveauet og målsætningen ændre sig markant, og man dermed vel ikke længere er i en overgangsfase, men vel bare må se i øjnene man ikke længere er det storhold man var engang.
Ikke at det er noget jeg ser komme for Real Madrid, og specielt ikke hvis man formår at hente Mbappé, men det er klart der ikke skal gå mange sæsoner uden succes i Europa før Real Madrid ikke længere er skide attraktivt ift. de største på markedet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I de sidste fire uger har de været i Saudi Arabien, Elche, Bilbao og Villarreal. Med midtugekampe. Jeg ved ikke med jer, men den slags jobs lyder hårdt, og det er lidt rovdrift af spillerne. Det smitter af på spillet, og det nok lidt utaknemligt at vi sidder på sofaen og forlanger smuk fodbold, når de kæmper med resultaterne kamp efter kamp. Det er nu sådan i alle felter, at man først kan eksperimentere og være kreativ i sit felt, når man er overlegen. Og der må man bare være ærlige og indrømme, at Real Madrid kun er knebent bedre end konkurrenterne, og at kræfterne er ikke er der helt. Vi glemmer også at se på konkurrenterne. Spiller de så underholdende?
Jeg vil også bidrage med lidt negativitet i og med, at man nu til dags har brug for en træner, der vil bruge hele truppen. Især når man har så aldrende spillere. Der er simpelthen for mange kampe i løbet af en sæson, og der bliver jo udvidet, da der vidst nok kommer flere kampe i omstruktureringen af Champions League.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Er det Real Madrid fansne eller Ossasuna der kommer på stadion?
Du mener at der er OK, så længe vi vinder mesterskabet, så kan vi spille Italiensk fodboldt.
Jeg på den anden måde vil at vi spiller attraktiv underholdende fodboldt.
Lad os bare blive enige om at vi er ekstremt uenige. Jeg har svært at tro at der er mange andre her på forummet der vil se Italienske tilstande i Real Madrid hvor det at vinde og spare på kræfterne er det vigtigste, og hvor 1-0 er det perfekte resultat.
@Dios, ja vi er vel altid i en eller anden form for overgangsfase, for klubben kigger altid frem. Der er så forskel på hvor meget klubben føler man behøver at investere i fornyelse af truppen, og det er for mig ganske tydeligt at store investeringer i truppen kommer efter vi har spillet dårligt og ikke vundet pokaler.
Det tror jeg vi kommer se til sommer, altså store investeringer, også selv om vi vinder LaLiga, for det er ikke nok at vinde i Real Madrid.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det er vel også her Carlo bliver kritiseret da han er gået fra at spille attraktivt fodboldt med stor rotation (som de første 3 måneder af året) til at have dyrke rovdrift på en kerne af 11-12 spillere.
Hans ide med at man ikke bytter ud spillere om de spiller godt... Den er jeg ikke ret stor fan af,
- 9eren
- Gæst
-
Tilbage til humlen, så er vi bare ikke i gang med en overgangssæson. Det er vi kun i en sæson som Mourinhos sidste, eller Rafa Benitez sæson. Alt andet er dicideret håbløst. Javel, køber vi Mbappe og Håland pluds en masse andet fedt på markedet. Så står man stærkere end i denne. Men stadig så skal vi lærer at kigge i nuet. Eller jer der tænker overgangssæson kan ikke finde ud af at være tilfredse med det der foregår på banen og er faktisk mega utaknemmelig for det klubben gør for at nå hele vejen.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Der er nogle madridistas, der kun kommenterer, når Real Madrid taber point.9eren post=145707 skrev: Nogen der stadig frygter Farsa?
I øvrigt latterligt at der blev givet 6 minutters tillægsminutter. Klassisk Gonzalez Gonzalez at hjælpe Barca.
- 9eren
- Gæst
-
enig men synes Espanyol sløsede det væk. Til gengæld så blev Pique udvist. Nøj det gjorde godt i mavse.Fondo_Sur post=145708 skrev:
Der er nogle madridistas, der kun kommenterer, når Real Madrid taber point.9eren post=145707 skrev: Nogen der stadig frygter Farsa?
I øvrigt latterligt at der blev givet 6 minutters tillægsminutter. Klassisk Gonzalez Gonzalez at hjælpe Barca.
folk snakker desværre kun dårligt om tingene. Faktum er jo bare at vi altid kommer i en periode hvor resultaterne ikke flasker sig
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Men den monumentale fiasko det vil være, hvis Barca skulle overraske alle, er jeg så bange for, at jeg ikke tør afskrive dem.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Det er vel noget af det, der gør fodbold spændende, men de fortsætter jo med at være dårlige på udebane. Sammenlign Barca i dag med Real Madrid i går. Hvem var bedst?henrikcomn post=145710 skrev: Jeg elsker ikke at have ret når det gælder Barca og en potentiel god stime.
Men den monumentale fiasko det vil være, hvis Barca skulle overraske alle, er jeg så bange for, at jeg ikke tør afskrive dem.